su wlw meselesi

43 3 28
                                    

KIZLARRRRR NASILSINIZ OZLESTIK (bi yil oldu glb)

bu sefer bu fandomda (ozellikle tr kisminda) saphic shiplerin nasil hic deger gormediginden bahsedicez cunku her aklima geldigimde duvarlari yumruklayasim geliyo. this is my roman empire.

oncelikle benim favlarim dididinnn MARY VE EMMELINE!!!! srs annelerim ya boyle bir asalet ve birbirini tamamlama olamaz arkadaslr VE how does everyone sleep on this dunyanin en guzel shipi yabancilarin bile bi sikten haberi yok afedersnz.

sonrasinda canlarim cigerlerim marlene ve dorcas!! dorlene beni yerden yere vurabilir agzima sicabilir hastanelik edebilir and id still be grateful kizlar. literally wolfstarin wlw haliler ama LITERALLY. ama tabii ki wlw olduklari icin asla degee gormuyolar cunku in this fandom its all about men😂😂 marlene'in disa yansittigi o ben superim havalari ama icten ice kendini yiyip bitirmesi ama dorcas'in her zaman onu teselli etmek icin ve cesaretlendirmek icin orda olmasi... birbirlerini her acidan tamamliyorlar ve kimse bundan bahsetmiyo kanser olursun amk.

PANDORA VE LILY!! pandalily dunyanin en tatlis en yumus yumus cifti beraber yemek yemelerini bile saatlerce izleyebilirim cunku THAT CHEMISTRY. pandoranin o bitchy but cute tavirlarini izlerken lily'nin full awe seklinde onu izlemesi😭😭 ikisinin de asiri protective olusu ve asla birbirlerine laf ettirmeyisleri... ANLATABILIYO MUYUM??

MARYLILY!! mary lily digerlerinden cok daha fazla biliniyo her ne kadar ben pandalily ve emmary shipper olsam da asiri tatlis olduklari gercegini kabul etmesem kendime yalan soylemis olurum. daha ilk gunlerden "besties" olmalari ve zamanla sexuality crisis yasayip aslinda ilk gunden beri birbirleri icin dustuklerini okudugun o an GETS ME EVERY. TIME.

ARRRRKADASLAE NOBLEFLOWER!!! benim en sevdigim ucuncu ship falan tum marauders evreninde boyle bir guzellik olamazzz. narcissa'nin asla kanullenemeyisi ve alice'in ne olursa olsun her sekilde ona donmesini okurksn yasadigim seyelri ve yaptigim hareketleri gorseniz kafayi yersiniz. kesinlikle cok daha fazla bilinmeyi ve deger gormeyi hak ediyorlar bebisler ama bunu okuyan cogu kisinin bu shipten haberi oldugunu bile dusunmuyorum cunku dedigim gibi kimse wlw shipleri sikine takmiyo

bunu soylwdigim icin bana karsi biraz ne diyo bu amk moduna girebilirsiniz ama quillkiller... rita'nin iliskileri bittikten sonra asiri hirslanmasi ve bellatrix hakkinda her seyi takip edip ifsalamasinin toxicliginin bana verdigi hazzi tahmin bile edemezsiniz... ikisinin de o toxic ve dark enerjisinin kombinasyonu... dunyayi fatih sultan mehmet gibi fethederlerdi yeminederim

marylene!! sonuna kadar ilk bahsettigim shiplerin savunucusyum ama burda sizi bilgilendirmek icin bulunuyorum o yuzden marlene ve mary bebislerimden bahsetmem gerekiyor. o kadar cok "right person wrong time" codedlar ki kafayi yersin. BAKIN SIMDI BASIN ACIKLAMASI: marylene: first lovers, dorlene: soulmates, emmary: right person right time (cunku onlar after the war bebekleri) ve bu ship full aci arkadaslar cunku bence mary, marlene'e tam o mary'yi atlatmaya basladigi zaman asik oldu ve her sey icin cok gecti. dorlene shiplesem bile marlene'in lezbiyen oldugunu fark etmesinin en buyuk sebebinin mary oldugunu dusunuorum!!

evet kizlarrr bugunluk bu kadar cunku uykum geldi saat uc falan ve yarin erken kalkmam lazim. yorum falan atin lutfen azcik hasbihal edelim ozlestik diye dusunuyorum siz beni ozlemediyseniz de kendimi camdan atarim sorun degil. optum gorusuruzzzzz oneriler varsa yoruma

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

marauders BENCE nasillardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin