Wkv continue
Sal.......chaliye milte hai en ghr walo se from mee t.v......
BIGGBOSS HOUSE...... every one ready for wkv and sitting living area tbhi hoti hai entry salman khan ki from mee t.v.......
Contestents.....hello sir kaise hai ap.........
Sal.....Mai theek hoo ap sb kaise hai......
Sb ek saath......hum b theek hai sir.....
Sal.....tou chale shuru krte hai......apko Pata hai 4 weeks Mai finale hai or humara ye season fast fast hai .....q k ye season 13 hai or terah b hai.....tou aj ki do Bari khabre hai ek buri or ek achi tou pehle kon si batao......
Contestents.....sir pehle buri.....
Sal......tou buri khbr ye hai k es hafte ek nhi do elimination honge......
Ye sunte hi shanaaz ko yaqeen ho Gaya k wo aj pakka jaye gi or sidharth jo shanaaz ko dekh raha tha us k face expression se smjh gaya k gadhi phr se ulta sochne lagi hai es liye wo be ikhtiyar us ka haath pakr kr usey yaqeen dilata hai k wo jo soch rahi wo nhi hoga.....
Sal......or achi khabar ye k jo couple audiacnce ko behd pasand aa raha hai es hafte un ki Trp or demand baap re baap.....so everybody like those couple.......
A.r......sir ap bata de na kon hai wo couple ....
Sal......nhi Aarti nhi bata skte q k maze ki bat ye k jo couple hai unhe Pata hi nhi hai k audiacnce unhe Kitna Pasand kr rahi hai 😊......
R......seriously sir......
Sal.....g rashmi.....ok tou bahu bani bab bani queen Kiya bat hai Deboleena Kiya queen bna asan tha kaise bni ap queen.......
Debo......sir wo tou mjhe b nhi Pata kaise bni pr bn gayee 😀....
Sal....G haa bilkul audiacnce ko b samjh nhi a raha tha k kon kise queen banana chata hai.......Aarti ap kuch kehna chahti hai......
A.r.......sir paras ne kl raat mjhe kaha k usey nikalo us ka matqa phor dena yani shanaaz ka or Mai ne kaha k Mai fair khelongi tou kehta hai ha Mai ne usey nominate Kiya ab uska matqa phoote ga meri nikali huwi larki se tou sb ko lage ga mjhe us Mai interest nhi hai or Mai fair hooo.....yani sb yaha bewaqoof hai kisi ko dikhta nhi hai......
Aarti pov.....shanaaz ko acha bol kr sidharth ko apni trf krna hai.....
Sal.....tou eska matalb sari confusion ki jar jo hai wo paras hai.....
Khair ab pehle sare larke bataye k wo kis 3 larkiyo ko finale Mai dekhte hai or phr sb larkiya batengi k wo kin 3 larko ko finale Mai dekte hai.......sb Bari bataye hai........
Larkiyo Mai Ziyada shanaaz, rashmi or Aarti
Or
Larko Mai Ziyada Sidharth shukla, asim or paras
Ghr wale choose krte hai......phr Salman sidharth se cutting chopping board pr mazak krte hai.....
Sal......ab ate hai nomination pr sb larkiya hi nominate hai or shukla g ............