Pov:hailie
Dzisiaj sie dowiedzialam ze moja mama i babcia mialy wypadek w pracy(wiem nie brzmi to dobrze) i utknely w windzie. Winda spadla i umarly. Ja sie dowiedzialam ze mam 5 braci w dubaju, Tony, dylan, vincent, will i shane robux. Polwcialam do dubaju i mial mnie odebrac vincent. Podczas podrozy samolotem pisalam w swoim depreszyn pamietniczku. Jak juz wysiadlam z samolotu i szukalam vincenta to zobaczylam go calujacego sie z Frizem. Podeszlam i zapytalam"co ty odpierdalasz? "Na co Vincent odpowiedzial tylko" to ty jestes hailie robux? Milo mi cie poznac" . Poszlismy do samochodu i jechalismy jak gdyby nic nigdy się nie stało.Po 4 godzinach ujrzalam duzy dom, z basenem , duzym ogrodkiem itp.
Kolo domu stalo 4 chlopakow. Przywitali mnie a ja ich, mieli dosc nietypowe miny , kiedy zamiast powiedziec"czesc"lub cos w tym stylu, powiedzialam "SIEMA BRATKI!". Kiedy Will oprowadzal mnie po domu, vincent i tony gadali na tarasie, a reszta siedziala w pokoju. Will pokazal mi moj pokój, byl uwusny. Zauwazylam , ze Will powiedzial do mnie" malutka, to twoj pokój, lec sie rozpakuj a ja pojde do tonego i vincenta. "." Malutka"? Pojebalo go? Ja mam 15 lat💀. Zaczelam sie Ropakowywac , a Will poszedl do chlopakow. Kiedy sie rozpakowalam, pobieglam na dol. Stalam za sciana, wiec mnie nie widzieli. Podsluchalam dosc dziwna rozmowe...
______________________________#cojarobiezeswoimzyciem
Pojebane to ale mam juz pomysl na kolejny rozdzial moze nedzie jutto🤓
CZYTASZ
Rodzina Robuxów
Cerita Pendekinspirowane rodzina monet ⚠️UWAGA⚠️ -18+ -striptiz -samobojstwa -zabojstwa no i jesvze nwm nie zaczelam pisac nawet lol