The call (𝐍𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐞𝐩𝐢𝐝𝐨𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐫𝐫)

152 1 3
                                    

(𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒕𝒂𝒚𝒍𝒐𝒓 𝒔𝒘𝒊𝒇𝒕)

𝐍𝐨𝐚𝐡'𝐬 𝐩𝐨𝐯
-----------

𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥 𝐝𝐫𝐚𝐦𝐚 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐭𝐨𝐮𝐫 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐛𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐩𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥! 𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥, 𝐬𝐨 𝐲𝐚𝐲!. . .

𝐀𝐥𝐬𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐭𝐨𝐮𝐫, 𝐦𝐲 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐨𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐣𝐨𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰. 𝐄𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐕𝐢-𝐯𝐢 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐀𝐧𝐯𝐢.

𝐁𝐮𝐭 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐟𝐞, 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐨𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐧 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧𝐬 𝐠𝐨𝐬𝐡 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐭 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐣𝐞𝐞𝐳...

𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐨𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐬𝐨𝐨𝐧. 𝐈 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐰𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞 𝐚 𝐟𝐥𝐲𝐞𝐫?

𝐈 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐲𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐢𝐝
𝐈𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝

"𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐓𝐕 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐢𝐧 1 𝐦𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧 𝐝𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐚𝐧𝐤 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭?

𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐛𝐲 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐟𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐢𝐝𝐨𝐧𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐑𝐚𝐜𝐞!

𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞!

𝐖𝐞'𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫Where stories live. Discover now