Taehyung'un anlatımı ile.
Koltukta uzanmış jimin ile mesajlaşıyordum ama bu mesajlaşma salak kardeşim jennie yüzünden bölünmüştü ve sinirle ona döndüm "Ne var jennie ne istiyorsun gene!" Sesim biraz sert ve yüksek çıkmıştı. Jennie de biraz korkmuş olucak ki kedi gibi sessiz bir biçimde konuşmaya başladı "Abi ne bağırıyorsun ne yaptım ya, bir şey dicem sana onun için geldim neyse sus ve beni dinle şıllık. Tik tok hesabı açıcaksın ve hesabıma admin olucaksın tamam mı?" Dediği şeyle gözlerimi kapattım ve açıp sinirli şekilde ona baktım."SIRF BUNUN İÇİN Mİ BU KADAR KOŞUP GELDİN ŞİMDİ" sinirlenmiştim çünkü söylediği şey saçmaydı. Jennie yine küsmüş önüne dönmüştü "Ya jennie tamam güzel kardeşim yüklicem sikik tik tok'u tamam mı?"
Jennie fazla sevinmiş şekilde yerinde zıpladı ve bana döndü "tamammm teşekkür ederim abicim" yanağımı öpüp odaya koştu, salak kardeşim benim deyip gülmüştüm. Akşam olmuştu ve jiminle konuşmaya devam ediyordum.
Taetae🤍
Jimin bu jennie ile ne yapıcam
Ben acaba tik tok aç diyor şimdiCivcivim🐣
LAHDKADHAOFJAKFJAND
Kardeş sonuçta salak istediğini
Yap. Tik tok sonuçta sadece
Bir uygulama en fazla ne
Olabilir mal aç ne olucak?Taetae🤍
Orası da doğru ama ne yapıcam
Bu yaşta tik tok falan, en fazla
Ne olabilir doğru ama sıkıcıdır.Civcivim🐣
Yükle hem belki bende
Yüklerim ve yakışıklı
Herifsin aşık olurlar sana daTaetae🤍
Eyvallah jimin piçi ama ben yakışıklı olsam da o kadar kişi bir anda bana aşık olmaz herhalde neyse jennie geldi siktir orospu 😚Civcivim🐣
Vay piç sattın beni hemen asıl sen siktir orospu velet 😍(Görüldü 11:04)
Telefonu kapatıp karşımda oturan jennie'ye yani kardeşime baktım "Noldu yüzün asık gibi" sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi hemen bana döndü ve konuşmaya başladı "Ya tik tok yüklemiyorsun, benimle ilgilenmiyorsun, akşam oldu hep jimin hep jimin yeter ama" dediği şeyde cidden kırıldığını anlamıştım ve yanına gidip oturup sarıldım "Oyy benim minik kardeşim, kedi suratlım ben hiç kardeşimi bırakıp gider miyim ayıp ediyorsun, tik tok dediğin ne ki hemen yüklenir bak şimdi" telefonu elime aldım ve play store'a girip aramalar kısmına tik tok yazıp indirme tuşuna bastım, kafamı yana çevirip gülümseyen kedi surata baktım "oldu mu minik kedi" dememle gülümseyip sıkıca sarıldı "oldu canım abim" güldüm ve telefona baktım "yüklenmiş"
Uygulamayı açtım ve kardeşimin dediği şeyleri teker teker yaptım ardından onun hesabına giriş yapmıştım ve jennie'ye döndüm"erken uyu küçük kedi ben duşa giricem telefondan da kafanı kaldır biraz" gülümseyip ayağa kalktım ve merdivenlere yönelip yukarı, odama çıkarım ardından dolabımın önüne geçip kapısını açtım, içerisinden bol tişört ve dizlerime kadar gelen bir şort giyerek boxer ve havlumu ayarlayıp lavaboya geçtim. Kapımı kapatıp kitledim ve üstümü çıkarıp havlumu astım kabinin kapısını açıp suyu ılık şekilde ayarladım ve suyun altına girdim vücudumu ve saçlarımı iyice yıkayıp kabinin kapısını açtım ve çıkıp havluyu alarak kendime sardım saçlarım için küçük havlu alarak havlumu da kendimden ayırıp belime sardım, saçlarımı kurutarak elbiselerimin yanına geçerek havlumu belimden alıp kendimi kuruladım ve üstümü giydim ardından saçlarımı kurutma gereği duymadan telefonumu elime alıp yatağa atladım ve tik tok'a girip video izlemeye başladım ve o sıra da bana yazan biri vardı.
ggukoffcal
selamlar.kim.vantex
Selamlarggukoffcal
Nasılsın?kim.vantex
İyiyim siz nasılsınız?ggukoffcal
Bende iyiyim de tanışmak için yazmıştım bir sakıncası yoksakim.vantex
Tabi tanışalım sakıncası yok tabi, önden buyrunggukoffcal
Jeon jungkook 27 yaşındayım boks ile ilgileniyorum ayriyetten fotoğrafçılık ile ilgileniyorum gibi şeyler işte, sormak istediğin bir şey olursa çekinmeden sorkim.vantex
Memnun oldum şuanlık bir sorum yok jeon. Ben Kim Taehyung 24 yaşındayım bir köpeğim ve kardeşim var çok yakın olduğum arkadaşım jimin var, bir barda barmenlik yapıyorum senin de sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin jeon.____________________
BUGÜNLÜK BU KADARR ELİM ACIDI BİRAZ İLK BÖLÜM OLARAK BÖYLE BİR BÖLÜM YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZZ 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wound of love
DiversosTaehyung bir gün tik tok hesabı kurmuş ve biri ile tanışmıştı o kişi ise jeon jungkook, bunun büyük bir aşk olacağını ikisi de bilmiyordu.