THE SECRET LOVE EP14 (SHOWNU 18+)

4.9K 22 1
                                    

Shownu mula menarik nafas tatkala punggung Yn melekat lama dan mengesel gesel batangnya. Shownu tidak pasti, adakah itu kerana gerak badan Yn yg bereaksi kerana sentuhannya atau itu di senghajakan.

Yn:"Baby..."

Shownu :"No, Yn... I don't want to hurt you."

Yn:"Then, let me..." tindakan Yn seterusnya mengejutkan Shownu. Yn merengah di hadapan Shownu, mengenggam batangnya dengan kedua belah tangannya. Batang 7inchi Shownu itu di urut urutnya ke atas dan kebawah. Berkerut wajah Shownu menerima permainan Yn di batangnya. Yn menelan liur, ini pertama kali di melihat batang Shownu secara dekat. Berurat urat batang 7 inchi itu kelihatan sangat gagah seperti Shownu juga. Seketika kemudian kepala batang Shownu itu di jilatnya dengan sangat perlahan. Benar benar menikmati batang Shownu.

Shownu mengeram apabila melihat wajah Yn berada di celah pahanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shownu mengeram apabila melihat wajah Yn berada di celah pahanya. Mata gadis itu benar benar berani menggodanya. Sambil menjilat kepala batangnya, mata Yn tidak berganjak dari menatap matanya. Melihat keadaan itu, Shownu menjadi cukup terangsang. Keluhan keluar dari bibirnya. Keluhan kesedapan. Dia menjilat jilat bibirnya sendiri, menelan liurnya berkali kali setiap kali dia terasa bibir nakal Yn menghisap kepala batangnya dengan kuat atau dengan sengaja menggigit manja batang pelirnya itu.

Shownu:"You are damn sexy Yn... Uhhh..." Shownu cuba utk tidak menjambak kepala Yn supaya melajukan hisapan di batangnya. Yn tahu Shownu sudah begitu terangsang apabila dia terlihat mata lelaki itu terpejam. Yn menjilat batang Shownu dari sekeliling kepala batangnya sehinggalah hampir ke semua kawasan 7 inchi batang itu di jilatnya. Kemudian dia memasukkan batang Shownu itu ke dalam mulutnya. Turun naik kepalanya memasukkan kemaluan Shownu hingga ke tekaknya.

Nyilu! Dan sedap! Itulah apa yg Shownu rasakan setiap kali batangnya masuk jauh ke dalam mulut Yn. Selain mulut Yn yg menjilat dan menghisap batangnya, tangan Yn juga memicit micit biji pelirnya yg sudah bengkak mengandung airmani yg mungkin pada bila bila masa saja akan meletus.

Shownu :"Argghh Yn..." sesekali Yn sengaja menggigit manja batang Shownu di sertakan dengan hisapan yg kuat. Geli bercampur nikmat Shownu rasakan. Tidak sangka Yn pandai memuaskan batangnya yg terdesak minta perhatian. Ohh... Adakah Yn pernah beradu asmara di ranjang bersama Jihyo? Tidak hairankah jika Yn pandai menjilat dan menghisap kemaluannya. Tetapi jika Yn berpengalaman kenapa dia masih menjaga statusnya sebagai anak dara. Semua itu bermain di pikiran Shownu.

Shownu :"Is this your first time doing this Yn...? Ahhh." Permainan mulut Yn di batangnya bagaikan menghukumnya mengenai soalan yg baru saja dia tanyakan.

Shownu :"Ahhhh.... Yn... You are soo good! Aahh..!!"

Shownu dapat rasakan Yn melajukan gerakan atas ke bawah mulutnya kepada batangnya disertakan genggaman tngan Yn yg kejap mengenggam batangnya itu. Kepala Yn juga maju mundur mengikuti tempo yg sudah ia tetapkan. Mata Shownu sudah terpejam rapat menikmati kelakuan mulut Yn.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Secret Love (Shownu 18+)Where stories live. Discover now