Hoşgeldin! Yorumlarını bekliyoruz, iyi okumalar ❣️
Birkaç saat puzzle ile oyalanırken geçti. Bu sırada Yoongi'nin telefonuna mesajlar gelmişti ancak sessize alıp odada bıraktığı için görmedi. Parça aramaktan kafaları allak bullak olduğu için ve biraz da acıktıkları için bırakmak istemişlerdi. İkisi de aynı anda gerindi. Jimin heyecanlı bir şekilde aklına gelen komik fikrini söyledi.
"Önce gidip tekrar dağıtmak için yatak odasını toparlayalım sonra tekrar kirlenmek için duş alalım ve mutfağa gidelim. Olur mu?"
Yoongi cümleyi dinleyip sonunda büyük bir kahkaha patlatmıştı. "Tamam."
İkisi birden kalkıp yatak odasına çıktılar. Yoongi yerdeki kıyafetleri toparlarken Jimin de yataktaki her şeyi yere atıp çarşaftan itibaren her şeyi silkeleyip geri örttü yerlerine. Odanın camını açtı havalanması için. Yoongi eşyalarını toplamayı bitirince yatağa oturmuş telefonunu eline almıştı. Okunmamış mesajları okumak için ise uygulamaya girdi.
Kate:
Bitmedi mi toplantın?
Ara bitince.Yoongi'm:
Kaçta geleyim? Gelemezsem araç göndertirim.Kate:
Akşam işten çıkınca gel. Araç istemiyorum, seni istiyorum Yoongi.Yoongi'm:
Gündüz dönmek istersen diye söyledim. Tamam ben gelirim.Jimin göz ucuyla ona baktığında mesajlaştığını fark etti ancak bir şey demeden kirli çamaşırlarını banyoya götürdü.
Kate:
Tamam gelirken haber verir misin alınacaklar var.Yoongi'm:
Ne alınacağı?Kate:
Annemin evinde eksikler var.Yoongi'm:
Anladım. Tamamdır.Jimin banyodayken kıyafetlerini de çıkartıp sepete koydu ve sıcak suyu açarak altına girdi. Yoongi ise telefonu kilitleyip Jimin'in şarj aletine taktı ve su sesini duyduğu için banyoya giderek kıyafetlerini çıkarttı. Jimin'in arkası dönüktü. Sessizce kabine girdi ve arkasından sarıldı omzundan öptü Jimin'i.
Jimin o anda gözlerini kapatıp gülümsemişti. Başını Yoongi'nin omuzuna yasladı."Hoş geldin..."
Yoongi ise açılan boynunun her noktasını öptü dudaklarını gezdirerek. Eli ise gövdesinde dolaşıyordu yavaş hareketlerle.
"Sadece yıkanıyor muyuz?"
Jimin kıkırdayıp elini ağzına götürdü ve dudaklarını kapattı onu ayıplar gibi.
"Seni terbiyesiz."
"Şaka yaptım. Akşama enerji topluyorum."
"Ne kadar topladın?"
Yoongi şampuanı eline döküp Jimin'in saçlarını köpürtmeye başladı nazik hareketlerle. "Yüzde yetmiş." Sonra da suyun altına doğru getirerek duruladı saçlarını. "Yemeği yedikten sonra yüzde yüz olacak."
Jimin bir süre sabırsızlıkla yüzüne baktı şampuanın tamamen durulanması için. Sonrasında ise onu duvara yaslayıp önünde diz çökerek ona baktı.
"Çok dolmuş."
Hâlâ ona bakmaya devam ediyorken henüz sönük durumda olan aletini eline aldı ve ağzına alıp emerek büyütmeye başladı. Yoongi arsızlığından dolayı gülmüştü.
"Jimin~"
Ellerini gövdesinde gezdirdi bir süre Jimin hareketlerine devam ederken. Ağzında hemen büyüyerek sığmaz oluşu delirtmişti onu. Yoongi elini Jimin'in saçlarına atarak kendine doğru bastırdı. Bakışlarıyla buluşunca mahvedesi gelmişti onu. Jimin Yoongi'nin yüz ifadelerine baktığında güldü utanmaz bir tavırla. Kontrolü tamamen ona vererek ayak uydurdu hareketlerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inspiration - YoonMin ✔️
Teen Fictionİlk Yoonmin hikayemize hoşgeldin! İçeriğinde çok fazla smut var, rahatsız oluyorsan lütfen okuma. Teşekkürler :)