פרק 12

129 11 5
                                    

זה יהיה פרק קצת אחר אבל בואו נראה
__________________________

נקודת מבט: אדליין

התינוקת שלי התינוקת הקטנה שלי , זה לא קורה לי שוב...
היום הפסקתי לבכות,כבר שבוע שאני בוכה , מגעגועים , הבת הקטנה שלי היא נעלמה כבר שבוע הם מחפשים כל החברים הקרובים שלה מחפשים .
כולם מסתובבים בראשים מורקנים , כי סופי המונלארק נעלמה ולא מוצאים אותה .

נקודת מבט : אולדן

מאז שגריידי הודיע לנו שסופי וקיף נעדרים פיץ מתנהג מוזר וביאנה מודאגת אפילו יותר מאיתנו.
אז היום החלטתי לקחת חופשה מהחיפושים ולנוח בבית .
מאז שסופי ופיץ נעדרים הילדים לא הולכים לבית הספר , הם נשארים בבית ומתהלכים כמו זומבים ,
פיץ בקושי יוצא מהחדר שלו , אז היום החלטתי ללכת לראות מה איתו וקצת לדבר .
" היי ילד שלי , מה קורה" שאלתי כשנכנסתי לחדר
" אני בסדר , אתה יוצא להצטרף למשלחת החיפושים של היום? " הוא שאל
" לא לקחתי חופש " אמרתי וראיתי שזה מתסכל אותו
" אתה יכול לספר לי הכל , אתה יודע" אמרתי חשבתי על זה והבנתי שסופי וקיף היו פה המון לאחרונה
" כן , אני יודע אבא " הוא אמר , אבל אני אבא שלו אז אני יכול להגיד שמשהו מציק לו
"טוב אז אני אצא " אמרתי
יצאתי וסגרתי את הדלת - אני חייב להבין מה קרה ולמה הילדים שלי מתנהגים כל-כך מוזר.

נקודת מבט: דקס

" סופי, קיף איפה אתם בבקשה תחזרו" צעקתי תוך כדי חיפוש.
אני לא מבין איך הם יכולים פשוט ללכת בלי לספר לנו לאן .
לפי מה ששמעתי מגריידי הם חושבים שסופי נחטפה , מפני שהם שמעו צעקה לפני שהיא נעלמה .
ניסיתי לאתר את הטבעת שלה ושל קיף אבל זה אומר שאין תדר , ורק אתמול הופיע תדר קטן מאוד וכשהלכתי לשם לא מצאתי כלום.
אני חושד שהיה קשר למה שקרה בשבוע הקודם לבין ההעלמות שלהם .
אני ראיתי שיש איזשהו מתח בין סופי לפיץ לקיף .
אבל לא הצלחתי לפענח מה , ועכשיו שניהם נעדרים .
ביום שגיליתי שהם נעלמו הלכתי לשאול את פיץ, וכשהוא סיפר לי מה קרה לא הייתי בהלם תמיד הייתה לי הרגשה משולש האהבה הזה לא הדדי .
אבל אני פיץ ביאנה טאם לין לכולם הם סיפרו אבל עכשיו אנחנו הבטחנו לא לספר לאף אחד מה קרה .
אנחנו לא רוצים לבייש את סופי ולהביך אותה גם כשהיא לא פה .

נקודת מבט: ביאנה

אני ידעתי, ידעתי שמשהו לא בסדר , ברגע שסופי הסבירה לנו שהדאבל דייט מבוטל ידעתי שמשהו לא בסדר , ראיתי לפי העיניים האדומות , ולפי הדמעה שזלגה לה על הלחי , אני ידעתי שקרה משהו בינה לבין קיף , ועכשיו שניהם נעדרים.
הייתי צריכה ללכת אחריה להיות איתה לשאול מה קרה אבל גם הייתי חייבת להישאר עם טאם .
אני לא יודעת מה לעשות .
טאם בא והולך כי הוא יודע שבפנים אני שבורה , מרוסקת דואגת , אני לא רציתי להפריד בניהם.
הוא איתי כי הוא לא רוצה שאני ירגיש רגשות אשמה,
ואני לא אולי זה הופך אותי לאלפית רעה , אבל אני יודעת שזה לא אשמתי זה מה שקורה בינה לבינהם .
ואני שמעתי כבר את כל השמעות , שסופי נחטפה , ושחושבים שקיף הצטרף לאמא שלו , אבל אני יודעת שזה לא נכון , קיף לא היה פוגע בסופי שוב , והיא מספיק חזקה בשביל עצמה .
אולי היא הלכה עם מישהו מירצון אולי היא ברחה לבד אני לא יודעת , אולי הוא רוצה להתבודד.
אני לא יודעת אבל אני יודעת שסופי הייתה בטוחה בבית , וקיף לא היה עושה את אותה טעות פעמיים .

___________________________
סוף פרק : היה פרק נחמד אני גאה בו מאוד 💕
מטרה 10 כוכבים!!!!!!
בהצלחה 🩷
תספרו לחברים כדי שנגיע למטרה מהר .
עם תצליחו עד מחר להגיע ל10 כוכבים הפרק הבא יהיה פרק כפול
אז בהצלחה 🩷
תשמרו על עצמכם 🩷

סוקיף- לנצח🩷Where stories live. Discover now