Herkese merhabaaaa:)
Nasılsınız umarım iyisinidir.
Bu benim yeni ficim.
Ob okuyanlar bilir ki hastalık içerikli bir fic yazacağımı.
Evet biraz geç geldi herşeyin daha güzel olması için.
Hiç bir idol kötü amaçla yazılmamıştır lütfen beni yanlış anlamayın.Bazı yerlerde hamile içerik olucak bir kaç sayfa lütfen buna göre okuyalım.
İyi okumalar umarım beğenirsiniz aşklarım.
İki yıldır altı çocuk olarak burdalardı koskoca iki yıl az bir süre değildi.altı masum çocuk,bir hastanın eline düşmüştü;
İki yıl önce mutlu iken şimdi berbat durumdalardı bu adam onlara o kadar zulm etmişti ki geleceği gören altı çocuk şimdi göremiyordu.
Gelecekleri koskoca karanlık.
Bu ev onlara lanet olmuştu bu hasta insan onları iki yıl boyunca bir villaya kapatmış çeşitli cezalar vermişti vermeyeni de döverdi,söverdi.ve istediğini yaptırırdı.
Bütün evlerin camları kitli olurdu bu öyle normal kilit değildi asma kilitti.
Bütün bardaklar-tabaklar-çekmeceler hep asma kilit olurdu.üstüne yaş farkı vardı bu bay hasta ruhlu psikopat adam 30 yaşındaydı mafya görünümlü para içinde yüzerken.küçük altı çocuğa birden tutulmuştu ve psikopatlık yapıp o altı çocuğu aynı gün aynı saat kaçırmıştı.
O yıl dan sonra bu altı çocuk ne dışarı çıktı nede rahat nefes aldı.
Koskocaman güzel bahçesi varken onlar sadece beş dakika arkada bir koruma olarak gezerdiler.kaçmaya çalışan olursa genelde kırbaç yerlerdi.
Bu çocukların yüzlerinde yaralar bedeninde morluklar vardı bazı şiddet iken bazıları bay hastanın zevkle yaptığı morluklardı.
İçlerinden en büyükleri bu çocukları korumaya çalışsa bile o hasta adama güç yetiremiyordu.bu çocuk cesurdu ilk zamanlar ilk aylar ama yıl geçtikçe o da diğerleri gibi pısırık olmuştu.
Hasta adam onları çok seviyordu,ama bir de varis istiyordu çocuk varisi ve yapmıştı da.
Hepsini eşit olarak seviyordu,o gayet mutluydu.ama onlar çok mutsuzdu evlerine gitmek korkusuz şekilde uyumak istiyordu bu hasta adam hergün birinin yanında uyurdu onlarla ara sıra eğlenir di.
Bay hasta gerçekten hastaydı yıllar önce o hasta adam hastanede bile zorla yatırılmıştı bir ay sonra iyileştiği tehşisi konulmuştu ne garip?
Bir hasta bir ayda ileşemezken doktorlar iyileştiğini sanmıştı ama hayır durumu daha kötüye gitmişti sırf yolda geçtiği için orda ki banka oturan çocuklara tutulmuş bir kaç ay veya yıl onları takip etmiş daha sonra bir anda yanına almıştı.hepsi birbirinden güzel masumdu ama onları yanına alınca zorla mahremiyetlerine girmişti küçük çocukların özgürlüklerini elinden almıştı.
Onların gece korkuları olmuştu.onlarda fark etti ki hayatın böyle güzel gideceğini anlamadıkları.
Onlarda bu sayede hayatı anlamış nasıl zalim olduğunu görmüştü.
Ama herşey çok geçti onlar herkesi kendisi gibi sanarken onlar yıkılmıştı üstelik bu adamı tanıyorlardı işleri çok karma karışıktı.
Onları hem takip etmiş onların karşısına çıkmış 25 yaşında olduğunu diyerek onlarla bağ kurmuştu ama bu bağ kısa sürdüğü için o adamın nasıl olduklarını gördü.
O gece.o adam onların karşısına çıkmış ve maskesini indirmişti gerçek yüzünü ortaya çıkarmıştı.
Bu kişi yabancı değildi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.patient
Fanfictionbu kitapda yaş sınırı şiddet içerik küfür,argo kelimeler olcaktır. Ve hiç bir idol kötü amaçla yazılmamıştır