״אלא אם כן, את רוצה שאני אשאר?״ הוא שאל.
״לא, אני רוצה שתלך״ אמרתי וקמתי מהמיטה.הוא חייך ויצא מהחדר, מה קרה בלילה הזה??
פאק אני רעבה רצח, ציחצחתי שיניים ושמתי על עצמי פיג׳מה.ירדתי וראיתי את אמא ואבא יושבים סביב השולחן, התיישבתי על. הכיסא שקרוב לאבא שלי הוא היה בראש שולחן אחד ואמא שלי בשני.
״בוקר טוב מאמי, איך ישנת?״ אבא שלי שאל.
״סבבה״ אמרתי.באתי לקחת אוכל ואמא נתנה לי מכה ליד.
״בואי נחכה להם״ היא אמרה, נו באמת עכשיו אני חייבת לראות אותם ביחד.הם ירדו אחרי 5 דקות, היא עם מכנס קצרצר שנראה כמו תחתון וחולצה קצרה והוא היה עם טרנינג וחולצה קצרה.
סופסוף אוכל.
הם התיישבו מולי והתחלנו לאכול.״אמא אבא, רצינו לשאול אותכם משהו״ איימי אמרה והסתכלה עליו מאוהבת, העיניים שלי נדדו לכיוונו והוא כבר מסתכל ברור.
״זה בסדר אם מתיו יעבור לגור כאן?״ היא שאלה ופי נפער משוק.
לא לא לא לא לא, בבקשה לא!!״פליזז, ההורים שלו רוב הזמן בחול והוא לבד בבית״ היא אמרה.
״אז תעברי לגור איתו״ אמרתי בשניה והוא הסתכל עליי לא מבין מה יש לי.״אני לא רוצה להתרחק מהמשפחה והוא צריך כמו משפחה שניה לידו״ היא אמרה וגילגלתי עיניים.
אמא ואבא הסתכלו אחד על השני מדברים עם העיניים, בנתיים הרגשתי נגיעה ברגל שלי הרמתי את עיניי והוא הסתכל עליי וסימן לי ללכת מהשולחן בשביל שהוא יבוא גם כאילו, התעלמתי.
״טוב, אנחנו מסכימים!״ אמא שלי אמרה שמחה כולה.
פשוט לקחתי את האוכל והמשכתי לאכול.איימי קפצה עליו בשמחה והם התנשקו.
אני יודעת שהוא היה עוזב אותה בשבילי אבל אני לא יכולה לעשות את זה לאיימי.״מחר יש עוד מסיבה וצריך להראות נוכחות וכולם אהבו את זה שאתם ביחד פעם קודמת״ היא אמרה מחויכת והסתכלה עליהם.
״ובשבילך אני צריכה למצוא מישהו״ היא אמרה.
״נראה לי שהיא מסתדרת לבד״ מתיו אמר ולא הסתכלתי עליו אפילו.״מישהו שאל?״ עניתי.
״קלואי״ אמא שלי צעקה והרמתי את מבטי אליה.״תתנצלי״ היא אמרה.
״לא, זה בסדר״ הוא אמר, רוצים שאני אתנצל סבבה.נעמדתי.
״אני מצטערת מעמקי נשמתי מתיו״ אמרתי.״זה נשמע אמין מספיק?״ שאלתי והסתכלתי על כולם והוא התחיל לגחך, בטח שרק הוא יבין את הבדיחות שלי.
״לכי לחדר״ אמא שלי צעקה עליי כאילו אני ילדה בת 12.
״מוניקה״ אבא שלי אמר לה, היא נרגעה אני קמתי שמתי כפכפים שחיכו לי בכניסה ויצאתי מהבית.
YOU ARE READING
קלואי סמית' // Chloe smith
Romance"קלואי, בואי לשטוף כלים" אמרה לי אמי כשהיא מרימה את הצלחות מהשולחן. תמיד קלואי, רק קלואי שוטפת, למרות שיש פאקינג עוזרת. אחותי רצתה לעלות לחדר אבל בן זוגה לא סיים לאכול. "את יכולה לעלות, אני אבוא עוד שנייה" הוא אמר וחייך אליה. היא נישקה אותו ועלתה...