Hermiona a Pansy měly dokonalý plán. Po 6 měsících plánování to bylo ono. Bude to úžasné. Všechno naplánovali do nejmenších detailů.
"Toto je perfektní." Pansy se usmála.
"Takže, kdy to uděláme?" zeptala se Hermiona.
"Odpoledne máme spolu lektvary, tak to uděláme potom."
"Perfektní, projdeme si to ještě naposledy." řekla Hermiona. "Takže jmelí postavíme těsně před učebnu a zajistíme, aby pod něj nikdo nevlezl. Až odejdeme, budu se procházet s Harrym a ty půjdeš s Dracem. Oba je strčím pod jmelí a nemůžou odejít, dokud se nepolíbí."
"Toto je nejlepší způsob, jak je přimět, aby prozradili své city k sobě." Pansy si nadšeně s Hermionou plácla.
(Těsně před lektvary)
"Tak jo, je všechno připraveno?" zeptala se Pansy.
"Jo, jmelí ke vyčarované nad dveřm. Našla jsi způsob, jak zabránit lidem, aby se pod něj dostali?"
"Podařilo se mi podplatit Nevila, aby stál vedle a děsil lidi."
"Jak jsi ho podplatila?" zeptala se Hermiona.
"Neptej se." Pansy si povzdechla.
Zazvonil zvonek, který signalizoval konec oběda. Dvě dívky počkaly, až přijde Nevil, než vešly do učebny lektvarů. Hermiona byla tak roztěkaná, že svůj lektvar zkazila. To všechny šokovalo, když před svými N.E.W.T zkouškami vařili opravdu jednoduchý lektvar jenom jako zopakování.
"Slečno. Grangerová, je všechno v pořádku?" zeptal se profesor Slughorn.
"Ano, pane. Omlouvám se, jen jsem trochu roztržitá."
"Hm, zkuste se na lektvar trochu víc soustředit. Vyčistěte si kotlík a začněte znovu. Věřím, že už neuděláte chybu." řekl Slughorn.
"Neudělám, pane, omlouvám se." Hermiona se omluvila, když šla vyčistit svůj kotlík.
Hermioně se podařilo soustředit se natolik, aby svůj lektvar znovu nepokazila.
"Mio, jsi v pořádku?" zeptal se Harry, trochu znepokojený o svoji kamarádku.
"Jo, jsem jen ve stresu." odpověděla Hermiona.
"Zkoušky N.E.W.T jsou až za pár měsíců, musíš se kvůli nim přestat stresovat."
"Já vím, jen mě znáš." Hermiona se přinutila usmát, aby zakryla skutečnost, že lhala Harrymu do obličeje.
Zazvonil zvonek a Hermiona a Pansy se na sebe rychle podívaly.
"Co se děje mezi tebou a Parkinsovou?" zeptal se Ron.
"Nic, jen jsme se rozhodli spojit naše hlavy v jednom projektu."
Ron se podíval na Harryho a pokrčil rameny. I když to bylo právě po obědě, Ron si stěžoval, jaký má hlad. Uprostřed Ronovy věty strčila Hermiona Harryho pod jmelí. Současně Pansy postrčila Draca. Všichni studenti se v tomto bodě zastavili, aby viděli, co se děje.
"Hermiono, co sakra?!" zeptal se Harry naštvaně.
"Pansy, co to sakra děláš?" zeptal se Draco skrz zaťaté zuby. "Proč se nemůžu hýbat?"
Pansy se přesunula a postavila se vedle Hermiony. "Hermiona a já jsme se rozhodli, že byste se vy dva měli políbit pod jmelím. Víte, vánoční nálada a tak."
"Ach, ano. A nemůžeš se pohnout, dokud se nepolibíte." dodala Hermiona.
"Tohle je v prdeli." řekl Harry. "Nechci tuhle fretku líbat."
"Škoda, nemůžete se pohnout, dokud to neuděláte." Pansy se usmála.
Harry a Draco na sebe několik sekund zírali, pohled v obou očích, který by poznal jen ten druhý.
"Tak dělejte! Všichni se tu nudíme." zavolala Pansy.
"Jsem si jistý, že už tu taky nechceš být, Potty. Tak pojďme na to." Draco si povzdechl. Harry mírně zvedl obočí.
"Nežádám po fretce nic jiného."
"Jak si přeješ."
Draco a Harry se pomalu naklonili dopředu a oba se usmáli. Slyšeli, jak několik lidí zalapalo po dechu, když se jejich rty spojily. Harrymu se zdálo, že slyšel Hermionu trochu křičet. Harry vložil ruce do Dracových vlasů, zatímco Draco zkoumal jeho ústa. Polibek hodnou chvíli trval, než se ti oba odtrhli bez dechu.
"To nebylo špatné, Pottere." řekl Draco.
"Taky si nebyl tak špatný." Harry věnoval Dracovi drobný úsměv.
"Takže vy dva konečně přiznáte své city k sobě?" zeptala se Hermiona.
Harry a Draco se na sebe podívali a usmáli se.
"Ach jo. Zapomněl jsem zmínit, že já a Harry spolu chodíme už tři měsíce." Draco se ušklíbl, když popadl Harryho za ruku a odešli, takže Pansy a Hermiona zůstaly stát s otevřenými ústy.