2

40 2 0
                                    

                             Tom

Hodiny v knižnici odbili tri hodiny popoludní. Zaklapol som knihu a rozhodol sa nájsť si niečo pod zub. Prechádzal som pomedzi regále keď som v ďalšej uličke zazrel dve dvorné dámy ako sa medzi sebou rozprávaju. Nikdy ma nebavilo počúvať tie ich klebety, ale teraz ma niečo zaujalo.

"... spala s Tomom..." povedala jedna, ale nepočul som ju poriadne. Snažil som sa ešte niečo zachytiť z ich rozhovoru. "Aký bol? Hovorí sa že má v gatoch až 22 centimetrov." Zachichotala sa druhá.

Musel som sa usmiať. Keby len vedela že je to o 2 cm viac.

"Emilia! Prepáč, ale fakt ti nebudem opisovať ako sme šukali."
Skoro som vybuchol smiechom. Tak nielenže s ňou nič nemám, ešte sa tvári že nechce aby sa jej to vypytovala aj keď jediné po čom túži je nakecať jej čo najviac sračiek o mne a o mojom turbo-karetovom kaktuse.

Počúval som ďalej a mal som z toho náramnú zábavu. "Marry no ták. Ani nevieš ako dlho sa snažím upútať jeho pozornosť. Aspoň povedz že či to čo sa hovorí je pravda."

Mal som chuť sa tam len tak sa zjaviť pred nimi. Alebo nie. Urobím to inak.

"Áno, je" povedala Marry a chcela ešte niečo dodať. Ale vykročil som smerom k nim a hneď si ma všimli a tak radšej ostala ticho. Začala sa červenať a zadívala sa do zeme. Emily sa uklonila a Marry sa spamätovala a zopakovala jej pohyby.

Prešiel som k Marry a chytil je okolo pliec."Cukríček nechceš si zopakovať včerajšiu noc?" Opýtal som sa jej tak, aby to počula aj tá vedľa. Príšerne sa začervenala. Emily len hodila šokovaný výraz, akoby vedela že Marry klamala a teraz keď som sa tu objavil nechcela tomu uveriť. "Aa-ano" zakoktala sa. "tak poď" Žmurkol som na ňu a mieril som si to do svojej izby.

Otvoril som jej dvere a vpustil ju dnu. Zavrel som dvere a Marry som k nim pritlačil. Začal som ju bozkávať. A ona akoby sa bála spolupracovať. Ústami som zišiel nižšie a bozkával som ju na krku. Urobil som jej veľký cucflek a začal jej vyzliekať šaty. Ani trochu som neplánoval zapodievať sa ňou dlhšie ako 5 minút.

Dal som jej dole aj podprsenku a kým som jej jednou rukou zabehol do nohavičiek druhou som jej mačkal prso. Trochu zavzdichala a začala mi vyzliekať tričko. Gate som si dal dole sám a zostali sme v spodnom prádle. Stiahol som jej nohavičky a sebe trenky. Otočil som ju a srčil som jej ho tam zo zadu. Hlasno vykríkla. Asi nečakala až takú dĺžku. Děvka jedna.(Budeme robiť že děvka a coura sú po slovensky.) Prudko som prirážal a ona s každým zásunom stonala viac. Cítil som že už bude. Dvakrát som ešte prudko prirazil a urobila sa. Musel som sa nad tým pousmiať. Fakt nevydržala ani tri minúty?

Obliekol som sa, ona tiež a usmiala sa na mňa. Ja som jej len otvoril dvere a rukou ukázal von. Úsmev jej zmizol a rýchlo odcupkala preč.

Zavrel som za ňou a ja som podišiel k posteli na ktorú som sa zvalil. Kukal som do stropu. Dlaňami som si prešiel po tvári a zafňukal. Moje péro chcelo viac.

Zdvihol som sa z postele a mieril som si to ku dverám. Na chodbe nikto nebol, tak som šprintoval hľadať ďalšiu děvku. Netrvalo dlho a v čajovej miestnosti som ich pár našiel. Uvidel som tam Emily.

Prišlo mi to ako dobrý nápad.
"Kráľ ťa hľadá." Povedal som jej podráždene. Emily prikývla rozlúčila sa s kamarátkami a odcupitala ku mne. Vyšli sme na chodbu. Vedel som že odpovie kladne tak som sa jej spýtal: "chceš si to rozdať?"

Nechápavo sa na mňa pozrela, ale pokrčila plecami. Našli sme komoru na metly a mopy, tak sme tam vbehli a hneď som jej rozopol šaty, ona mi prevliekla tričko cez hlavu. Opäť som si stiahol gate a rovno bez varovania som jej ho tam pichol. Zakričala od bolesti. Bola moc úzka a nebola vôbec mokrá. Naslinil som si prsty a vydal som sa k jej citlivému miestu. Trochu sa uvolnila a mne sa hneď pichalo lepšie. Pobozkal som ju a ona bozk predĺžila. Zasúval som do nej tvrdo a ona mi vzdychala do úst. Cítil som že už to prichádza, tak som jej ďalej prechádzal po citlivom mieste a trocu zrychloval. Vzdychala  a nakoniec sa urobila. Nestihol som vytiahnuť a urobil som sa aj ja do nej.

"Kurva" zanadával som, keď zo mna opadol pocit orgazmu. "Berieš antykoncepciu?" spýtal som sa jej zo strachom a hnevom zároveň. Záporne pokrútila hlavou a ja som spustil sériu nadávok.

Chcel som aby moje dieťa bolo pekné. Ak má byť po nej tak sa toho obávam.

To je jedno nič to nemení na tom, že môžem naďalej striedať kurvy. Obliekli sme sa a na chodbe sme sa každý vydali rozdielnou cestou.

Spomenul som že si že od rána som nič nejedol a tak som si to namieril do kuchyne.

Nebudem ani komentovať túto kapitolu. Asi je to moc skoro na takéto veci, ale čo už. Sorry za chyby.

The royal twinsWhere stories live. Discover now