נקודת מבט: סופי
קמתי לבוקר הכי טוב של החיים שלי
אני לא זכרתי אבל היום היה יום האתחול שלי
מה שאומר שזה כמו יום הולדת אצל האלפים
לקח לי קצת זמן להתרגל לזה שהיום הולדת שלי רחוק בתשעה חודשים מהיום הולדת הרגיל שלי.
איך גיליתי שהיום הוא יום האתחול שלי ?גיליתי בכך שאדליין וגריידי נכנסו לחדר שלי עם עוגה , כן כן עוגה כמו של בני האדם , לא איזה מאפה מוזר עוגה .
העוגה הייתה טעימה היה לה טעם של עוגשמלו אבל היא נראתה כמו עוגה אמיתית היא הייתה מושלמת בצבע לבן ופרחים בצבע תכלת וכחול
אחרי ארוחת הבוקר המאוד מתוקה שלנו
קיף הגיע פתחתי לו את הדלת וחיבקתי אותו חזק
נתתי לו נשיקה קטנה ואז ראיתי מה הוא החזיק .
" זה בשבילך פוסטר,יום אתחול שמח" הוא אמר והגיש לי את המתנה
עלינו לחדרי והתיישבתי על המיטה, קיף התיישב גם הוא.
פתחתי את המתנה והיה שם את הציור הכי יפה שראיתי בתמונה ראו את קיף ואותי נרדמים יחד.
והפתק אפילו היה יפה יותר .
קפצתי אליו ונישקתי אותו את הנשיקה הכי מלאת תשוקה שיכולתי והוא החזיר לי , כעבור כמה דקות התנתקנו וישבנו חסרי נשימה , המשכנו לדבר ולצחוק ( ולהתנשק ) .
ואיפילו הנחתי את התמונה והברכה שלי על יד המיטה כדי שאוכל לראות אותה כל יום.
בסביבות הצהריים נשמעה דפיקה בדלת ואני וקיף ירדנו לפתוח.
בדלת עמדו כל החברים שלי ואפילו הקולקטיב של הברבור השחור , היחיד שלא הגיע היה פיץ , והייתה לי קצת הקלה כשלא ראיתי אותו .
הם כולם צעקו ביחד" הפתעה "
" ואוו חברה איזה כיף שכולכם כאן , אני לא מאמינה שזכרתם , בואו תיכנסו" אמרתי
" כשביאנה נכנסה היא לחשה לי באוזן" אני מצטערת על מה שאחי עשה הוא מרותק לחדר וההורים שלי הניחו שלא תרצו לראות אותו"
הנהנתי ונכנסנתי יחד איתה כולם התישבו ואדליין הגישה לכולם עוגשמלו .
פתחתי את המתנות של עולם הן היו מדהימות אבל אף אחת אפילו לא קרובה למתנה של קיף.
המשכנו לדבר וזו הייתה הפעם הראשונה שאני זוכרת שדיברנו על דברים שלא מדאיגים אותנו,
אדליין וגריידי נראו נינוחים וחייכו ודיברו עם כולם,
חברי נראו צוחקים רוב הזמן , ואיפילו סנדור האז לפלרטט עם גריזיל.
בקיצור המסיבה הייתה להיט .
שכולם הלכו שאלתי את קיף אם הוא רוצה להישאר
הוא אמר שהוא היה שמח אבל הוא חושב שהיחסים אם אבא שלו משתפרים אז הוא לא רוצה להרוס אותם.
נישקתי אותו לשלום ועליתי לחדרי בחדר על הכרית שלי הונחה מתנה קטנה .
כשפתחתי אותה היה בפנים צמיד קטן עם דוגמת פיל אליוופתק צורף:
התנהגתי כמו טיפש ולא מגיע לי את הסליחה שלך או של קיף.
מזל טוב ליום אתחולך
פיץ.
התרגשתי לשמוע ממנו ושמחתי שהוא שמר על קשר שמתי את הצמיד , ונשכבתי במיטה והבנתי שאני במצב הכי טוב שהיה לי בחיים.
YOU ARE READING
סוקיף- לנצח🩷
Fanfictionראיתי שאין מספיק ספרים של סוקיף בעברית וזה ספר ראשון שלי אז עם זה לא טוב אז סליחה אין לזה יותר מידי קשר לעלילה אבל בסדר מקווה שתאהבו🩷