Od osnovne škole pa sve do srednje, prošla sam kroz niz izazova koji su duboko uticali na moje emocionalno i fizičko stanje. Problemi s vršnjacima, psihički izazovi i ismijavanje zbog fizičkog izgleda stvorili su težak put, a s 15 godina pronašla sam se u zagrljaju ozbiljne depresije.
Svaki dan bio je bojište na kojem sam se suočavala s komentarima i pogledima koji su podrivali moje samopouzdanje. Osjećala sam se usamljeno, bez podrške u školi. To je stvaralo unutarnju borbu, dovodeći do gubitka interesovanja za stvari koje su me nekad radovale.
Nisam shvaćala dubinu svog problema dok nisam kliznula dublje u depresiju. Izražavanje svojih osećaja postalo je izazov, a potreba za pomoći bila je prepoznata tek kada je bilo kasno. Osećala sam se kao da niko ne razume bol koju proživljavam.
Uz podršku porodice i stručnjaka, polako sam počela raditi na svom ozdravljenju. Razgovori s terapeutom pomogli su mi da shvatim izvor depresije i razvijem strategije suočavanja s izazovima. Takođe sam tražila podršku među prijateljima koji su me podržavali.
Ovo iskustvo me naučila važnosti samopomoći i traženja podrške kad je potrebna. Nisam dozvoljavala negativnim komentarima da definišu ko sam, već sam počela cijeniti svoje jedinstvene kvalitete. Iako je put ka ozdravljenju bio dug i težak, iz njega sam izašla
jača i spremnija za nove izazove.
ESTÁS LEYENDO
Od Osnovne do Srednje: Iskustvo Prepreka, Depresije i Samopomoći
No Ficciónmoje neko iskustvo sa depresijom i društvom preporučujem da pročitate