2

6 0 0
                                    

Po wypiciu piw i i kręceniu się po okolicach mojego miasteczka , wróciłem do domu. Byłem dalej lekko podpity i wyglądałem jak by mnie coś przejechało.
Gdy wszedłem do domu poczułem nudności i szybko poleciałem do łazienki i zwymiotowałem. Kto by się spodziewał że mając pusty żołądek wypiłem dwa piwa, i do tego wypaliłem trzy szlugi , a skutkiem będzie wymiotowanie. Stwierdziłem że się wykąpie i przygotuje się na jutro.

Położyłem się na łóżku i zacząłem słuchać muzyki na słuchawkach i zacząłem rozmyślać. Do mojej głowy przyszła myśl o tej dziewczynie z apelu. Moim pytaniem było to skąd ją kojarzyłem, i DLACZEGO O NIEJ MYŚLE !!!?? Starałem się przypomnieć gdzie ją widziałem albo co kolwiek związane z jej twarzą. Przez moje rozmyślanie straciłem poczucie czasu i gdy zobaczyłem na zegarek okazało się, że była 02:00. Wyłączyłem muzykę w  słuchawkach i obróciłem się do spania. 

Przyszedł następny dzień obudziłem się o 07.15 . Ogarnąłem się , ubrałem się i poszedłem na przystanek. Spotkałem kilku moich znajomych i zaczęliśmy rozmawiać .  Podczas rozmowy spaliłem szybko szluga i o 07.35 przyjechał autobus. W autobusie się śmialiśmy oraz wyzywaliśmy ludzi z mojego miasta . Wysiedliśmy pod netto i poszliśmy w stronę szkoły . Pierwsze o zrobiłem to zobaczyłem w jakiej klasie miałem lekcje. Miałem w sali 35 ale za cholerę nie wiedziałem gdzie to jest. Ale kiedy szukałem zauważyłem ją, była zakłopotana i stała z jakimiś osobami chyba z jej znajomymi. 

Zadzwonił dzwonek na lekcje a ja , debil nie wiedziałem gdzie mam. Szybko podszedłem do Kuby. Kuba był to dobry chłop , palił ze mną szlugi oraz grał na gitarze w zespole szkolnym ,był w 3 klasie. Powiedział gdzie znajduje się klasa i poszedł. Szybko pobiegłem na drugie piętro gdzie była moja klasa , akurat zdążyłem przed nauczycielką.

Lekcja szybko minęła jedyne co się działo to się przedstawialiśmy się , nauczycielka się przedstawiała i omawiała co będziemy przerabiać przez cały rok. Gdy zadzwonił dzwonek zebraliśmy się i poszliśmy na przerwę. Wychodząc z klasy gadałem z moimi znajomymi  i poszedłem na niższe piętro gdzie miałem następną lekcje. W pewnym momencie napisała do mnie moja sąsiadka Klaudia. Ja i ona byliśmy nawet blisko, ale przez fakt tego że zaczęła mnie darzyć mnie uczuciem zaczęła cały czas do mnie wypisywać , lub robić inne rzeczy które dla mnie były dziwne. Oprócz tego byłem z nią przez jakiś czas i po tym czułem się w cholerę źle , po czym ona obsesyjnie zaczęła na mnie lecieć. Gdy zobaczyłem od niej wiadomości poczułem obrzydzenie- "Hejjj igi"- poczułem obrzydzenie jak to przeczytałem- "hej"- odpisałem i automatycznie schowałem telefon do kieszeni, mając ją totalnie w dupie. 

Nie wiem dlaczego , ale moją uwagę cały czas przykuwała ona, nie miałem pojęcia dlaczego. Nie była jakaś inna, ale cały czas jakiś sposób wyłapywałem ją kontem oka. Popytałem kilkoro moich znajomych z innych klas i jeden znał ją, kiedyś z nią pisał ale nie skończyło się to dobrze. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 10, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

that one feelingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz