Nem kellett volna meglepődnöm azon, hogy Chaz látott már meztelenül, hiszen gyakorlatilag megszakítások nélkül együtt élünk egy éve, és sosem voltam szégyenlős. Azonban ő túl nagy előadóművész volt ahhoz, hogy ezt csak így belegyintse, aztán ne mondjon semmit. Semmi nem botrányosat, legalábbis.
- Most már ne fogd vissza magad! - biztattam bosszúsan, mire megköszörülte a torkát.
- Nem csináltam semmi rosszat - jelentette ki. - Nektek nem kéne a kanapén dugni, amikor más is van a házban.
- Ez most komoly?! - nézett rám Mark röhögve. - Ti tényleg nem bírtok magatokkal, amikor isztok.
Nagyon lassan néztem rá, amit fenyegetőnek szántam, de nem hatotta meg.
- Nem csak akkor, amikor isznak - tette hozzá Chaz ártatlanul, aztán rám nézett, elkapta az előbb még Marknak szánt pillantásomat, és felpattant.
- Chaz! - kaptam azonnal a keze után, de elrántotta. Azt hiszem, egy kicsit azért dühös voltam rá.
- Erre kell egy cigi - közölte vállat vonva, és a rumos üveget felkapva kirohant a pincéből.
- Nekem is. Engem nem érint - jelentette ki Chris, majd Lunára nézett, és a kezét nyújtotta felé. A lány bocsánatkérően rám nézett, hagyta, hogy Chris felsegítse, majd követték Chazt.
Mivel az előadóművész elhagyta a tetthelyet, minden szem rám szegeződött. Sóhajtottam. Semmit nem tudtam mondani, mert Mark azonnal megszólalt.
- Szóval négy emberrel feküdtél le a gólyatáborban - közölte magabiztosan, és rám vigyorgott.
Úgy néztem rá, mint aki nem érti miről beszél, de igazából az arcokon végignézve felesleges volt. Chaznak nevet sem kell mondania, mindenki tudta, miről volt szó.
- Mind tudtuk - folytatta Mark. - Csak hagytuk, hogy azt higgyétek, hülyék vagyunk.
- Na, nem mintha megerőltettétek volna magatokat abban, hogy titokban tartsátok - jegyezte meg Jisung, mire Sam felpattant, pedig semmiben sem mondott mást, mint Mark. Egyszerűen már kedvem sem volt visszafogni.
- Miről van szó? - kérdezte ártatlanul Sky, mire ültömben megpördültem.
- Ez most komoly? - nevetett fel Jisung, és ügyet sem vetett Sam fenyegető pillantásaira. - Neked fel sem tűnt, hogy ezek ketten egy éve dugnak egymással? - mutatott végig rajtunk a poharat tartó kezével, Sam pedig válaszul kiütötte azt a kezéből.
Mind összerezzentünk, ahogy az üvegpohár csattanva tört darabokra a kőpadlón.
- Normális vagy? - csattant fel Jisung, és ő is felpattant, én pedig most már nem bírtam ülve maradni. Nem érdekel, hogy szülinapja van, én elküldöm.
- Hazamegyek - jelentette ki váratlanul Livvie, lecsapta a poharát a padlóra, és úgy viharzott ki a pincéből, hogy a válla közben az enyémnek ütközött. Őszintén szólva, már el is felejtettem, hogy egyáltalán eljött.
- Livvie! - kiáltott utána Felix, de a lány meg se hallotta. - Bocsi - nézett rám sajnálkozva, majd húga után szaladt, majd csak ajtócsapódást hallottunk. Nem hiszem, hogy látjuk még őket ma.
- Boldog vagy? - nézett most rám Jisung. - Sikerült tönkretenned a szülinapunkat.
- Én mit csináltam? - csattantam fel. - Te teszel úgy az első perctől kezdve, mintha tiéd lenne a hely.
- Mert az én szülinapom van - válaszolta ingerülten a fiú. - Minden egyes nap rólad szól, amióta velünk vagy, belehaltál volna, ha ma egyszer nem kerülsz a középpontba?
ESTÁS LEYENDO
Nélküled veled
RomanceMia sosem bírta a kötöttségeket. Anyja halála óta az élete vad és kiszámíthatatlan. Azt gondolta, most, hogy tíz év után végre talált barátokat, megvan mindene, és nincs szüksége másra. Megtalálta, ami érdekli, egyetemre jár, boldog. Amikor egy köz...