Kimse kimseyi aylarca beklemez dedi adam.
"Bekler" diye haykırdı kadın.
"Sevdiyse aylarca değil yıllarca bile bekler"Bizde bekledik,hemde çok bekledik.
Dört yılın sonunda abimin hapishaneden çıkışı yapılacaktı. Annemle onu almaya gidiyorduk.Peki senin bu hikayede ki rolün ne dediğinizi hissediyorum.
Balca akçalıyım ben.
Abimin bitanesiyim.
annemin bal kızıyım.
Bir zamanlar da babamın çiçeğiydim.Abim dört yıldır yatıyor içerde bir arkadaşıyla birlikte. Cinayetten suçlandı benim abim. Delil yetersizliğine rağmen mahkemelerde dört yıl boyunca
o da Barlas abide sürünüyor.Burdan onları alıp çıktıktan sonra mahallede güzel şen şakrak bir eğlence bizi bekliyordu.
İzemle biz planlamıştık ama abimlerin arkadaşlarıyla fazla muhattap olmak istemediğimiz için davet işini Yusuf amcaya bırakmıştık.
Yusuf amca izemle Barlas abinin babasıydı. Kendimi bildim bile tanıyordum onu ve gerçekten çok iyi adamdı.
İzem benim canım, dostum, kardeşimden öteydi.
Züleyha teyze de arabaya binerken çok mutluydu. Oğluna kavuşmayı dört gözle bekliyordu.
Arkamızda ki arabada Yusuf amcayla birlikte geliyorlardı.Bizim arabayı da annem önden sürüyordu. Arka koltukta İzemle oturuyorduk başımı omzuna yasladım ve düşünmeye devam ettim.
Benim Şirinim
Annem, canımın içi
Gözlüklerin kenarından hafifçe Kırışan göz kenarlarını görebiliyordum. Oğlu çıkıyordu ve o mutluydu hemde çok mutluydu biliyordum.
Çok acı çekmişti.
Babam yokken,
Abim yokken,
Ben vardım sadece.Bunları düşünürken İzemin eli arabada ki kar spreyine gitti.
Hepimize sıktı."KEYİFLER YERİNE GELSİN BACIMSULAR"
"AÇ ŞURADAN BİR HANDE YENER, DEMET ABLAMI FALAN" diyip teyibe uzanmaya çalıştı annemde güldü ve teyibi çalıştırdı.
"Ya ne demeti manyak, annem bekle bir Serdar Ortaç açayım, hapishane ortam görsün" dediklerimle İzemin kahkaha sesini duydum ve Serdar Ortaç açtım.
İzemle ikimiz aynı anda bağırmaya başladık arka koltuklarda.
Bu gece gel benim ol diyemem
Sana ben aşkımı söyleyemem
Utanırım "beni öp" diyemem
Ele güne sorma beni,
Yaralama vurma beniii,
Biz bunları bağırır ve tuhaf kafa dansımızla söylerken annem bize siz iflah olmazsınız bakışları atıp gülümsedi.
Nakarat geliyorduuu.
Karabiberim,vur kadehlere hadi içelim
Hadi içelim, içelim her gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniz feneri +18
RomanceBu kitap sıradan bir Abimin arkadaşı kurgusu değildir. Lütfen sabırla okuyunuz aşklarım. kitapta fazlasıyla mahalle ağzı ve küfür bulunacaktır. rahatsız olacaklar okumasın Barlas ediz başaranın ve kerem akçalı adlı iki arkadaşımız 3 yıllık hapisten...