THE SECRET LOVE EP10 (SHOWNU 18+)

6K 31 0
                                    


Yn:"Mmm...Shownu..." mendengar suara Yn memanggil namanya dalam keadaan mendesah itu membuat Shownu semakin menikmati bibir Yn. Ciumannya bertukar menjadi hangat.

Yn:"Show.. Nu..." Shownu masih mengucup bibir Yn dengan ciuman ciuman yg hangat dan nakal. Ciumannya di selang selikan dengan hisapan lidah dan gigitan gigitan manja dan halus di bibir Yn. Terasa tangan Yn mencuba menghentikan permainannya tetapi dalam masa yg sama bibir gadis itu masih membalas ciumannya. Shownu menjadi terbiasa mendengar suara Yn menyebut namanya dalam tona suara yg mendesah.

Shownu:"Yn... Tell me if you want me to stop." bisikan Shownu itu merengut jiwa dan raga Yn. Dengan berat hati, Shownu memutuskan ciumannya tetapi tangannya masih meraba dan mengusap lembut wajah Yn. Dahinya bertemu dengan dahi Yn. Dapat dia rasakan, deru nafas Yn yg sudah tidak stabil.

'I dont wanna stop...'

Yn:"i dont..." bibir Yn di pagut lembut oleh Shownu apabila mendengar sepatah jawapan keluar dari bibirnya. Shownu tidak silap, Yn juga tidak mahu menghentikan ciuman mereka. Namun wajah Shownu di tolak lembut oleh Yn lalu tubuh lelaki itu di peluknya lembut. Shownu menjadi hairan atas tindakan Yn. Apa maksud Yn... Adakah Yn mahu meneruskan atau tidak?

Yn:"There's something i want to tell you Shownu..." intonasi suara Yn kedengaran sangat lemah dan berhati hati apabila menuturkan ayat itu. Shownu mengusap belakang Yn memberinya kekuatan utk meneruskan kata katanya.

Yn:"Me and Jihyo...." luruh hati Shownu mendengar nama Jihyo yg terluah di bibir Yn. Semakin kuat pelukannya di tubuh Yn. Shownu tidak mahu menerima kenyataan yg bakal Yn ucapkan. Shownu sudah tidak peduli, biarlah apa saja hubungan antara Yn dan Jihyo yg penting dia akan tetap menerima Yn seadanya. Dia akan cuba memenangi hati Yn walau dengan apa saja cara sekalipun.

Shownu:"I really don't care anymore Yn. I just want you to be my side." ciuman Shownu singgah di telinga, leher dan rambut Yn berselang seli. Semakin kuat pelukannya di tubuh gadis itu. Benar, dia sudah tidak kisah lagi. Rasa sayangnya pada Yn sudah menebal.

Yn:" Jihyo... "

'Argh!! Lagi lagi Jihyo, lagi lagi Jihyo.' hati Shownu sudah di selubung rasa cemburu mendengar nama Jihyo meniti di bibir Yn. Dia mahu hanya namanya yg keluar dari bibir manis gadis di hadapannya itu.

Shownu :"I don't want to hear anything else. When i said i dont care, i really don't care Yn. I just want you for me good or bad." seraya berkata itu, tubuh Yn di rebahkannya ke tilam. Kedua tangan Yn di kunci ke atas. Matanya sudah menjamah tubuh Yn yg kini berada di bawahnya. Bibirnya sudah mendarat di tubuh Yn, tetapi kali ini lembut sekali. Bermula dari pipi Yn, telinga Yn, pengkal leher Yn dan pengkal dada Yn ciuman Shownu semakin turun ke kawasan perut dan pusat Yn. Badan Yn sudah meliuk liuk menerima belaian yg Shownu hulurkan.

Yn:"Shownu..."

Shownu :"Yes baby?"

Yn:"..Mmm...."

Shownu :"Say what again?" Shownu sengaja mengunci bibir Yn selepas bertnya soalan tersebut tidak mahu memberi peluang kepada Yn utk bersuara. Kedua tangan Yn masih di kuncinya rapi, tiada paksaan hnya sekadar mengunci tangan gadis itu dari terus menolak perbuatannya terhadap Yn.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Secret Love (Shownu 18+)Where stories live. Discover now