Sabahın erken saatlerinde herkes uyurken toparlanıp evden çıkmıştım. Kimseye haber vermemiştim. Öğrenmelerine gerek yoktu. Zaten beni evde göremeyince Bobby mecburen ayrıldığımız gibi bir yalan atacaktı. Chrise evden ayrılacağımı söylememe rağmen bir şey dememişti. Sanırım ciddi olduğumun farkında değildi.Kendi sunucuma gidecektim. Çıktım ve kendi sunucuma girdim. Kimse yoktu sunucu boştu. Bu benim için iyi haberdi. Biraz kafa dinlemem lazımdı. Ne yazik ki artık bobbyle görüşemeyecektim. Eminim ki Benjamin ve holly gittikten sonra suratıma bile bakmayacaktı. Çünkü onu sevmediğimi söylemiştim. Onu banyodan yalnız bırakıp kaçmıştım. Bana kızmış olmalıydı.
Bobby'nin gözünden:
Sabah'a kadar uyuyamadım. Nihayet ona onu sevdiğimi söyleyebilmiştim ama o beni sevmediğini söyledi. Ondan uzak durmamı..
Kapının çalınması ile kendime gelmiştim.
Bobby: gir.
Holly: oğlum neredeyse öğlen olacak. Bir sorun mu var? Hasta mısın?
Bobby: hayır.. sadece biraz moralim bozuk.
Holly: boralo ile tartıştınız mi? Onu hiçbir yerde bulamadım. Evde yok.
Bobby: ne?
Bu ne demekti? Evden mi kaçmıştı? Hemen kalktım ve annemin yanına gittim. Ona dün akşamki her şeyi anlatmıştım.
Holly: hmm sanırım neden böyle yaptığını biliyorum.
Gözlerim patlamıştı. Annem bana hiçbir zaman gereksiz şeyler söylemezdi. Ona güveniyordum. Eminim ki aramızı düzeltebilirdi.
Bobby: neden!? Hadi söyle anne!
Holly: önce sakin ol bakalım. Şimdi beni iyi dinle ve sakin ol.
Bobby: tamamm.
Boralonun gözünden:
Yatakta uzanmış dün gece olanları düşünüyordum. Sahi Bobby cidden beni seviyormuydu. Bunu bilmek çok iyi hissettiriyordu. her ne kadar kendime söyleyemesem bile bende onu seviyordum. Ona aşıktım. Benjamin'i patlatıcam diye Bobby'e aşık olmuştum. Orda neredeyse 2 haftadır kalıyordum. Tüm bu süre boyunca tabi ki birşeyler hissetmem normaldir diye düşündüm. Daha yeni ona olan hislerimi kendime itiraf etmişken onu kaybetmiştim. Bunu düşünmek başımı ağrıtıyordu.
Birdenbire dışarıdan bir ses gelmişti. Kapı çalınması ile herhalde patron gelmiş diye düşünmüştüm çünkü ona dcden sunucuya girmesini söylemiştim. Kapıyı açtığımda şok olmuştum. Karşımda Bobby vardı. Hiçbirsey söylemeden içeri daldı. Bunu alışkanlık haline mi getirmişti?
Boralo: Bobby? Burada ne işin var?
Bobby: bunu sorması gereken benim. Neden evden kaçtın?
Boralo: söyledim ya seni sevmiyorum git buradan.
bu sözlerim ile bobbynin suratına kocaman ve pis bir gülümseme belirmişti. Üstüme yürümeye başladı. Bende geri geri gidiyorum. Duvarın sonuna geldiğimde elerini belime sardı ve beni kendine çekti.
Bobby: hadi ama ikimizde yalan söylediğini çok iyi biliyoruz.
Boralo: hayır yalan söylemiyorum. bırak beni!
Bunu söylemem ile daha da yaklaşmıştı. Bu beni deli ediyordu. Başımı hemen başka yöne çevirip kalp atışlarımın normal atmasını bekledim. Elliyle çenemi tutu ve yüzümü tekrar kendine çevirdi.
Tekrar suratıma yaklaştı. Neden böyle yaptığını bilmiyordum. Ona onu sevmediğimi söylemiştim. Neden bunu yapıyordu ki?
Boralo: yalan söylediğimi nereden çıkardın?
Bobby: annem bana herşeyi anlattı. Babamın seni tehdit ettiğini o gün görmüş. Neden gelip bana söylemedin?
Şaşırıp kalmıştım. Holly cidden herşeyi görmüşmüydü.
Boralo: P-peki ya arkadaşlarım? ya onlara birşey olursa.
Dediklerim ile kocaman gülümsemişti.
Bobby: annem babamla bir güzel konuştu(dövdü). Babam artık bir şey yapamaz. Onu ciddiye aldığına inanamıyorum. Hahahah:)
Boralo: Heyy! Korkmuştum.
Bobby: Aslında ciddiye almakta biraz haklısın çünkü babam böyle birşey yapacak kadar delidir. Ama artık korkmana gerek yok. Ve de benden uzak durmana;)
Dedi ve daha da yaklaştı. utanmıştım. Kızaran yüzümü elim ile kapatmaya çalıştım. Bobby ellerimi çekmiş ve dudaklarıma yapışmıştı. Ani hareketiyle duraksasam da bende çok geçmeden karşılık verdim.
Ellerimi boynuna doladım. Beni kucağına almıştı. Bende ayaklarımı beline doladım. Daha rahat etmek için sırtımı duvara yasladı. Diliyle dudaklarımı yaladı ve ağzımı açınca dilini içeriye soktu. Ben nefes nefese kalmıştım Bobby ise dudaklarımdan ayrılmış boynuma yönelmişti. ilk başlarda hafifçe öpse de sonra emmeye başlamıştı. şimdi de ısırıyordu. Boynumla işi bitince yüzme yaklaştı ve şunları söyledi.
Bobby: şunu unutma aşkım benden kaçamazsın;)
~
Bittiiiiii. Bu finaldi eğer istenirse Bonus bölüm gelir. Onda da kısa tutarım zaten.
Yazdığım kitaplarda smut olmicak çünkü yazmak bana rahatsız edici geliyor azcik.
Neyse görüşürüzzzz askolarr<3
593 Kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgililer
FanfictionBobby her ne kadar ailesi istemese bile özel güçleri olmayan bir insanla arkadaşlık kurmuştu. Annesi bunu pek dert etmese de babası aynı fikirde değildi.