2

484 42 5
                                    

Selammm bebislerim napiyorsunuzzz????????

Bakinnnnnnn okuyosanizz beğenin aaa kirıliyorum ama bennggg

Bu arada hikaye barede istediğiniz yorumları yaza bilirsinizzz böylelikle bende sizin nasil bir hikaye istediğinizden haberdar olup, öyle yaziyim.

Neyse umarim beğenirsinizzz💜

Taehyung'tan

Öfff napıyordu bu adam ya?! Deminden beri benim bileğimden tutmuş sürüklüyordu. Neden bir at arabasıyla gitmiyorduk ki?. Bu kelimeme göre beni affedin ama majesteleri çok gerizekalıydı. Ah bunu onun yanında soylesem kesin benim kellemi alırdı. Ama bunuda söyliyim yani yalan olmasın majesteleri çok yakışıklıydı. Ve Tanrı aşkına neden ben boyle bir zorbanın ruh eşiydim ki?. Hıh zorbaydı işte. Tam bir pislik kendisi. Yani şimdi sizde soylüyorsunuz ki 'Tanrı aşkına taehyung çocuğa söylemediğin şey kalmadı ya' ay ben ne yapa bilirim ki?, o bana kötü davranıyordu.

***

Off deminden beri yürüyorduk ve ben susuzluktan nerdeyse bayılıcaktım. Sehralardan taa saraya kadar ayakla gelmiştik. Yok,yok ben biliyordum bu adam neden beni çıplak ayakla saraya getirmişti, bana ceza veriyordu aklınca. Ama ben ne yapmıştim ki?, ben, henüz masum, küçük bir çocuktum. Hiç mi düşünmedi ben çıplak ayakla yürürken ayaklarım acır diye?, Hiç mi düşünmedi canım yanar diye?, ve hiç mi düşünmedi sââtlerdir tutup sıktığı bileğim acır diye?.

Bunları düşündüğümde ister-istemez gözlerim dolmuştu "Majesteleri" dedim genzimden çıkan titrek ve ağlamaklı çıkan sesimle. Oda benim yüzüme bile bakmadan sadece "hm" demişti. Aslında ona bileğimin çok acıdığını, ayaklarımın artık çok acıyor olduğunu ve artık beni taşıyamayacağını söyliyicektim. Ağlıyordum yine...hemde hıçkırarak ağlıyordum...

"Ma-majesteleri -hıck- bil- -hıck- bileğim çok acıyor. -hıck-" dediğimde bileğimi daha çok sıkmıştı. Bileğimi daha sert sıkmasıyla genzimden ki ne kadar istemesemde bir inleme çıkartdım. İnlememle hızla bana dönerek, yüzünde yan bir sırıtışla(😏) hızla belimden tutmuş ve beni kendine çekmişti. Bende, anlık refleksle bir elimle onun omzundan tutunmuştum.

"Bu inlemeni benim altımda olduğundaki acına sakla güzelim." Dediğimde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, ne diyordu bu adam?. Açıkcası ne dediğinden zerre bir şey anlamıyordum, ama eminim ki -acı- dediğinden bu acı verici bir şey olmalıydı. Hızla geri çekildim. Geri çekilmemle birlikte, ellerim ince belimin iki yanına düşmüştü. Ve o, ah oda bileğimi bırakmıştı. Ve tanrı kahr etsin ki, bileğim çok acıyordu. Hem elimdeki bilezikde kolumla beraber sıkıldığından, bileğimi kesmişti.

"Sapık, hıh gidiyorum ben ya" dediğimde o, kollarını göğsünde bağlamış ve bana "e git bakalım nereye gidiceksin bu sehralıkta küçük, hem biz gelmeden önce biz bir meşeden de geçmiştik hatırlıyormusun? Ha işte o meşeden de kurt, canavar sesleri geliyordu. O zaman seni kurtlar yese benden bilme tamammı?" Diye söylenmişti. Ayrıca buna korkmadım(!) Desem yalan olurdu. Yok tabii kide ona yenilecek değildim değil mi?. O yüzden kendimden emin bir ses tonuyla konuştum.

"Korkak sensin be!, gerizekalı! Pezevenk!, bek korkmam bir kere hıh!." Dedim bende onun gibi kollarımı göğsümde bağlayıp, kendimce sinirli ve bir okadarda ssert bir ses tonuyla. Oda bana "Ya, ya zaten meşede korkup senin kucağına atlayan bendim zaten." Diye söylendi dalga geçerek.

