Wyjazd

224 8 0
                                    

Na początku dziękuję za wszystko więc wstawiam

~Niko~
wstałem obudzony przez tatusia i szybko się ubrałem na wyjazd . Ubrałem się w czarną spódnice fioletową koszulkę na nią biały sweter z fioletowymi kropkami i białe długie skarpetki, szedłem na dół do tatusia on mnie przytulił i pocałował w głowę a potem do plecaka wsadziłem kosmetyczne i jedzenie potem wszedłem do auta. -skarbie chcesz iść na tył żeby jak coś zasnąć bo będziemy jechać 8 godzin - zapytał tatuś - nie tatusiu pójdę spać potem jak będziemy na miejscu albo kiedy ty pójdziesz - odpowiedziałem mu na pytanie -dobrze skarbie - powiedział i położył rękę na moje udo .

Na miejscu
-Kochanie choć do domku tam damy walizki i pójdziemy na ognisko które moji przyjaciele już zaczeli- powiedział i wziął walizki z daleka było można zobaczyć już dym -dobrze tatusiu- powiedziałem i szybko poszedł za tatusiem do domku .
-no choć już Nikuś - powiedział i wziął moją rękę -tatusiu boje sie i się wstydzę - wypowiedziałem smutnym głosem - oj kochanie nie ma czego i nowych przyjaciół poznasz - spojrzą na mnie i to powiedział a ja go przytuliłem - tatusiu pójdę do łazienki a ty już ić - -dobrze kochanie ale przyjdź za chwilę - powiedział a ja udałem się do łazienki i chwile siedziałem tam i wyszedłem na dwór podszedłem do ogniska i wszyscy się na mnie patrzyli i tatus na mnie spojrzał a ja na niego - choć do mnie skarbie- powiedział i poklepał swoje kolana i na nich usiadłem i nagle usłyszałem głosy kobiety - więc może ci wszytkich przedstawie, jestem Moly a na moich kolanach siedzi Alise potem facet naprzeciwko Lee to Cedric a obok niego Evan , a ty kruszynko jak masz na imię - spytała mnie na końcu -um j-jestem Niko -wypowiedziałem szybko -ślicznie, co wy na to by maluchy poszły tam na ten niby plac zabaw- powiedziala brunetka .
Na placu
-A więc wy jesteście Niko i Evan tak - Obydwoje powiedzieliśmy tak potem chwile się bawiliśmy i potem nas zawołał tatuś Evana i poszliśmy do nich a potem jak zjedliśmy poszliśmy do domu

Jeszcze raz dziękuję za wszystko pa misiaki

Na grzecznego chłopcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz