הוא שיחרר אותי והוריד ממני את המעיל שלי ואת הנעליים.
הוא תפס את ידי ומשך אותי איתו.הוא פתח את הדלת של חדרו והשכיב אותי על המיטה, הוא עלה מעליי ונישק אותי נשיקה קטנה בצוואר ונשכב לידי.
״אמרתי שרק נישן ביחד״ הוא לחש והתחלתי לגחך.
״אז קום״ אמרתי קמה, הוא לא הבין.״אני ישנה בלי בגדים״ אמרתי והוא קם במהירות.
הורדתי לו את המכנס, את הבוקסר השארתי לו.הוא הוריד לי את החולצה ושדיי נחשפו מולו, הוא ניסה לא לגעת ורק להסתכל בגלל שהוא אמר שרק נישן ביחד.
הורדתי את המכנס שלי והחוטיני תחרה הלבן היה עליי.
״עכשיו אני יכולה לישון״ אמרתי ועליתי על המיטה שלו, הוא פשוט עמד והסתכל עליי.״מה?״ שאלתי לא מבינה.
״אני לא מאמין שאת אצלי במיטה״ הוא אמר לא מאמין.התחלתי לצחוק והוא עלה על המיטה.
הוא נשכב לידי והסתובבתי לכיוונו והוא לכיווני.״העיניים הכחולות המושלמות שלך״ לחשתי והוא חייך.
״מה איתן?״ הוא שאל מסוקרן.״גורמות לי לשכוח מהכל ולחשוב רק עלייך״ לחשתי והוא חייך.
התקרבתי אליו יותר פנים מול פנים ממש קרובים ושמתי עליו את רגלי.בהיתי לו רק בעיניים והוא בשלי ככה בשקט.
התחלתי לשחק בשיער השחור שלו שנראה כאילו הוא סיים לזיין מישהי עכשיו.״את מטריפה אותי״ הוא לחש וחייכתי חיוך קטן.
״כן?״ לחשתי והוא הנהן והסתכל על שפתיי.קמתי ונשכבתי עליו, הבטן שלי על הבטן שלו.
הפרצופים שלנו היו ממש קרובים והוא חיבק אותי.פיסקתי את רגליי והתיישבתי עליו, התחלתי לזוז ולהתחכך בזין שלו.
ראיתי שהוא רב עם עצמו לא לעשות משהו.
״אני רוצה להרגיש אותך בתוכי״ לחשתי והתקרבתי אליו.״אל תגידי לי את זה, אני בסוף לא אשלוט בעצמי״ הוא אמר רב עם עצמו, עד שאנחנו ככה קרובים הוא רוצה לשלוט בעצמו?
״אז אל תשלוט בעצמך״ לחשתי והוא קפץ עליי בנשיקה חייתית ומשך אותי למתחתיו בשניה ומחץ את שדיי בחוזקה, פאק.
התחלתי לגנוח בשביל שהוא יתחרמן יותר, הוא ירד לכיוון צווארי ונישק אותי נשיקות רטובות.
תפסתי את פניו והסתובבנו לכמו שהיינו מקודם, אני יושבת על הזין שלו ובוהה בו.
הוצאתי את הזין שלו מהבוקסר, אני כל הזמן מתפעלת מהגודל שלו..הכי גדול ויפה שראיתי בחיי.
YOU ARE READING
קלואי סמית' // Chloe smith
Romance"קלואי, בואי לשטוף כלים" אמרה לי אמי כשהיא מרימה את הצלחות מהשולחן. תמיד קלואי, רק קלואי שוטפת, למרות שיש פאקינג עוזרת. אחותי רצתה לעלות לחדר אבל בן זוגה לא סיים לאכול. "את יכולה לעלות, אני אבוא עוד שנייה" הוא אמר וחייך אליה. היא נישקה אותו ועלתה...