Yeonjun:
Gergin olduğum anlardayken bile öğrencilerimin güzel olmasını umuyordum derste makyajlama tipleri değil yani,zorba olur deli olur,götü kumral olur ama akıllı olsun küçükken 3 kere abim ile perdeyi yaktığımızı saymazsak elbette niye olmasın?
Abimi 2 yıl görmüyordum 1 yıl küs olduğumuz için ertlemişti,boem bizi barıştırdı tehtid çocu işte bla bla filan
Bugün öğrencilerimi görcektim sınıfımız mükemmeldi desenler rengarenkti odam gibi cam büs büyük denizi görüyor bodrum havası veriyordu mükemmeldi tüm egzersiz malzemeleri vardı
Tabi tahtadan son ses bass boosted rte açmamak için iki elimi saçıma sokup beklemiştim
Ben eğlenceli biri olduğum için temaya beynim yetmedi öğrencilerime biliyormuş gibi yapıcaktım en hoş bulduğuma bildin diycektim masamda oturmuş telefondan rastgele şeyler izlerken sakız eşliğinde soobin ham-beyfendi geldi
"Buyrun soobin bey" dedim ."öğrenciler senden memnun olmazsa benim durduğum gün kadar yanımda bekletirim diyim sana ama memnunsa gene yanımdasın ama hediyeleşme konusunda öğrenciler hocalarına değer verir"
"Tamam soobin bey" dedikten sonra inadına 4 kez "anladın mı? "Tabiki soobin bey"
Kapı kapanma sesi duyduğumda patronun kaşarlığından erimiştim "ucube herif,gevşek" diye fısıldadığımda öğrencilerim gelmişti ve ben telefona bakmaya devam ediyordum. Abim arıyordu "çocuklar hazırlanın geliyorum" dedikten sonra camın köşesinde dinliyordum.
"Naber yeon?"
"İyiyim abi ders başlayacak birazdan sorun mu var ?"
"Senin yavşak arkadaşın vardıya kai'nin sevgilisi mi ne heralde numarasını versene"
"Adı boemgyu, sevgilisi değil arkadaşı neden sordun?"
"Ya boşver canım çiçek, balım,aşkım , minik kardeşim ,bebişim hadi?"
"Tamam affedildin, numarası "bla bla 6784"
"Ne zaman küstük lo? Saol bu arada minik bebek kardeşim"
"Boşver sen hadi bb"
Telefonu kapattığımda ilk önce güvenliği gördüm bizim sınıf 2. Katın en kullanılan alanıydı müdür şirkette değildi bugün çünkü pazartesi ve nöbetçi olarak durmak istiyordu bana özelmiş miş mişde yeni anne karnından çıkmış.
"Evet, çocuklar ben Yeonjun,dans öğretmenimizin yaşı-" rastgele bir öğrenci "33 yaşım var"
"Bilemedin ucube- heheh bilemedin 24 yaşım var" dememle oda kapısından fnaf gibi patron gözükmüştü bana bakıyordu az daha gözünü kaydırsa arkaya kaçacaktı resmen öyle inan bilmezsin.
Ben derse devam etmem ve gözümü kapamama karşı tepkisi dudağını bükmüş kaşı ciddi bir şekilde duruyordu ,inadına devam ediyordum sonda bitches gülümsemesi ile kapıdan kayboldu , arkada bir öğrenci ile gırtlağımızdan gülüyorduk eicore gülüşü diyebiliriz tek o anlamıştı masama oturup gülerek devam ediyordum
"Çocuklar bugünlük sadece bir şarkı bulmanızı istiyorum, sizce tahmin edin hangi tema?"
Biri parmakla rock dedi belki ama sonrakinde olsun
Biride eletro dedi bunuda rocktan sonra yaparız diye düşündum biri ise summer tarz? Dedi"Doğruuuu cevaaaappppp tabiki summer tarzan"
"Tarzan mı?" " boşver oğlum"
Tenefüs olmuştu telefonumu alıp kantine doğru sakızımla ilerlerken dudağımın üstüne dişimi koyduğumu fark etmemişim bile (alt dudak ver hareketi değil) müdür önümdeyken fark etmeden çarpmışım ve halla dudağımın üzerinde dişimin olduğunu fark etmemişim." Uçan dudak, kaçıncı oluyor çeki düzen almalısın."
Òmceki tenefüs ne dediğini hatırlayıp"tamam soobin bey." Deyip slaylemeye çalıştım ki cebinde olmayan eliyle kolumu tutmuştu "sen teahyun'u mu tanıyorsun?"
"Abim tanımaz olur muyum tabiki."
"Ona selamımı söyle"
"Neyi oluyorsun?" Dediğimde gözleri bana kaymıştı "iş ortağım işte boşver,sana kıyak geçiyorum,birdaha aklındakini yapma"
"Ne yapmışım?" Tebessüm ile soobin'in gözleri çeneme sonrada gözlerime bakarken sinirliydi "anneni"
"ben siz değilim,dalga geçemezsiniz."
"Haklarını da biliyorsun ha?günün yarısı bana hizmet mi edeceksin yoksa"
"Haklarım senden değerli kusura bakmayın Sooobin bey" demişti soobin beyi sinirli demiştim ,ama birşey yapamıyordu bunun için botox denilen dudaklsrımla gülüyordum.
Ikimizde zıt kutuplara türürken "otistik ucube herif" dediğimin sadece ucube herif kısmını duyduğu için benim arkamı dönükken saçıma bakıyordu şaşkınlıkla , götüme baktığınıda hisstim ve dönüm onun ayağından kafasına baktım nede olsa iş ortağıymış bir bağ var ve onu dalga ile kullaniyom(dalganın dalga anlamı yok baldiback sözü anlamı var hikayede)
Odama gidip birdaha dersimin olmadığını fark ettim çantamı aldım üzerimdeki yeşil şortu ve tişörtümü düzeltim
Aynaya bakıp egolu sanılan "ne yakışıklıyım be adamım" sözünü deyip odamdan çıktım müdür üste beni dikizlerken onun bana göz kırpmasıyla benim ona göz kırpmam bir oldu
"İbne"
_____________________________zartzortu
İmzaHazal bla bla (soy isim ölsemde vermem)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are mine naughty boy /Yeonbin
FanfictionYeonjun:normal bir hayat istiyorum,patronun bana yavşaması değil! Soobin:benimsin yaramaz çocuk.benimle normalsin. Yeonjun:All işte