part 16

303 27 8
                                    

Sidnaaz apne bed pr sone chale jate hai,pr shanaaz kisi soch Mai doobi hoti hai or bed pr let kr wo soch hi rahi hoti hai......sidharth usey hi dekh raha hota hai......

Sidharth pov......Pata nhi Kiya soch rahi hai gadhi bata b nhi rahi zaroor kuch gadhe jaisa hi soch rahi hogi.....koi bat nhi pr bht jld hr bat mjh se share kare gi.
..or apna hr dard mjhe bataye gi .....aj debo ne jb kaha k wo mjhe or rashmi dono ko dost Manti hai tou shanaaz kaise usey jht se kaha wo ek br rashmi ka saath de chuki hai or usey dusra moqa Mila hai tou wo Mera saath de pr debo ne rashmi ka hi saath diya......shanaaz jitni masoom hai utni hi nadaan ,pure soul usey nhi Pata k wo jaise achhi hai duniya utni hi buri ....
Mai usey in sb se protect krna chata hoo....Mai hamesha us ko protect karoonga......

Shanaaz pov.....aj kitne saalo k bad phr se logo ka piyar mjhe milna shuru huwa hai .....sb ko meri reality ab dikh rahi hai us ek controversy ki waja se jo kuch mere saath huwa wo soch kr b meri rooh kaanp jati hai....pr mai abhi sidharth ko nhi bata skti ye sb, show k bad zaroor bataongi pr Kiya wo show k bad mjh se mile ga wo itna bra star...koi na bad ki bad Mai dekhenge....abhi tou mjhe es debo pr gussa aa raha hai agr wo sidharth ki wire kaat deti tou usey power mil jati.....or bb ko Kiya kharish hai .....Kiya power diya hai rashmi ko k siddharth ko 24 hours us ka gulaam banaya hai....yani jo ye rashmi bole gi ab sidharth wo he kre ga ......kahi aisa tou nhi k jo couple goal hai wo rashmi or sidharth hai ....es liye big boss ne in dono ka task krwaya or aisa power diya ta k unki jori or popular ho....pr mjhe itna bura Q lag raha hai .....Kiya ho raha hai ye mere saath......Mai Kiya karoo rab jee mjhe kuch smjh nhi aa raha hai.......

Ab shukla g bardasht jawab de chuki thi es liye wo forn se blanket k andr se shanaaz ka hath pakr kr daba te hai or shanaaz ko apni trf mutawaja krte or ........

S......Kiya huwa hai silo awaz Mai poochte hai......

Sh.....kuch nhi bs aise hi .....

S.....jhoot Mt bol .....or paka Mt kb se Pata nhi kon se mulk ka naqsha Bana rahi hai jo itni socho Mai goom hai......

Sh......😄😄 tu pagal ho Gaya hai......

Or shanaaz ko haste huwe dekh kr sidharth k chere pr muskrahat aa jati hai ........

S.... ziyada zor se Mt hass sb uth jayenge.......phr Kiya bole gi q has rahi hai.....

Shanaaz haste huwe yahi bolongi k siddharth shukla .................ne mjhe ntv pr kiss kr ne k poocha......

Sidharth shocked hote huwe Abe a Kiya bol rahi hai.....

Sh......😀😁😄 mazak kr rahi hoo itna dar q raha hai yr bht Nona bach lag raha hai cute saaa......

S.....Maa kasam bht dangerous larki hai tu.....😇......

Shanaaz ko haste dekh kr sidharth k dil ko jo sukoon mil raha tha wo wahi janta tha .......

Phr dono so jate hai pr blanket k ander sidharth ne shahnaaz ka hath bht tightly pakr ta hai or shanaaz b usey es trha hath pakr ta dekh muskrati or dono ek dusre ko good night wish kr k ankhe bnd kr lete hai.........

only sidnaaz Where stories live. Discover now