ילדים אומרים רק את האמת

235 18 2
                                    

בתמונה אמה
אאז איזה גילדה אתם רוצים " שאלתי "על מה את ממליצה לי ?" הוא שאל "אמממ אני הייתי לוקחת מקופלת לבנה או עוגת גבינה " עניתי אני חולה על עוגת גבינה אז מן הסתם גם על הגלידה . "אוקי אני אקח את העוגת גבינה "הוא אמר ואני חייכתי "בכוס או בגביע?" שאלתי "ברור שבגביע" את האמת גם אני הייתי לוקחת גביע אין גלידה זה הדבר הכי טעים ומנחם שיש ! תמיד שאני עצובה אני יושבת מול הטלויזיה רואה טלנובלות וטוחנת גלידה !
"ומה בישבילך קטנה ? "
שאלתי את הילדה שהייתה לידו
תות תות תות רועי אני רוצה תות ! " היא קפצה ואמרה "אוקי אוקי " רועי אמר "אז בישבילה גם בגביע " "אין בעיה" אמרתי וציחקקתי
הגשתי להם את הגלידות "תודה רבה לך א מ ה " הילדה קראה את השם שלי ואני הבנתי שהיא בטח קוראת אותו מהתגית שעל הסינר שלי הסתכלתי על התגית וחיכיתי אלייה חיוך מתוק גם רועי חייך והסתלק עליי בעניו הגדולות והירוקות "רומי את רוצה לשבת ? " רועי שאל את הילדה "כן" היא ענתה "היא אחותך?" שאלתי אותו "כן
"את ממש ממש מתוקה את יודעת את זה "
אמרתי שאלתי אותה
"וגם את הכי הכי ! "
רומי אמרה ופשוט צחקתי "
מה את צוחקת ? רועי אמר את יודעת מה אומרים על ילדים .." ואני רק הסיתקלתי עליו בפרצות שלא מבין כלום " הם אומרים רק את האמת ." הוא תפס ביד של רומי והם הלכו ביחד לשולחן .
הוא כאילו רמז עכשיו שאני חמודה !? אני לא מבינה כאילו אני לא כזואת יפה כולם תמיד אומרים לי שכן אבל אני לא ממש מאמינה גם לא שאני הכי מקובלת כן ? אני גם לא מנודה יש לי חברים טוב כמו סופי וקייט ג׳ייסון טיילור וג׳ייק אנחנו מן חבורה. כזואת אבל בואו נגיד שאנחנו לא הכי מקובלים, החלטתי להמשיך הלאה ולא להתערב על זה כי בואו נגיד שהוא מממש אבל ממש חתיך ! כל אחת הייתה כמוני עכשיו (חושבת רק עליו )
בנתיים מכרתי עוד כמה גלידות ורועי כל הזמן היה לי בראש ולא זז משם הסיתקלתי עליו ועל רומי כל הזמן
הם קמו מהשולחן ואני בלי לשים לב עדיין בהיתי בו הוא התקדם לכיווני ובזה שצחק הוציא אותי ממחשבותי התנערתי מהר ועל פניי הופיע מבט מבויש " היי זה בסדר " רועי אמר בזמן שנגע בידי שהיו על הדלפק וחייך ואני חייכתי בחזרה אליו " אני יכול לשלם ? " הוא הסתכל עליי במבט חמוד "כן ברור" עניתי ושוב התנערתי התלבטתי מעט ולבסוף אמרתי " זה יצא 15 ₪ " "אל תשקרי לי" הוא אמר וצחק " אני יודע שזה יצא יותר " הייתי קצת נבוכה מזה שהוא קלט שניסיתי להוריד לו את המחיר " אוקי תיראי פשוט קחי את זה ושמרי את העודף " הוא אמר והביא לי שטר של 100 "אבל --" הוא קטע אותי ואמר "קחי זה ממני באהבה באמת " הוא אמר וחייך הוא אמר באהבה ? רגע מה זה אומר בכלל .. וואי הוא פשוט משגע אותי !

מקווה שאתן אוהבות תביאו קוראות שאני לא ימשיך ליכתוב סתם
תגידו לי מה אתן חושבות על הסיפור בנתיים ❤️

I just want you foreverWhere stories live. Discover now