İtalyanBOY
Yarın saat beşte,benim evimde buluşuyoruz
Değil mi?
(Görüldü)
(Mesaj silindi)Alican
Anlamadım şefim?İtalyanBOY
|Ben bir salağımKusura bakma Alican yanlış oldu.
Alican
Tamam iyi akşamlar.
(Görüldü)Danilo şefin attığı anlamsız mesaja bakarken karnımın açlığını unutmuştum.Kiminle buluşacaktı acaba ve gecenin bu saatinde kime,neden,hangi sebeple mesaj atmıştı.
Yarım saattir bunu düşündüğümü farkedince bütün modum düşmüştü.En iyisi yatmaktı sonuçta sabah kalkınca karnımı doyuracaktım.
Sabah dışardan gelen konuşma sesleriyle uyanmıştım.Bu saatte bu ses neydi amına koyayım.İçimden her ne kadar camı açıp onlara bağırmak gelse de kendimi tuttum.
Zaten alarmın çalmasına 15 dakika vardı.Erken kalkmaktan zarar gelmezdi herhalde.Hızlı bir şekilde bütün ihtiyaçlarımı giderdikten sonra evden çıktım ve arabayı sanayiye götürdüm.
İşim bittikten sonra otobüsü beklerken,bir arabanın yanıma yaklaşıp korna çalmasıyla hafifçe yerimden sıçradım.Kafamı kaldırıp baktığımda Barbaros olduğunu gördüm.Canım arkadaşım ya.
Bana göz kırpıp kafasıyla gel işareti yaptı.Hızlı olmaya çalışarak arabaya bindim.
"Günaydın kardeşim"
"Günaydın günaydın.Arabayı sanayiye götüreceğimi söylemiş miydim sana"
Arabayı sürmeye devam ederken cevap verme ihtiyacı duymadan kafa salladı.10-15 dakika sonrasında stüdyoya gelmiştik zaten.
Arabadan inip,sohbet ederek stüdyoya yürümeye başladık.
Saat erken olduğu için bekleme odasına yani arkadaşlarımızın yanına doğru ilerledik.Sohbete daldık derken çekimlerin başlamasına az bir zaman kaldığından lavaboya gitmek için ayağa kalktım.
Yürürken bir el tarafından hızlı bir şekilde odaya çekildiğimde ne yapacağımı bilemedim."Özledin mi beni canım" Sırıtarak konuşmaya başlayan kişinin Danilo şef olduğunu görünce bir yanım rahatladi,bir yanım ise kalbimin yerinden çıkacağını söyledi.
Benim öylece durduğumu farkedince bir şey demeden dudaklarıma yapıştı.Anında karşılık verdim ama o öpücüğü yarıda keserek "Sanırım daha sonra devam edebiliriz." Bu adam ciddi miydi yoksa şuan benimle tassak gecmeye mi çalışıyordu.
Hicbir şey demeden suratına bakmaya devam ettim.Sinirlendiğimi anlamış olmalı ki özür manasında konuştu.
"Tamam tamam gerçekten devam edicez sonra.Kızma hemen.Kendimi kötü hissediyorum."
"Hm devam edeceğiz diyorsanız tamam o zaman görüşürüz." Deyip hızlı bir şekilde çekimlerin yapılacağı yere ilerlemeye başladım.
Çekimler bittikten sonra Danilo şefin "devam edeceğiz" dediği, yarım kalan olay için odasına doğru gitmeye başladım.Zaten herkes dağılmıştı o yüzden rahat bir şekilde devam edebilirdim.
Kapıyı çalıp 'gel' demesini beklemeden içeriye girdim.Gördüğüm şeyle yerimde dondum.Kalbimin hızlandığını,nefes alamadığımı farkettim.
Görünüşe göre karşımdaki kişiler birbirlerine olan tutkularıyla sağır olmuştu.
Hiç yazmasaymışım.Neyse yarın geliyo devamı.
Okumaya üşendim o yüzden bazı sorunlar olabilir görmeyin onları.İyi geceler.