22.09.2018
Gece çok fazla düşünmüştüm ve sana bugün çıkma teklifi edecektim bebeğim.
Kapını çaldım ve seni bir yere götüreceğimi söyledim. Elinden tutarak seni deniz kıyısına görürdüm. Yolda sana nasıl olduğunı sordum. Çünkü bugün mutlu olmanı, o andan sonra daha da mutlu olmanı istiyordum. Bana, senin sayende daha iyiyim dediğinde çok güzel hissrttim, biraz utandım.Ayaklarımız deniz sılarına değiyordu havada mükemmel bi rüzgar vardı. Sevgi rüzgarı. Ayağımız her suya değdiğinde bağırıyorduk.
Sana döndüm, sana şimdi o teklifi ediyordum. Kalbim çok hızlı atarak söyledim bunları, Seni ilk gördüğümde gözlerini gördüm. Şişmişlerdi ama çok güzellerdi, parlak ve kusursuz bakıyordun. İlk gördüğüm anda sevdim. Gece uyuyamadım. Sesin aklımdan gitmedi, gözlerin gözümün önüne geldi. Kelebeklenme hissini çok merak eiyordum, işte zaman merakım gitmişti, aynı okulda olduğumuzu öğrenince sabah mutluluktan elim ayağıma dolaştı. Bu gün de senle buradayım çünkü seni seviyorum. Öyle böyle değil, red ederse- dediğimde beni öptün.
İlk öpücüğü sen vermiştin sevgilim.
Artık sana dışımdan da sevgilim diyebilirdim
Seninle 5 dakika boyunca öpüştük. Ayağımıza deniz suları ile yarıda kesilmişti. Beraber bağırdık ve elimi sen tuttun. Artık istediğim zaman elini tutabilecektim.
Sevgilim, bı günü asla unutmayacağım
Bu günülük şifrem olarak yazacağım.Sevgilim. Seni kaybedersem bil ki ben de gittim.
Çiçek kokulu meleğim, cennetten gelmişsin. İnsanlar senin değerini bilemedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
this is love? - minsung
FanfictionBu gece ölmek istedim, evde tektim Kapı çalındı. Karşımda seni gördüm Belki bi umut, belki yeni bi ölümün kapısıydın... Angst fic