75 12 31
                                    

   Yıldızlarla süslenmiş gökyüzünü izlemeye koyuldu. Gecenin en sevdiği saatleriydi. Herkes odasına çekilince, ortalığı kaplayan sessizlik ve huzur. Yıllardır her ayrıntısını ezberlediği manzaraya iç geçirdi. Küçüklüğünden beri bu sarayın dışına çıkmasına pek izin yoktu. Acil şeyler olmadığı sürece ayak altında dolaşmaması için odasında dururdu. Hapsedilmek gibi. Ama bedeni bu saraya, dört duvar arasına hapsedilmiş olsa da penceresinden gördüğü kadarıyla hayallerinde dışarıda özgür bir şekilde dolaşan, kırlarda at koşturan, yaşıtlarıyla eğlenen biriydi o.
 
   Her daim bu hayatına ve yaşamına karşı çıkmak baş kaldırmak istese bile annesi ve bakıcıları tarafından bastırılan bir çocukluk ve gençlik yaşamıştı. Babası ve ağabeyi ne derse o olmalıydı. Onlara asla karşı gelemezdi. Kimse gelemezdi.

   Ve şimdi bu sarayda son günlerinin olduğunu biliyordu. Bu ay 18 yaşına basan omega babasının kararı ile bir alfa ile evlendirilecekti. Ki aslında olaylar böyle gelişmemişti.

   Kral Kim omega Jimin'i Min Krallığının oğlu ile evlendirecekti ama Jimin aşık olduğu Alfası için buna karşı çıkmış kısa zamanda da saraydan kaçmıştı. Şimdi babası onu ve alfasını her yerde ararken yakında ülkesine gelecek olan Min Ailesinin oğlu ile Jimin yerine küçük oğlunun evlenmesine karar kılmıştı.

   Omega için karşı çıkmak bir seçenek bile olmadığı için daha çok genç olmasına rağmen buna razı olmak zorunda kalmıştı.

   Şimdi ise yeni hayatını düşünüyordu. Yakında bu saraydan ve ülkeden gidecekti. Kendi ülkesine bile yabancıyken gittiği yere nasıl alışacaktı? Evleneceği alfa nasıl biriydi? Eşi olduğunda ne olacaktı? Aklında bir ton soru vardı.

   Genelde Jimin ile her konuyu konuşup dertleşirdi ama o da omegayı bu zindan hayatında tek bırakıp gitmişti. Şimdi kimsesi yoktu. Annesi ile veya ağabeyi ile dertleşemezdi. Sarayda ki çalışanlar ile konuşması bile yasaktı.

Bayan Kim: Taehyung uyumadın mı hala?

   Annesi içeri girdiğinde penceresinden ayrılıp annesine ve elindeki pakete baktı.

Taehyung: Uyku tutmadı anne. Elindekiler ne?

Bayan Kim: Senin için özel diktirdik. Min ailesi haber verdi. Yarın burada olurlarmış.

Taehyung: Yarın mı? Bu kadar çabuk mu?

    Taehyung yakında geleceklerini biliyordu ama asla bu kadar çabuk beklemiyordu

Bayan Kim: Maalesef canım. Bizim de elimiz ayağımıza dolaştı. Hazırlıklar ile ilgilenirken de terzi kıyafetlerini halletti.

    Omeganın içini huzursuzluk kaplarken ağlama isteğini bastırdı. Henüz hazır değildi bu duruma. En azından bir kaç gün alışması için müsaade edemezler miydi yani?

Bayan Kim: Canım. Sıkma canını. Bir sorun çıkmayacak ben eminim.

Taehyung: İstemiyorum anne

Bayan Kim: Bende Tae. Bende istemiyorum. Ama babanın kesin emri. Onu vazgeçirmeye çalışsam da işe yaramadı. Çok özür dilerim.

Taehyung: En azından Jimin kendini kurtardı. Tabi babam onları bulamazsa.

Bayan Kim: Umalım da bulamasın. Neyse hadi uyu artık. Yarın uzun bir gün olacak.

     Aldığı bu haberden sonra iki katı uyku tutmayınca omega geceyi uykusuz geçirdi. Yaşadığı korku ve heyecan artarken etraftaki kargaşa ve hazırlıklar bunu daha da tetikliyordu. Bir an için düşüp bayılacağını düşünmüştü.

   Kimse onun isteği veya mutluluğu ile ilgilenmiyordu. Babasının tek derdi çıkardı. İki ülke arasında dostluk sağlayıp ticaret yapmaktı. Oğlunun ne düşündüğü umrunda değildi.

Sessiz OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin