NOTE: (THIS IS NOT AN ACTUAL PRODUCT NOR IS THE WEBSITE FOR IT REAL)
(and now a word from our sponser) Silly Ginger Central.
"ℍ𝕖𝕪𝕒 𝕗𝕠𝕝𝕜𝕤, 𝕚'𝕞 𝕁𝕦𝕟𝕚𝕡𝕖𝕣 ℂ𝕠𝕤𝕞𝕠𝕤 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕥 𝕊𝕚𝕝𝕝𝕪 𝔾𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣 ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕒𝕝 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝘗𝘌𝘙𝘚𝘖𝘕𝘈𝘓 𝕟𝕖𝕖𝕕𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝔼𝕍𝔼ℝ𝕐𝕋ℍ𝕀ℕ𝔾 𝔻𝔸ℕℕ𝕐 𝔼𝕃𝔽𝕄𝔸ℕ ((𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕠𝕥𝕥𝕚𝕖𝕤))
𝔸𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕚𝕣𝕖𝕕 𝕠𝕗 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕠𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕥 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕤𝕚𝕝𝕝𝕪 𝕘𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕞𝕒𝕟 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕗𝕝𝕒𝕥 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖? 𝕎𝕖𝕝𝕝 𝕗𝕖𝕒𝕣 𝕟𝕠𝕥 𝕗𝕠𝕝𝕜𝕤!! 𝕊𝔾ℂ 𝕙𝕒𝕤 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕦𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝔹ℝ𝔸ℕ𝔻 ℕ𝔼𝕎 𝕡𝕣𝕠𝕕𝕦𝕔𝕥. 𝕋𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕝𝕝𝕪 𝕘𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣 𝟛𝔻 𝕘𝕝𝕒𝕤𝕤𝕖𝕤, 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕒𝕞𝕒𝕫𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕚𝕝𝕝𝕪 𝟛𝔻 𝕘𝕝𝕒𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕡𝕦𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕔𝕖𝕣𝕥 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤, " 𝕨𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥?, 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕝𝕗 𝕙𝕦𝕙?" 𝕨𝕖𝕝𝕝 𝕚𝕥𝕤 𝕒 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥. (( 𝘩𝘮𝘮.. 𝘈𝘩 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘪𝘴.))
𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕗𝕠𝕝𝕜𝕤, 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕤𝕥𝕣𝕚𝕔𝕥𝕖𝕕 𝕤𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪... 𝕄𝕖𝕤𝕤𝕪 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕠𝕨..
𝕊𝕠, 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕦𝕠 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞, 𝕤𝕥𝕒𝕘𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕟𝕥, 𝕒𝕥 𝕒 𝕔𝕠𝕟𝕔𝕖𝕣𝕥. 𝔹𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠𝕠.
𝕎𝕖𝕝𝕝, 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕚𝕤 ℝ𝕖𝕞𝕠𝕥𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕣𝕠𝕝𝕝𝕖𝕕 (𝕒𝕟𝕕 𝕍𝔼ℝ𝕐 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕚𝕤𝕥𝕚𝕔) 𝔼𝕝𝕗𝕞𝕒𝕟 𝕙𝕒𝕟𝕕, 𝕪𝕠𝕦'𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕙𝕚𝕞. 𝔸𝕃𝕃 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕪𝕠𝕦.
𝕆𝕣𝕕𝕖𝕣 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕚'𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕨 𝕚𝕟 𝕒 𝔽ℝ𝔼𝔼 ℍ𝔸ℕ𝔻
ℂ𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤. 𝕆𝕣 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕊𝕚𝕝𝕝𝕪𝔾𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕒𝕝 . 𝕔𝕠𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕕𝕖: 𝔼𝕝𝕗𝕙𝕒𝕟𝕕.
(𝘀𝗶𝗹𝗹𝘆 𝗴𝗶𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗰𝗲𝗻𝘁𝗿𝗮𝗹 𝗶𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗶𝗯𝗹𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗻𝘆 𝗶𝗻𝗷𝘂𝗿𝗶𝗲𝘀 𝘂𝗽𝗼𝗻 𝗺𝗶𝘀-𝘂𝘀𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗻𝗱))
(( 𝗦𝗶𝗹𝗹𝘆 𝗴𝗶𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗰𝗲𝗻𝘁𝗿𝗮𝗹 𝗶𝘀 ALSO 𝗻𝗼𝘁 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗶𝗯𝗹𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗻𝘆 𝗶𝗻𝗷𝘂𝗿𝗶𝗲𝘀 𝘂𝗽𝗼𝗻 𝗺𝗶𝘀-𝘂𝘀𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗦𝗶𝗹𝗹𝘆 𝗚𝗶𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗴𝗹𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀, 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗼 𝗳𝗶𝗹𝗲 𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗮𝗶𝗻𝘁. 𝗬𝗼𝘂 𝗰𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝗮 𝗹𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗼 𝗼𝗻 𝗗𝗿𝗲𝗮𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗻𝗱.
YOU ARE READING
The Book of Oingy Bangy
Randomanother blog book but it's random shit about Danny Elfman and Oingo Boingo (some of this book will include a lot of smutty thoughts so, if you ain't into that, then don't read this... you've been warned)