Çok beklettim farkındayım...
"Bebeğim bende daha rahat olurduk."
Jeongguk, sağ ayağını yere vurarak ofladı ve adımlarını hızlandırarak sevgilisini arkasında bıraktı.
Annesiyle tanışalı bir aydan fazla olmuştu. Eve de gidip gelmişti birkaç kez daha.
Oda turu hatta ve hatta ev turu bile yapmıştı Taehyung ile. Eunwoo artık ikisini de umursamaz olmuştu, annesi ise bir süre sonra ikisini de rahat bırakmıştı.
Haftanın neredeyse dört beş günü Taehyung'un evinde kalıyordu Jeongguk. O adamın arada eve uğradığını seziyordu fakat bu konuyu açmıyordu bir türlü.
Açmak istediği de pek söylenemezdi zaten.
"Ama... Ama sana peluş koleksiyonumu gösterecektim!"
Arkadaş grupları onlar sayesinde tanışmıştı. Hatta Jimin ve kızlar ara sıra Jeongguk olmadan alışverişe bile çıkıyorlardı.
"Tamam öyle olsun bakalım."
Bir süre sadece Jeongguk'un kendi kendine kıkırdamaları kapladı ortamı. Taehyung, güzel omegayı sorgulamıyor, sadece güzel gülüşünü izlerken buluyordu kendini.
Tüm hayatı olmuştu birden, her gece düşünceleri altında boğulurken şimdi omeganın güzelliğini düşünürken uykunun kollarına bırakıyordu kendini.
Rüyalarına bile giriyordu, rüyaları bile o olduğu için güzeldi kendince.
Eve yürümeleri pek fazla sürmedi. Jeongguk, kapıyı açtığı gibi söylenmeye başlayacak abisini az çok tahmin edebiliyordu.
Öyle de olmuştu zaten.
"Yine mi sen lan? Evsiz gibi neden sürekli bizim evde bu çakma alfa anne?"
Jeongguk, söylenip duran abisine dil çıkardıktan sonra bir şey demeden merdivenlere yönelmişti.
Taehyung ise sadece, işaret parmağını hayatı ona bağlıymışçasına tutan omegaya odaklıydı o sıra.
°°°
Yukarı çıktıklarında Taehyung, bir iki şey göstermek için telefonunu açmış bir şeyler ararken Jeongguk öylece sevgilisini izliyordu.
"Bir tane omega yazdı, senin yakın arkadaşınmış ama sen onu takip etmiyorsun bile."
Jeongguk, iyice Taehyung'un yanına yerleşirken elini yumruk yapıp dizine vurmuştu.
"Şırtan seni! Yalancıdır kesin, inanmadın değil mi Taehyung..?"
Taehyung, çocuğun tepkisine gülümseyip yanındaki omeganın yanağından öpmüştü.
"İnanmadım tabii güzelim, o yüzden göstereceğim ya sana."
Jeongguk ekrana iyice yaklaşmış, Taehyung'un sonunda bulduğu profile bakmıştı.
"Tanımıyorum..."
Dedi sakince. Taehyung ise fazla beklemeden engellemişti bile hesabı.
"Üstümü değiştireyim başlarız, sen de değiştirmek ister misin?"
Taehyung, olumsuzca başını sallamakla yetinirken odadan çıkmak için kalktı yerinden.
"Kal kal."
Taehyung, omeganın rahatsız olacağından korksa da bir şey diyemeden Jungkook tişörtünü çıkartmıştı bile.
Esmer tenli bir süre çocuğa bakakalsa da omeganın bakışlarını gördüğü anda başka yöne çevirmişti kafasını.
"Okulun itiraf sayfasında hakkımda bir sürü bir şeyler yazmışlar."
Dedi sakince. Konudan konuya atlamaları ikisine de garip gelmiyordu.
Sayfayı tesadüfen, Yeji sayesinde öğrenmişti. Kızın kötü bir niyeti olmadığını elbet biliyordu ama iş işten geçmişti işte.
"İyi mi, kötü mü?"
Demişti Taehyung, omeganın yanına yaklaşırken.
Jeongguk ise giydiği bol, gri altın üstüne bir şeyler arıyordu.
"Biri beni tek gördüğü an beni altına alacakmış, HAH! Ben Jeon Jeongguk isem... O da beni bir sıkıştırsın... ŞEYİNİ KOPARTIR ELİNE VERİRİM ONUN!"
Taehyung, çocuğun dediklerine içten içe gülse de yeni öğrendiği şeyler pek de hoşuna gitmemişti.
"Başka?"
Jeongguk, dolabı karıştırmayı bırakıp arkasındaki alfaya döndü ve anlamadığını belirtircesine konuştu.
"Ne başka?"
Taehyung ise çok beklemeden cevapladı sevgilisini.
"Başka bir şey yazmışlar mı?"
Bir eli omeganın açık beline uzanırken onu iyice yakınına çekmişti.
"Hmmm, birisi de sana saydırmış falan... Çok bakmama izin vermedi Jimin ama çok şey vardır eminim. Gösterirler sayfayı sana, bana adını göstermedi ama istesem bulurum."
Alfa sadece başını sallamakla yetinmişti. Jeongguk da çok vakit kaybetmeden sevgilisinin göğsüne yaslanıp kollarını beline sarmıştı.
Uzun bir gündü, her şeyi unutup biraz Taehyung ile uzansa her şey daha iyi olur gibiydi.
"Sıkma canını güzel bebeğim, hepsini tek tek bulurum ben."
"Gerek yok, yanımda dur yeter."
Kafasını hafif kaldırıp Taehyung'un yanağına bir buse kondurdu.
°°°
Bir senedir bölüm atmadım diyormuşum😭😭😭
-Carmen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantic Lover | Taegguk
FanfictionJeongguk: Hey sen İlk öpücüğümü çaldığın için bana çok şey borçlusun!