Na~~ Itt is vagyok a 3. Résszel!!
Iskola Au!!
~ Dazai szemszöge ~
Nos... A mai nap éppen arra keltem hogy kürtöt megszégyenítő üvöltéssel nyikkan meg drága látos telefonom.
Pontosabban az ébresztő.
No. Olyan 10-15 perc alatt csak sikerült össze szedem magam majd húzhattam abba a jó nagy sötétségben az Iskolába.
Miveeel... Szeptember 4 van.
Évnyitó.
Na mindegy is..
Jelen pillanatban sétálgatok az Iskolától olyan 7 sarokra nézegetem a random halakat amik csak úgy vannak a kis tóba amibe konkrétan olyan 9 cm - rel épphogy nem léptem bele.
~ Time skip ~
Már a fenn említett épülettől olyan 1 sarokra lehettem mire egyszer csak arra kapom a fejem hogy valaki nekem szalad.
- Gommenosai!!( < - - bocsánat) szólalt meg egyből a diák.
-Semmi gond. - majd oda nyújtottam a sráchoz a kezem hogy fel tudjon állni.
- Arigatou. ( < - - köszönöm)
Majd mellé setált egy nála olyan negyed fejjel alacsonyabb srác.
Akinek maximum az álláig... Vagy csak azt arca feléig kb... ért a haja.
S, az alacsonyabbiknak fehér volt a haja nagy része, a többi kis kicsike hajtincs pedig, piros volt.
A magasabbiknak meg szép sötét barna haja volt.
Szemei is barnák voltak,( író :javítsátok ki ha rosszul mondtam 🙌) a fehér hajúnak pedig fakó piros és szintén fakó citrom sárga.
Talán a sárga rész erősebb volt 2-3 árnyalattal.
- Ömh... - nézett zavartan az idősebb barna hajú ( író : Tecchou) maga elé.
- Dazai Osmau.
- Akkor... Dazai, te is az évnyitóra mész?
-Aha! - bólintott mosolyogva a fiatalabbik.
-Akkor indulás. - szólalt meg végre Jouno is.
- Egyébként - kezdett volna bele mondtába Jouno viszont valami... Pontosabban, valaki meg gátolta ebben.
Pontosítva Tecchou, azzal a tettével hogy
"véletlenszerűen" össze érintette egymás kezeiket, amit Dazai kinézetre ( avagy külsőre, ahogy tetszik - v -) azt sugallta hogy észre se vette, viszont az egyik szemével telibe végig nézte viszont nem akarta a nagyvalószínűséggel két kis "gerlice" pillanatát el baszni úgyhogy csak hallgatott. Viszont az egyik szemét észrevehetetlenlül rá-rájuk vetette.Eközbe a legidősebbikük mindegyikőjük közül / Tecchou, aki nem tudná👍🏻 / ezt nem tudta úgyhogy egyre közelebbre és közelebbre biggyeztette Jouno kezéhez az övéjét.
Szép lassacskán a fehéres pirosos hajúnak - aki ezt végig vörös fejjel hol, hol nézte valahogy csak szóhoz se jutva élte az eseményeket -
pulcsijának az ujja alá férkőzte először Tecchou az ujjait majd lassan Jounonak is sikerült felgnia hogy mit szeretne a barna hajú ( író : itt gyerekek nem Dazaira kell gondolni!!) nagy nehezen meg adta magát és ő is össze kulcsolta az bársony puha kezeit a másikéval.Ez teljesen addig ment így amíg mindegyikőjük megérkezett a Suliba.
( Író : szerintem ezt az évnyitó nem kell le írnom. El tudja mindenki képzelni. 👍🏻)
YOU ARE READING
| Kéz a Kézben |
ActionSziasztoook!! Úr isten! Élek még! 👍😇🔫 Na igen, itt is lenne a be ígért Soukoku-s kis könyv! / Azt még hozzá fűzném hogy az első rész nem ma írtam úgyhooogy... Tele van hibákkal. (': 💀 De ezt most ne vegyétek számításba! 🥰 / Na mindegy.. Figy...