Bişeyler Olmuş Gibi

41 4 0
                                    

Eve geldiğimde kafam ağrıyordu Ne olmuştuki bana sanki boşlukta hissediyorum kendimi hemen yukarı kata çıktım ve kendimi yataga attım uyumak istiyorum çünkü uyuyunca herkesten herşeyden uzak duruyorum buda bana ii geliyor

Betülün agzından

Gamze ile kafeye gitmiştik. Gamze orda can ve handeyi görünce şok olmuştu acaba ne konuşuyorlar Die arka masallarına oturduk ben pek bişey duymuyordum gamze iki dk sonra bagirmaya başladı neeee Die çığlık attı hande hamilemi demesiyle konuyu anlamıştım nasıl ya hande orospusu hamilemi. Ve gamze kuzum şok oldu bayıldı innamıyorum dur gamze su çarptım ama hala uyanmadı can gamzeyi kucağına aldığı gibi. Arabasına attı bende bindim hande orda ölecek kaldı ohhh iyi oldu gamzeyi hemen hastaneye götürdük. Uyandığında o ana dair hiçbişey hatırlamıyordu bizde üstelemedik. Ya duyarsa gene bukez neler olur şuan şoktan yeni çıktı kız doktor geldi ve çıkabilcrgimizi söyledi ve çıktık taksi çagırcakken can ben götürürüm dedi hiç istemiyodum ama gamzenin hali çok da iyi degildi Oyuzden binmek zorunda kaldık ve bindik eve geldiğimizde gamze candan teşekkür etti ve eve dogru giti bende sakın gamze öğrenmesin dedim.ve geldiğimde yukarı çıkmış uyuyordu yazık ananesi hasta hande hamile olduğunu öğrendi bukadar olay yeter şimdilik.
  Bu kız ne günah işlemiştir acaba ama anlamadığım bişey canım kardeşim benim bukdr acıya ii dayanıyordu

Hayat Mucizelere Gebe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin