Első Rész ✨

49 4 5
                                    

~ Chuuya szemszöge ~

* 0:53 óra *

- ... Lassan hajnali 1... Márcsak 7 perc.. Te jó ég. - Majd lassan fél áll s, oda sétált a kis dolgozó szobályába bele épített méretes ablakhoz ahonnan tökéletes rá látást nyer Yokonnama ( író : Javítsátok ki ha nem így kell írni bruh.)

Majd Chuuya egy ismerős férfi hangját hallja meg a szoba másik feléről.

- Szép estét, Chuu!! - üdvözlte ex-partnerét Dazai.

Erre a hirtelen történésre a kis vörös össze rezzen és épphogy nem esett el.

- DAZAI! Mi a faszomat keresel a munka helyemen?!! - kiabálta az idősebbik. - És ha bárki meg lát, vagy hall?! Akkor mi tököm lesz, huh!??

Erre nyilvánvalóan Chuuya jogos kérdéseire, nem figyelve csak egy széles mosoly húzódott arcára.

-Kell segítség? - kérdezte Dazai s, oda sétált a kis törpéjéhez.

Majd a kérdése után Chuuya mögé állt és derekánál át karolta és vállain kezdte el pihentetni a fájó fejét, egy egyre megnyúvóbb mosollyal.

-Ha már itt tartunk... - mondtam nagy nehezen a kis vörös elpirult arccal. - egyáltalán mibe tudnál segíteni..?

-Nos szerintem nem kell magyarázkodnom milyen agybaszó feladat a papír munka.
De ahogyan ismernek nemhogy a saját papíraimat nem csinálom meg, nemhogy másét.

- És erre kire akarsz ki jukadni? - nézett föl értetlenül Chuuya a barna hajúra.

- Chuuya tehetlenül nézte végig mivel jól tudta hogy fölösleges lenne el küldeni mert úgyse menne el szóval hagyta.

- Dazai nagyon ajánlom hogy el ne baszod nekem mert ketté rugom az arcodat.! - Mondta a vörösek és azzal elvittt néhány lapot és egy tollat. Majd le ült az egyik babazsákba és neki látott.

KB 2 óra elteltével Dazai pont végzett de furcsált valamit, méghozzá azt hogy egy ideje Chuuya meg se nyikkant, és csak halk szuszogást hallott.

- Hahó Chuuya? - Szólalt meg
-Nem kapott választ.
-Aztán realizálta hogy a kis tökmag be aludt. Aztán még néhány percing gondolkozott hogy mi is legyen most. Aztán meg arra jutott hogy a hátán fogja haza vinni, plusz a buszok se jártak és egy taxi se volt az utcákon. Egy óra-félóra alatt hazai vitte őt a közös lakásuk a ami messze az utaktól volt található az erdőben. Mivel már volt már olyan hajnali 2 így Dazai se bírta sokáig de szerencsére ki bírta hazáig. Onnantól le akarta Chuuyát és le dőlt a kanapéra.

-Óóoooh te jó isten. Ez de jól esik! - megkönnyebbülve figyelte a havazást.
Aztán Chuuyát muszáj volt felébresztenie mivel mindenki tudja hogy Dazai nem bír sütni főzni és egyértelműen Chuuyának kell a segítsége plusz ugye még meg is kell fürdenie(Chuuyának *is) és azt meg végképp nem fogja be vállalni hogy ő öltöztesse át. Így oda ült mellé és elkezdte ébrezgetni

- Hahó Chuuya.?
Kérlek ébredj.

-Aztán nagynehezen fel ébred.

- M-m-mi?! Mi a fasz? He- hogyan kerültem ide??! - kérdezte össze zavarodva.
Aztán Dazai ki jött a konyhából és rá köszönt újra.

-Szia Chibi!
És hátulról át ölelte apró kis derekát.
Dazai gyorsan elmagyarázta hogy hogyan jutott "haza".

Hamarosan folytatom a sztorit <3

| Kéz a Kézben |Where stories live. Discover now