20.08.2018
Arkada hazırlanıyordum, ama senin için. Senin en sevdiğin parfümümü sıktım üstüme. En sevdiğin saç modelini yaptım. En sevdiğin kıyafetimi giydim, hepsi senin için sevgilim. Çok heyecanlıyım sevgilimm. Seni göreceğim, burdan kurtulduktan sonra sana evlenme teklifi edeceğim. Her şey düzelecek sevgilim hiç merak etme.
Vakit gelmişti göz yaşlarımı tutamıyorum sevgilim, çünkü seni göreceğim. Kızı ilk defa gördüm, tipi bile sinsi.
Gözüm ilk seni aradı, seni görmüştüm.
SENİ AYLAR SONRA TEKRAR GÖRDÜM SEVGİLİM, NE KADAR DA MÜKEMMEL BİR İNSANIN SEN HAN JİSUNG. Gözümden bi damla yaş süzüldü. Bu yaş mutluluk göz yaşıydı.Bana doğru koşup elimi tuttun ve seninle beraber koştuk. Araba almışsın, benim istediğim arabayı hem de.
Beni deniz kenarına getirdin. İlk sevgili olduğumuz an gibi...
Beni öptüğünde bütün yorgunluğum gitmişti. Daha iyiydim artık.Birbirimizi bulduk
Birbirimizi gördük
Birbirimizi kaybetmeyeceğizBabam arkadan geliyodu. Kaçamadık o piçin elinden, elinde silah vardı. Seni korudum ama, önemli olan bu. Sana zarar gelmesine izin veremem...
Tam kalbime geldi, ambulans sesleri benim hayattan kopma hızıma yetişemedi. Öldüm ben artık...
Bir ölü ile bi hayatta olan insanın bağları öbür dünyaya kadar devam eder.
Hayatta olan öleni gördüğünü sanar fakat o sadece hayaldir.
Gerçekte o yok, sadece gören kişinin sağlığı iyi değil demektir.
Fakat o kişiler en masum kişi olurlar...Sevgilim, hiçbir şey senin suçun değildi. Senin sayende seni gördüm ölürken.
Parmağına yüzik çok yakışmış, ikimizinki de çok güzel. Baktığımız yüzükler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
this is love? - minsung
FanfictionBu gece ölmek istedim, evde tektim Kapı çalındı. Karşımda seni gördüm Belki bi umut, belki yeni bi ölümün kapısıydın... Angst fic