★ONESHOT★

117 7 2
                                    

Pov. Pomni
Była 1 w nocy. Wszyscy spali, wszyscy oprócz mnie. Nie umiałam zasnąć więc kręciłam się po korytarzu bez celu. Nuciłam sobie piosenkę, mówiłam do siebie itd. tylko po to, żeby się czymś zająć. Nagle zobaczyłam, że Ragatha też nie śpi i tak jak ja kręci się bez celu.
-Hej! Ragatha! Też nie śpisz? - spytałam.
-Ehh.. jak widać. Nie mogę zasnąć. Nawet nie wiem dlaczego. Zwykle zasypiałam normalnie, ale od kiedy się zakochałam... Poprostu nie umiem.
-Zakochałaś? W kim? - zapytałam zaciekawiona.
-Nie chcę chyba jeszcze mówić. -odpowiedziała, i chociaż było ciemno, widziałam, że się zarumieniła.
-Jasne, nic na siłę. Chcesz pogadać? - zaproponowałam.
-Ta, i tak nie mam nic innego do roboty. A ty, Pomni? Dlaczego nie śpisz?
-Odkąd się tu pojawiłam, nie potrafię zasnąć. To wszystko jest dla mnie stresujące. Nie śpię odkąd tu jestem. Chciałabym wkońcu zasnąć jak inni. - powiedziałam na jednym wdechu, przez co pod koniec zabrakło mi powietrza, więc śmiesznie zabrzmiałam, na co Ragatha się zaśmiała.
-Żyjesz? - zapytała, dalej śmiejąc się ze mnie.
-Tak. - odpowiedziałam i sama zaczęłam się z siebie śmiać.
-Nie mogę tego dłużej trzymać w sobie. Chcę ci coś powiedzieć. Pamiętasz jak wspomniałam, że się w kimś zakochałam?- powiedziała nagle.
-Tak? - powiedziałam lekko zdziwiona.
-Pomni... to o ciebie chodziło. Podobasz mi się. Kocham cię. Będziesz moją dziewczyną? -spytała niepewna mojej reakcji.
-TAK!! - krzyknęłam i natychmiast się do niej przytuliłam.
-To co, idziemy spać? - zapytała mnie na co odpowiedź, przynajmniej według mnie była oczywista.
-No jasne, że tak! - odpowiedziałam ucieszona. -Chodźmy do mojego pokoju, śpijmy razem, oczywiście jeśli chcesz.
-No jasne. - powiedziała i nagle mnie pocałowała. Nie mogłam na początku w to uwierzyć. To był mój pierwszy pocałunek. I to z tak cudowną osobą jak Ragatha. Teraz napewno zasnę.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

285 słów!!! Dziękuję za przeczytanie! Będzie mi mega miło, jeśli napiszesz swoją opinię o tej książce w komentarzu!! Chcę tylko zaznaczyć, że jest to pierwszy fanfik jaki napisałam, więc proszę o wyrozumiałość! ^^ Miłego dnia/nocy<3

Piosenka której słuchałam podczas pisania: Julia Żugaj - Południowy Biegun

Ragatha x Pomni ONESHOT ⁠☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz