Název části

3 0 0
                                    


Tom něžně líbá páju a pomalu se vrací k autu. Tom přirazí Pavla ke dveřím auta a jeho polibk se stávají zběsilejšími a zběsilejšími. Pája se oddává tomovým polibkům které mu sotva stačí opětovat. Pája se sotva drží na nohách pod dávkou rozkoše a tom ho přidržuje.

Víš Tome, vždycky ses mi trošku líbil," zasténal Pája.
Tom: Nechceš se vyměnit?
Pája chytí Toma za vlasy a přehne jej přes sedačku. Pája příjemně překvapí tomův zadek a s chutí se zakousne. Tom se prohne v zádech a hlasitě zasténá blahem. Pája:" Tak se ti to líbí ty kurvo" Tom nedokáže odpovědět protože má zaraženou hlavu v sedačce. Pája nastaví svůj pipi k tomově --. Pomalu se nadechen a jeho raketa se přiblíží k tomově maličkosti. Pavel odpočítává vteřiny ke startu T-5...4...3... a mezitím e pomalu přibližuje. Tom už nedočkáním zavrtí svou prdelkou a pavel konečně zajede dovnitř. Chce si vychutnat pocit blaha, ale tom zkušeně přirazí jeho boky k pavlovým. Pájův mozek error 404 stopped working. Pája trhá tomovy vnitřnosti a tom stále nenasytně přiráží. " Pájo, mrdáš jako zvíře" řve top přes celé auto. "O tomhle pocitu jsem v žádné knížce nečetl" "Drž hubu ty nerde a pokračuj!" Zasténá žádostivě tom!!! Pavel cítí, že se blíží jeho vyvrcholení. T-Tome naposledy zasténá a jeho cum naplňuje Toma. Cítí jeho teplou mrtku ve svém těle.

Tom se rychle natáhne pro kapesník, ale pája se hned ohradí "přece nebudeme plýtvat mým drahoceným séměm. "a přiblíží své rty k tomově anusu. "LÍZ LÍZ LÍZ" Až má ústa plná semene, nakloní se k tomovým rtům a popmalu mu svou teplou pochutinu předá do tomových úst.

Tpm je rád, že se s ním pavel podělí a za občasného mlasknutí pavlův výron polkne.

Pája se spokojeně usměje se na toma "teď už mi ten kapesník podat můžeš" a otře si kapesníkem koutky rtů.

Oba vyčerpáním ulehnou a usnou v objetí. (Cute af, lol)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 24 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

451° fahrenheita v autěKde žijí příběhy. Začni objevovat