iddia

193 17 14
                                    


Sabah uyandığımda Bobby yanımda değildi. Her zaman erken kalkıyor ve aşağı iniyordu. Kevinin seslenmesi ile aşağı, mutfağa doğru indim. Bobby ayakta birşeyler ile uğraşıyordu. Dave holly ile sohpet ederken Benjamin ise gazete okuyordu.

Bobby'nin yanına gittim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Dave anlamsız bir şekilde bize bakıyordu. Rol yaptığımızı biliyordu. Bu kadar yakın olmamız belli ki ona tuhaf gelmişti. Bobby ise artık alışmıştı çünkü 3 gündür böyle davranıyordum. Gerçek sevgililer gibi. Tabi sadece Benjamin'in yanında.   

Bunu sadece onu kudurtmak için yapıyordum. Bobby'i böyle kullanmak pek doğru gelmese de hoşuma gidiyordu onunla bu kadar yakın olmak.

Kahvaltı ettikten sonra salona geçtim ve koltuğa oturdum. Kevin koşarak gelmişti. Elinde bir tepsi vardı. Acelesi  var gibiydi. Bı anda elindeki tepsiyi üzerime döktü. Ben saçma sapan kevina bakarken o özür diliyordu.

Kevin: omgg!! Boralo üzgünüm bilerek olmadı!

Boralo: sorun değil Kevin. Ama üstüm mahvoldu.

İçeri Bobby girmiş mahvolmuş olan bana bakıyordu. Ne olduğunu anlamış gibi bana döndü ve

Bobby: Duş alsan iyi olur. Suratın ve saçlarınada bulaşmış.

itiraz etmedim ve banyoya doğru yürümeye başladım. Bobby bir ihtiyacım olursa ona seslenmemi söylemişti.

Bobby'nin gözünden:

Koltukta oturmuş Dave ve kevinin kavgasını izliyordum. Chris köşede oturmuş anlamsız gözlerle onlara bakıyordu. Kavganın sebebi kimin haklı olup olmadığıydı.

Kevin: tamam o zaman hadi bakalım sana meydan okuyorum. Bir iddia.Kazanan kişinin her istediği bir hafta boyunca yapılacak.

Kevinin teklifi benim kadar chris'in de dikkatini çekmişti.

Dave: kabul ama şans üzerine bir oyun olacak.

Kevin: tamam.

Dave: ne olacak taş kağıt makas falanmi?

Aniden boralo banyodan bana seslenmişti.

Boralo: Heyy Bobby! Bana bir bornoz getirebilir misin?

oturduğum yerden hiç kalkmadan cevap verdim.

Bobby: duvardaki askılıkta asılı olan rastgele bir tanesini giy.

Kevin: bekle buldum!

Chris: ne?

Kevin: şimdi bekleyeceğiz ve boralo hangimizin bornozunu girdiyse kazanan o olacak.

Bobby: mantıklı.

Chris: olabilir.

Dave: Kabul.

Hepimiz oturmuş küçük çocuklar gibi boramın duştan çıkmasını bekliyorduk. Sonunda çıkmıştı. Benim bornozumu giymişti. Hafif bir kahkaha attım. koşarak boraloyu kucağıma aldım ve etrafımda döndürmeye başladım. döndürmeyi bıraktım, kucağımdan indirdim ve ellerimi beline doladım.O ise anlamamış bir şekilde bana bakıyordu. Yeni duştan çıktığı için yanakları elma gibi pespembeydi. Çok tatlı görünüyordu. Yanağından öptüm. Şaşırmış gibiydi. Ee bu durum her zaman tek taraflı olacak diye bir şey yoktu.

Bobby: yukarı çıkta giyin.

Boralo: tamam.

Boralo yukari odama çıkmıştı. Bende diğerlerinin yanına gittim. Bozulmuş gibiydiler. Şimdi benden çekeceğiniz var.

                                  ~

Bittiii. Sonunda öldüm ya. Offf birde geberiyorum. Doktora gittim adam tersliyor beni. Hastayım adam hastayım manyak mısın nesin.

Bölüm bu kadardı.en fazla 5 bölüm sonra final eder herhalde. Aklımda iki tane kitap fikri var. Onları yazmayı çok istiyorummm.

Görüşüzz askolarimm <3<3

424 kelime~

Sahte Sevgililer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin