Acınası Bir Obje

7 2 0
                                    

15 Kasım

Pwterhaan
Bu gün derste çok iyiydin. 37 artın varmış. Benim kaç biliyor musun? 2. Evet çok az, biliyorum. Aslında cevapları biliyorum, ama söylememeyi tercih ediyorum. Nedeni bariz.
Açık olmak gerekirse sana özeniyorum. Hep olmak istediğim insansın, rol modelimsin.
Mükemmel notların, çok atletik bir vücudun, sayısız yeteneğin, çok güzel bir karakterin ve oldukça yakışıklı bir yüzün var. Daha ne olsun? Mükemmelin kelime anlamı gibisin.
Tekrar ediyorum, özeniyorum.
Ben notları yerlerde sürünen, özgüvensiz çirkin aptalın tekiyim. Neden senin gibi olamıyorum? Ben böylesine çirkin olmak için ne günahlar işledim? Bu muameleyi görmek için?
Annem bana hep masum bir can olduğumu söylerdi. Masum bir can ne demek? Günahsız olduğumu söylemeye çalışıyor gibi ama ben buna inanmıyorum. Ne yaptığımı inan bilmiyorum ama bu aptal günahların keçisi olmak için bana yaptıkları her hareketin toplamından büyük bir şey işlemiş olmam lazım.
Yok mu? O zaman sadece Tanrı'nın seçtiği, bu dünyaya hiç bir katkısı olmayan, acınası bir objeyim. Ben kendimi buna laik görüyorum.
Keşke senin gibi olsam, keşke sen olsam.
Yine ben ve yine o çok açık çenem. Artık kapatmalıyım, değil mi? Dinlediğin için teşekkür ederim.
Gönderildi 17.17
Görüldü 17.23

beautiful pain | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin