(!BİLGİ!:benim hikayemde Sonic, Shadow ve Silver 6 ayda bir Bebek olur ben buna küçülme ayı diyorum toplam 1 ay sürüyor ve 6 ay sonra tekrar oluyor iyi okumalar naneli şekerlerim)
O gün herkes mutlu bir şekilde kalktı çocuklar konuşmayı sökmüştü ve yürümeyi öğrenmişlerdi.Sabah kızlar erkeklerde bir farklılık olduğunu fark etmişti ama anlamamışlardı. bu farklılık öğle yemeğinden sonra ortalığa çıktı (Nasıl olduğu bilinmez bir şekilde) Blaze,Amy ve Elina aşağıya indiklerinde koltukta miniminnacık bir Silver,Sonic ve Shadow bulmuştu bunu annelerine gösterdiler ancak annesi birşey anlamayınca veterinere gitmeye karar verdiler kızlar bı kucaklarında çocuklarını bir kucaklarında ise kocalarını taşıyorlardı.veterinere geldiklerinde Annelerinin arkadaşı Doktor Maria Robotnik(nasıl isim ama😅)(bu ismi bilmeyen hikayeyi okumasın herkes Maria Robotnik'i tanır).onlarla ilgilendi ve şu sonuca vardı"küçülme aylarına girmişler bu bazı hayvanların genlerinde meydana gelen mutasyon sonucu olur 1 ay sürer 6 ayda bir ortaya çıkar şuan bir tanesi dışında ikiside iyi gözüküyor şu beyazlı olanı burda tutmamız lazım onun durumu vahim eğer bir çare bulamazsak...... söylemeye dilim varmıyor ama ölücek...."dedi. Blaze"Silverin nesi var???" Dedi doktor"Adı Silver mı??"dedi Blaze"evet"dedi ve durumu anlattı hemen Silver'i içi yeşil sıvı ile dolu olan bir tüpe aldılar(belki bilenler bilir Sonic'in 3.filminin fragmanında Shadow'u böyle yeşil bir tüpün içinde ve karşısında Maria ile görüyoruz izlemeyen varsa YouTube'dan açıp izleyebilir.... Tamam ya kızmayın hemen ama sizde haklısınız en güzel yerinde böldüm neyse iyi okumalar naneli şekerlerim)(STUMBLE GUYS oynayan varsa ismim Stolas_Blaze bana istek gönderip "yazdığın hikâyeyi okudum" yazın sizinle arkadaş olurum bilginiz olsun)Blaze Silverin başında Stolas ile beklerken Stolas"Anne...??" Blaze"Efendim yavrum...??" Stolas"babam neden benden daha küçük oldu söyler misin???" Dedi Blaze"Ah aşkım..... anlatabilsem anlatırım ama anlamazsın ben sana büyüyünce anlatırım tamam mı??"dedi Stolas"peki.... Tamam"dedi ve Silver tüpün içinde 1 ayda normal haline geri geldi ve tabiki Sonic ve Shadow'la birlikte.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silver,Sonic ve Shadow'un Hayat İmtihanı
FantasySonic Shadow ve Silver'in heyecanlı hikayesine sizde bir göz atın üzücü bir yaşamdan güzel bir yaşam kuran 3 küçük kirpimiz bu yolculukta çok macera yaşayacaktır.......