Arkamı dönüp gideceğim sırada aklıma bir soru işareti dank etti. Dişlerimle alt dudağımı ısırarak içimden, 'Eyvah~, doğru ya napıcam ben o meşede, hemde ben oraya vardığımda gece olur. Ya ben bu Vita halimle orada gece vakti ne arıyorum ya~, ya ben, ormanda usulca yürürken bir kurt yada canavar çıkıp beni yerse, yada beni parçalarsa, ay yada beni parçalayıp kurt arkaşlarıyla yerse. Ahh napıcam ben?' Diye geçirdim. Ona dönerek;

"Bak gidiyorum ha" dedim. Oda gülerek "git" demişti. Hıh ahmak adam işte. Düşüncesiz pislik! Ya hiç mi düşünmüyor ya ben, bu halimle napıcaktım o karanlik meşede". "İyi gidiyorum!." Dedim yine kendimce sinirli olan bir ses tonuyla.

Tam adım atacağım sırada bir beden tarafından ayaklarımdan tutularak bir omuza koyulmuştum. Ah tanrım bu majesteleri jungkook'tu beni çiynine almıştı. Tepinerek ve onun beline vurarak beni indirsin diye sürekli " Bırak beni bırak~" diyordum. O ise sinirle ve dalgageçer bir ses tonuyla " Ya bırak Tanrı aşkına. Minicik bir şeysin zaten kurtlar seni o ormanda yer, parçlar be!" Diyordu. "Minik sensin be!, adındır senin minik adınnnnn~, bırak beniii~" dedim. "Uykunda bile göremezsin Vita." dedi gülerek.

***

Saraydaydık işte. Beni onca yolu çiyninde saraya kadar getirmişti. Ben, ne yaptım? Diye sorarsanız yol boyu onun çiynine vurdum durdum. Ama ne fayda hayvan herif! Hiç bir tesiri yoktu. Şimdi ise bir odaya girmişti. Ah tanrım çok güzel bir odaydı. Ama her yeri siyah nakışlarla tasarlanmıştı. Kesin bu majesteleri jungkook'un odasıydı. Hıh! Ne bekliyordum ki zaten onun olmalıydı. Bu içi siyah adamın, siyah bir odası olurdu zaten. Beni ise yatağa fırlatmıştı. O an içimden 'ah yavaş be hayvan herif!' Diye geçirmeden edemedim. Ah şimdide kapıyı kilitleyip üstüme yüzünde piç bir sırıtışla yürüyordu(😏). Üstüme her eyildiğinde ben arkaya gidiyordum. Sonunda yatağa düşmüştüm. O, ise üstüme eyilmiş, kollarını başımın iki yanında siper etmişti.

"Tıch, tıch, tıch, yoksa seni harbidende seviceğimi mi sandın Vita ha? Yok öyle bir dünya! Ben, seninle ancak senin bedenin için evlenirim anladınmı? Yoksa ben sana anlatayımmı? Gerçi seni si-" tam sözünü tamamlayacakken bir elimi onun ağzına götürerek sözünü tamamlamasını engellemiştim. Tıch n'olucak terbiyesiz adam birde utanmadan seni si- tıch. Ben, o kelimeyi ağzıma bile alamıyorken o, o sözleri nasıl soyleye biliyordu ya.

"Sus! Fesat, fesat konuşma." Onun ağzina kapattığım elimi çekmiş ve 

"Bana bak minik! Benim asabımı bozma yoksa evlilik mevlilik demem beceririm seni burda!" Dediğinde gözlerimin fal taşı gibi açılmasına engel olamamıştım. 

"Lütfen benimle böyle imalarda bulunarak konuşmayın majesteleri" dedim sakince gözlerimi onun gözlerinden kaçırarak. O, ise kafasını boynuma gömmüş kokumu içine çekiyordu sadece. Tanrı aşkına napıyordu bu adam? Yok,yok kesinlikle kızgınlık dönemindeydi onun için böyle fesat, fesat konuşuyordu.

"Kokun,...kokun beni, benden alıyor taehyung...nedenini bilmiyorum ama nedensice kokun artık benim zaafım oldu." O, böyle söylerken ben ise sadece kızarmakla ve feremonlarımı yaymakla meşguldüm...utanmıştım...

N'aber?

Nasıldı???????????

Beğendinizmiiii???????

Ben hiç beğenmedim ya bok gibi oldu tesekkürler😄

Neyse umarım beğenmissinizdir

Bb💜;)...











° Vita & Delta | Taekook °✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin