⚠️NIEKTÓRE SCENY OBRZYDLIWE⚠️
Roznawiali co ze mna zrobic, gadali ze orzeciez oni sobie ze mna nie porandxa i wgl...
-jak to...
-dzewczynko to nie tak!
Pobieglam do pokoju z placzek, zakrylam sie kądrą i wyciągnelam szybko telefon, po czym weszłam na Google. Szybko wpisałam "test na Depresję", zrobiłam test, zajęło mi to około 5 minut i wyszło że mam 80%depresji...bylam załamana.
Nagle do pokoju wbiegł will i zaczął mnie przytulać. Powiedzialam żeby spierdalał a on poprostu poszedł. Chciałam być wtedy sama.
Była już 21.30 i wtedy wyszłam do kibla. Kiedy otworzyłam drzwi byłam załamana, zobaczyłam jak friz robi loda shane'owi. Shane zaczął co tam bredzić pod nosem, że nie umiem pukać czy coś. Ale wiedziałam co robić. Pobieglam szybko do vincenta , żeby mu o tym opowiedziec. Oburzony Vincent pobiegł na górę do toalety, w której znajdowali się chłopacy. Poszłam do łazienki na dol bo już miałam dosyć tych debili.
Zrobiłam co miałam zrobić, kiedy przechodzilam obok łazienki na gorze słyszałam głośne jęki. Kiedy weszłam do sracza myślałam że jebne. Bawili się w trójkącik. Friz klękał przed i robił gogogo Shane a Vincent pukał shane od tyłu. Chciałam się dołączyć ale chłopaki powiedzieli że jestem za młoda. Wróciłam do pokoju oglądać jakieś pornosy i strzelałam sb gruche. Skoczyłam oglądać po jakichś 30 minutach i miałam ochotę pójść spać. Postanowiłam pójść jeszcze do łazienki siku żeby nie za szczać łóżka.
Kiedy weszłam do toalety zbierało mnie na rzygi. Wszędzie była ta ochydna, biała substancja nazwana sperma. Było też mokro jakby ktoś tu popuścił. Z biegłam do łazienki na dol i tam postanowiłam się załatwić. Kiedy skoczyłam poszłam na dol . Pooglądałam jeszcze z godzinę tiktoka i poszłam spać. Wiedziałam że muszę pogadać o dzisiejszym wieczorze z chłopakami._____________________________
289 słów
Nie sprawdzam więc jak będą błędy pisac
CZYTASZ
Rodzina Robuxów
Short Storyinspirowane rodzina monet ⚠️UWAGA⚠️ -18+ -striptiz -samobojstwa -zabojstwa no i jesvze nwm nie zaczelam pisac nawet lol