(cok kb uzun zaman oldu)
unutmusem.
~~
Uyuyakaldı bizim mallar. Saatler geçti, geçti, geçti ve 04.00 oldu. Sarı Pipi uyandı , yanında zenci görünce bi ürktü ama ondan sonra Buğra olduğunu anladı. Uyurken kafası onun omzuna düşmüştü ama uyandığında anlık ürkmeyle geriye çekildiği için geri koymaya korktu uyandırırım düşüncesiyle. Kedide uyanmış Erdem'le bakışıyordu şapşal şapşal.
Erdem durumu avantaja cevirmez mi? Telefonunu çıkardı ve Buğra'yı çekti. Ama mal Sarı Pipi flashını açık unuttuğu için bir anda flash patladı.
Buğra yanında bomba patlasa uyanmazdı o yüzden çok sorun olmayacağını düşündü ve telefonundan kafasını kaldırdı. Buğra Erdem'i lookluyordu.
"Kediyi çektim ne bakıyon öyle mal mal, mal."
"İstesem bi cümlede bu kadar mal kullanamazdım ben, nasıl becerdin lan o cümleyi kurmayı?"
"sınıf birincisi olmak zor canım benim"
"canın mıyım?"
"malsın."
Buğra güldü, kedi uzaklaştı.
"kediyi kaçırdjn öküz."
"tüh"
Buğra saate baktı. 04.23.
"Daha gün doğmad-"
"Görebiliyorum"
"CÜMLEMİ TAMAMLAYAYIM BARİ LAN OC."
"devam edebilirn hazretleri"
"daha dün doğmadı, doğmadan bi sigara ister misin?"
"fantazin falan mı var lan? cigarettes after sex gibi bu da cigarettes before sunrise falan mı?"
"yok ya yanımda sen olunca heves ettim"
"BEN NE ALAKA ÆMK"
"öyle işte sorma, ister misin?"
Buğra iki tane sigara çıkarır ve birini Erdem'e uzatır.
"çakmak?"
"yok ki."
"şakasına malsın diyip duruyordum ama cidden soruyorum, mal mısın amına koyayım?"
"kiprit var, 1 tane"
"nasıl paylaşıcaz?"
"birimiz yakıcaz, diğerini de onunla yakıcaz"
"belki de o kadar mal değilsindir"
Buğra kibriti çıkarır ve sigarasını yakar, Erdeme uzatacakken Erdem kendi hamlesiyle sigara daha Buğra'nın ağzındayken sigarasını onun sigarasının yanan ucuyla birleştirir.
Buğra anlık şokla bir şey diyemez ama Erdem geri kafasını çektiğinde konuşmaya başlar.
"Sadece uçlarını elimizdeyken birleştirebilirdik sanki..."
"öyle zevki çıkmazdı boşver oldu bile"
Buğra sessizce içmeye devam etti Erdem'in o hamlesini düşünürken.
"4 gün sonra sevgililer günü var mı aklında bi kız?" diyip dürttü Erdem Buğra'yı.
"kız..." diye geveledi ağzının içinden Buğra.
"Ne oldu? beni bir yere mi çıkaracaksın Sarı?"
"Sarı demek o kadar çok mu hoşuna gidiyo æmk? Hem ister miydin öyle bir şeyi?"
Buğra dondu.
"Ping var galiba hu huu, Buğraa orda mısın??"
Buğra kalktı ve yürümeye başladı Erdem'in sorusunu es geçerek.
"LAN OROSPU COCU BEKLESENE BEN O KADAR SENİ BEKLEDİM KEDİ UYANMAMASI İÇİN!"
Buğra arkasını döndü,
"kediyi beklememiş miydin?"
"ya yanlış çıktı işte sen çok ani hareket edince, olamaz mı?"
"ürküncsün."
Erdem Buğra' ya yetişti ve birlikte yürümeye devam ettiler bir önceki akşam olduğu gibi.
"ben ciddi soruyorum, sana çıkma teklifi etmemi m isterdin?"
"hetero değil misin oğlum sen neler çıkıyo o ağızdan?"
"..."
~~
NİHİHHHAAUUAHAHAUAHAHHAAHHAHA AĞLAYİN EZİKLER BÖLUM BİTTİ
🤓☝tamam saka saka yazarım bi kac aya 😉🥰