Kolla där

29 0 0
                                    

Ogges perspektiv:
När vi hade varit inne på festen en liten stund så ser jag och Felix att Omar och Oscar står och kollar på någonting.
- Omar och Oscar vad kollar ni på sa Ogge.
- Kolla där dem där tjejerna skulle vi vilja prata med.
- Men gå dit då sa Felix.
- Okej.
Oscar och Omar gick fram till tjejerna.
Oscars Perspektiv:
Jag och Omar gick fram till tjejerna och började prata med dem. Vi stod där och pratade en stund innan jag och Omar vågade fråga om deras nummer.
- Kan vi få era nummer?
- Ja så klart ni kan.
Vi gav dem vår mobil så dem kunde skriva in sitt nummer.
- Föresten vad heter ni?
- Vi heter Emilia och Cecilia.
Emilia skrev sitt nummer på Oscars mobil ..........
Och Cecilia skrev sitt nummer på Omars mobil ..........
Sen stod vi och pratade en stund till innan tjejerna skulle hem. När dem hade gått så gick vi till baka till Felix och Ogge.
Felix perspektiv:
När Omar och Oscar kom tillbaka till oss så frågade vi några frågor till dem.
- Vad heter tjejerna då sa Felix.
- Dem heter Emilia och Cecilia.
- Fick ni deras nummer?
- Aa det fick vi sa Omar
- Ok vad kul😀
- När är festen slut ? Sa Ogge
- Den slutar klockan 00:00.
- Ok ska vi gå hem då eller går vi hem tidigare sa Ogge.
- Jag tror att vi går hem lite tidigare sa Felix.
- Okej sa Ogge.
Nu festade vi lite till vi dansade vi drack inte nånting för att våra föräldrar sa att vi inte fick och det vart vi ledsna för. Nu var klockan 22:00 och vi var jätte trötta efter hela dan men ville inte gå hem så vi försökte hålla oss vakna. Det var en poppig låt så det höll oss vakna. Nu var klockan 23:00 så vi bestämde oss för att gå hem. Alla vi gick hem. Eftersom vi var trötta så tog det 30 minuter att gå hem. Så alla vi gick hem till Oscar och skulle sova där idag. För att vi orkade inte gå hem. Så vi gick hem till Oscar och borstade tänderna och sen gick vi och tog fram madrasser och la dem på golvet. Sen så satt vi och pratade en stund. När klockan var 01:00 så la vi oss ner i sängen och kollade på telefonen en stund och sen somnade vi. Det tog bara 1 minut för oss att somna.

Sluta ljuga ( The Fooo Novell )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora