Hayaller gercek olabilecegi gibi olamayadabilir . Tom 8 yaşında bir cocuktu. Annesi pisikolag , banası stilist'ti. O gün babası son moda tasarımlarıyla ilkbahar-yaz koleksiyonunu defilede sunacaktı. Annesi ve Tom bu yüzden sabah erken kalkıp yeni kıyafetler aldılar.
-Tom oğl hadi hızlı olmalısın geç kalacağız!
-kalalım banane.
-Tom baban çok üzülür ama
-Anne ben şuan çok meşgulüm orada uzaylı kıyafetlerini izleyeceğimi harry potter ın yeni sezonunu izlerim daha iyi.
-Tom bunu seninle daha kaç defa konuşacağız.
-Anne hani sen pisikilog sun ya?
-Evet ne olmuş psikologsam?
-Benim pisikilojimi bozuyorsun hem de çok!!!
-Tom yeter artık uzatma ve yürü birazdan limuzin gelir
-limuzin miiii ? Hemen geliyorumm
Tom heyecanla limuzini beklemeye başladı annesi o koca platform topuklularla nasıl yürüyor hala aklı almıyordu . Annesi aşağıya inerken düştü ve merdivenlerden yuvarlandı Koca bir çığlık tüm siteyi ayağa kaldırdı!
-Ahhhhh ayağım aaa !
Tom korkak bir sesle:
-Anneeee anneee iui misin annee hadi kalk annee
Annesi acil ambulans ile hastaneye kaldırıldı. Ayağı alçıya alınan zavallı kadın eve götürüldü.
-Anne bana geç kalacağı diyordunya ban senin yüzünden gidemedik hem o topuklularla senin işin ne ağır yaralanabilirdin ya kafana gelseydi!
- Tom benim halimi görmüyormusun sen bi de tarz mı degil mi kavgasi yapsaydık!
Tom defileye gitmediği oçin mutluydu ama annensi buna hayli üzülmüştüON SEKİZ YIL SONRA
Tom bu gün üniversiteden mezun oluyordu babası ile okula gitti kepini havaya fırlattı mezuniyet belgesini aldı ve eve geldi .
-Baba mezarlığa annem görmeye gidebilir miyiz?
-Tabiki oğlum tabiki gideriz
OĞLUM:
Annen senin mezuniyetini görse ne de mutlu olurdu ama o bu gün burada olmasa da sen ona gitmek istiyorsun bu ne güzel bir şey evet anneni çok özlüyorsun biliyorum ama onu senin kadar ben de özlüyorum hadi anneni bekletmeyelim!
Tom ve babası mezarlığa gittiler ve annesiyli duygusal anlar yaşadılar . Tomun HAYALİ pilot olmak ve dünyayı dolaşmaktı ama Tom annesi için psikolog oldu tom sadece annesi için hayallerinden vazgecmişti sırf annesi için
4 YIL SONRA....
Tom bu gün evleniyor ve karısı ile birlikte musmutlu bi hayata hayallere yelkenlerini açıyor.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL
Adventurebu hilayeyi ben yazdım insallah begenirsiniz yorum yapmayi unutmayin.