Gerçek hayat kwsintileri🥰
(Yazım hataları olursa kb)
~Saat 07:20, ders başlamıştı, zaman ilerliyordu. O sarı saçlı güzel hatu- güzel erkek hâlâ dersleri can kulağıyla dinliyor kahverengi zenci olmayan zenci Buğra'sını ve benini bekliyordu...
Zaman geçmeye devam ederken kapı tıklamıştı, saat 07:40. Sarı Pipi Erdem'in gözü kapıya bakmak için ışınlanmasın mı? Gözleri parlarken o "homofobik" civciv zencisini kapıda yokluyordu.
Kapı açıldı. Bir ben belirdi kapıda, o anda anlamıştı zenci Buğra'sının geldiğini bizim Sarı Pipi. Gözleri parlıyordu gülümserken. Zencisi içeri girdi montunu asıp herkesi gürültüye boğdu, eee tabii class clown'dan ne beklenirdi ki?
Buğra yerine oturdu, masasına yığıldı ve defter-kalem-kitap ne varsa sıraya yığdı. Civciv'in içi rahattı Bihter'i geldiği için. Fakat bu doğru muydu? O heteroseksüel biriydi. (mhm ywdiniz bunu)
Buğra ders zilini, ders zili olarak değil Erdem'ini görme vakti olarak düşünüyordu sınıftaki herkesin (sadece ben ve diğer 4 kişi🥰) anlayış şekilleriyle.
Saat 08:00. Buğra Erdem'in sırasına gitti. Sırasına gitti ve gittiği gibi ona seslendi.
"Ula uşağum saçların ne güzeldur da" demedi tabii ki.
"Erdem Teyze saçların niye bu kadar uzun?" diye sordu. Bu onun Civciv'ini övme şekli ayrıca günlük rutiniydi. Her geldiğinde en az bir kere onunla dalga geçermiş gibi sorular sorar içten içe övgüsünü belirtirdi. Bu onun love language'iydi.
Erdem artık buna takmıyordu çünkü her gün yeniden tekrarlanacağını biliyordu.
Buğra cevap alamadı almadı.
Yanlarına bir erkek gelip Erdem ile dalga geçti, Buğra'nın yaptığı gibi.
Buğra öne çıktı, ciddi bakışlarla sınıftaki o kişiyi gülümseyerek bileğinden tuttu ve öğretmen masasının oraya doğru -arkadaşça🥰- bir konuşma yapmaya çekti. Tam bişeyler diyecekmen bir baktık ki babasını sattığı o piç zil sesi tekrar çalmıştı. Fakat bu onun konuşmasını engellemedi.
"tenhaya götürtme kendini ertesi gün yürütmem. ağzına sahip çık canım agam 🥰" diyerek sırasına uçtu. 🦅.
Erdem dediklerini duyamadı fakat sırasında oturabildi ancak. Buğra'sının yüzü ve beni gülüyordu yine. Eninde sonunda ona bakmaktan alabildi kendisini ve diğer derse hazırlandı Civciv.
...
312 kelimeyle idare etmeyin ya biraz daha biseyler hatirlim yazim
...
Ertesi gün aynı başlangıç yapılmıştı, Buğra yine geç gelmişti sınıf gürültüye boğulmuştu. Fakat bu sefer eksik bir şey vardı... Erdem.
Buğra canı sıkkın bir şekilde yerine oturdu fakat hâlâ derste konuşmaya devam edenler vardı, hocanın sıraya sınıf defteriyle vurmasıyla herkes titreyip kendine gelmişti.
Buğra'dan:
Amınakodumun veledi nerde kaldı ya... napicam bi gün o olmadan... KİMİNLE UĞRAŞABİLİRİM AMK. Diye içimden sövüp dersi dinlememeye karar vermiştim, zaten ingilizce dersi, pek bir şey kaybetmem herhalde...
Hoca sınıfı geziyordu, bir kızın yanına gitti ve ne yaptığını kızarmışcasına dile getirdi.
(yazan sahis kisisi: bana kizdi salak hoca derste bissuru sey yazdirip ben karalama yapinca)
"Resim mi çiziyorsun? Bu ne?" deyip kızın defterini yukarı kaldırdı. O dahil bütün sınıf güldü. O kız da kendi haline gülüyordu. Fakat hocanın dediklerini umursamadan yazarmış gibi yapıp dersi o da dinlememeye devam etti.
Ben de kendi halimde takılırken bir anda zil çaldı, ♪dı-dı-dı-dınn dı-dı-dı-dınn dı-dı dın-dın dı-dı-dı-dı-dınn dıgılup, Sevgili Öğrenciler Tenefüs Vakti.♪
Tenefüste tek yaptığım oturup sırama kafamı koyduğumda anlık gelen istekle kestirmemdi. Başıma iki kız geldi,
"Ayy bak bu gün Erdem gelmemiş, yazık oldu."
Ufak bir şekilde güldüm ve kestirmeye devam edecegimde ders zili çaldı. ♪dı-dı-dı-dınn dı-dı-dı-dınn dı-dı dın-dın dı-dı-dı-dı-dınn dıgılup, Sevgili Öğrenciler Ders Vakti, İyi Dersler.♪
Herkes sınıfa doluşunca başkan tahtaya çıktı. Erdem'le uğraşan o çocuk tahtadaydı. Side eye atıp kafamı sıraya yasladım...
ERDEM'İ Mİ YAZDI LAN O?!? Tahtaya büyük bi hiddetle çıkıp onun beni yazıcak olup olmamasını önemsemeden haşince Erdem'in ismini tahtadan silince yerime oturdum. Ben ve onu shipleyen kızlar kikirdedi, diğerleri ise şoke bir biçimde bakakaldılar.
Eh bir gün de olaysız bitse...
...
Geri kalan günde ise bir şey olmadı, tekrarlanırsa da kendimi tutabilirim sanırsam...
...
NİHAHAHAHAHAHİHİAHAH BÖLÜM SONU CENOVARI SİZİ BÖLÜYO 🥰
Neyse umarım eğlenmissinizdir okurken, ben yazarken bi sıkılıp bi eglendim acikcasi
Tabii ki ben ne beklerim? oy.