ilk Çarpışta aşk

117 6 2
                                    

  İyice sinirlenmiştim canım acıyodu babasızlık zordu fakirlik dahada zordu
evden sinirlice çıktım  hızlı hızlı gitmeye başladım  moralimi bozmuştu ânnem . Ben fakir olmak istemedim diye düşünüyodum.
Tâm karşıya gecerken araba carpacaktı bianda durdum araba durdu
" önüne baksana "diye çıkışmaya başladı korkmuştum ama arabanın içinden yakışıklı tatlı ve karizmatik bir genc çıktı arabadan nutkum tutulmustu nefes alamıyorum galiba.

" Heyy sana diyorum " die dürtmesiyle kendime gelmiştim

" Cok çoo pardon "  diee keklemeye başladm genç son gaz kökleyip gitmisti ve bende arkasindan sadece saf saf bakmıştım yapacak  biseyim yoktu  aklımdan çıkmıyordu neden bilmiyorum gözleri okadar güzeldi kı sahile dogru ilerledim deniz havasi iyi gelir die ama denizde iyi gelmemişti.  Of of ölsemmi acaba yada kafamı kuma soksam çıkmasam iyi fikir ama kıçım dışarda kalacak ahh sonra neler yaparlar kıçıma töbe töbe diyerek eve dogru gitmeye başladım.

Allahım aşık olmuştum galiba diye düşerken arabanın düggtt sesiyle karşı karşıya kaldım ayy gene  omu diye bakcktm arabanın içinden 50 - 60 yaşlarında amca çıktı
" önüne baksna be kızım körmüüsn önüme atlıyon"  diye sinirlice baktı
"ay amca sanane ya inine bıksını bi kizim kirmisin inime ıtlıyın "
Diye gülerek karşıya geçtim walla bunu o yakışıklı gence yapsam hahaha yok yapamam rezil olmak gibi niyetim yok o çocuğa.
Ben o çocugu nie bukdr düşünüyorum ya delirdim galiba o bana çarpmaya çalıştı hata özür bile dilemedi son gaz kökleyip gitti ama ben onu düşünüyorum salaksın sen gamze salak diye evin yolunu tuttum.

Hayat Mucizelere Gebe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin