Sabah uyandığımda Minho hayla uyuyordu.Artık onu çocuğum gibi hissediyordum ve onunlayken çok mutlu oluyordum.Saçlarından öptüm onu ve biraz daha yatakda kalmaya karar verdim en azından onu izleyebilirdim.
Minho
Uyandığımda Jisung'un beni izlediğini gördüm hemen kızardı ben yerim bu sincapı yeminle."H-hey Minho u-uyandın mu?"
"Jisung yine kekeliyorsun"
"Y-yoo ben iyiyim Minho benim için bu kadar endişelenme"
"Neden? Rahatsız mı oluyorsun Jisung?"
"NE!? hayır hayır sadice...."
"Hm?"
"Kendini çok yorma benim için"
"Tamam Jisungie"
Jisung onun için endişelenmemi söyledi ama elimde değil.Ona birşey olursa kendimi suçlarım ben onu korumalıyım,ben onu düşünmeliyim o beni değil.Daha önceki sahiplerim beni ya kendi işleri için kullandı yada beni satmaya çalıştı ama Jisung öyle biri değil aksine o beni koruyor, beni düşünüyor, beni seviyor ve ben onunla artık sahip, hayvan ilişkisindende ileri olmak istiyorum onun için önemli biri olmak istiyorum.Bunları acaba ona söylemeli miyim? Ya yine bayılırsa bunu kaldıramam ama sanırım en iyisi hissettiklerimi ona söylemek.
Jisung
Minho yataktan kalktı biraz üzgün görünüyordu galiba onu istemeden biraz üzdüm ama onun iyiliği için söylemiştim oysa ki.Kahvaltıya geçtik Minho patates kızartıyordu biranda inleme sesi geldi hızlıca Minho'ya döndüm elini yakmış galiba.Hemen onun yanına gittim."MİNHO İYİ MİSİN CANIN ACIYOR MU?"
Minho cevap veremedi acıyla kıvranıyordu sadice hemen elime buz aldım peçeteye sarıp eline koydum.
"Daha iyi misin?"
"Canım çok yanıyor Jisung"
"Merak etme birazdan geçer" dedim ve onu alnından öptüm biraz utanmış gibi görünüyordu.
"Neyse patateslere geri dönmeliyim"
"İstersen ben denerim"
"Sende elini yakarsın olmaz"
"Hadi ama beni yönlendirirsin biter"
Minho'yu zorda olsa ikna etmiştim.
Arkamdan birkaç gelip kollarıyla beni yönlendirmeye başladı kafası boynuma çok yakında ve sanki biraz dayıyo gibi hissediyorum.Bir şekilde patatesleri yaptık ve bende onları tabağa koydum.
Yedikden sonra odama çekildim ve biraz kitap okumaya karar verdim.Birkaç saat sonra Minho'ya bir bakayım diye kalktım yataktan."Minho nerdesin?"
Ses yoktu bir dakika bu çok garip Minho normalde koşa koşa gelirdi evde bir o yana bir bu yana döndüm durdum en sonunda ağlamaya başladım beni bıraktı diye birkaç dakika sonra camdan ses geldi hemen bakmaya gittim.
"MİNHO! NERDEYDİN S-"
sözümü tamamlayamadan Minho insana dönüştü ve neden bilmiyorum ama biranda dudaklarımızı birleştirdi ve bunu devam ettirdi ne yapıcağımı bilemedim dudaklarımızı ayırdığında üstüme yürümeye başladı bende geri geri adımladım en sonunda belim tezgaha deyince durmak zorunda kaldım ama Minho durmak ister gibi değildi az önceki öpücüğü tekrar başlattı bende devam ettirme kararı aldım Minho bunu fark edince dilini de işin içine kattı dudağım ele geçirecek gibiydi fakat kendini fazla kaptırmış olacakki dudağımı ısırıykm derken kanattı öküz küçük bir inleme çıktı ağzımdan dudağımın kanadığını fark ettim Minho bunu umursamadı sanırsam o kanı yalayıp devam etti öpücüğe fakat biran aklım başıma geldi galiba durdum ve kafamı sağa çevirdim.
"Minho napıyorsun!?"
"Ahh Jisung çevirmede kafanı o güzel yüzünü göreyim."
Noluyo amk bunun Minho olduğundan şüpheliyim.
"Minho birşey mi içtin?! Bu sen olamazsın."
Minho boş boş yüzüme baktı sadice çenemden tuttu ve gözlerime baktı.
"Minho iyi misin ciddili soruyorum"
Kulağıma eğildi ve fısıldadı.
"Hepsi senin suçun Jisung."
ben bişey yapmamıştım ki
"Minho bana nefesini üfle."
"Ne?"
"Üfle sadice"
Minho üfledi fakat herhangi bir alkol kokusu yoktu bu çok garipti.Sadice Minho'yu bir şekilde ayıltmalıydım şuanlık
Minho'yu kolundan çekistirerek banyoya götürdüm ve yüzüne su tuttum.
"Hey!? Çek şunu Jisung!!"
Minho elime ulaşmaya çalışıyor birandan da suyu engellemeye çalışıyordu suyu kapattım ve onu birkez daha kontrol ettim.
"Minho iyi misin?"
"Ahh Jisung çok üzgünüm ben....."
"Sen ne ne içtin de bu hale geldin?"
"Jisung kediler Mart ayında azgınlaşabiliyor o yüzden sana yanlış bir davranışım olursa çok üzgünüm bu şeyle başa çıkamıyorum"
"İyi olmana sevindim."
"Neden yanlış birşey mi yaptım yoksa?"
Ne diyim ki şimdi benim için çok iyiydi mi diyim amk en iyisi birşeyler diyim.
"Hayır çok da kötü birşey yapmadın ama dikkatli olmaya çalış"
"Tamam Jisungie"
Minho tekrar üzerime yürüdü ve bu sefer beni belimden tutup boynumu ısırdı.
"Ahhh M-minho?!"
Dediğimde aynadan boynuma baktım.
"Merak etme bu bir işaret Jisung"
BENİ İŞARETLEDİMİ YOK DUR NE BU HAYAL Mİ NASIL HAYLA BU KADAR SAKİN
"Minho bu geçicek mi?"
"Hayır Jisungie izimi hep üzerinde taşıyacaksın" dedi ve sırıttı ben şok geçiriyodum o sırada bu gerçek olamaz değil mi?
ÇOK BEKLETTİM SİZİ ÜZGÜNÜM AMA BU BÖLÜME DEYERDİ BENCE NASIL BULDUNUZ? YAZIN BAKAYIM ÖPÜLDÜNÜZ💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★~HUMAN OR CAT~ {Minsung}★
Roman pour AdolescentsJisung sıradan bir üniversite öğrencisiydi.Bir sabah okula geç kaldığı için ilk derse girmez bir banka oturur ve zilin çalmasını bekler.Bacağında hissettiği bir sürtünme ile aşağı bakar bu küçük bir kedidir Jisung bu kediyi evine fakat bilmiyordu ki...