Ahogyan a félig nyitott barlang legelső centiméterére léptetek, egy furcsa kék szellem cica jelent meg. Elkezdtett beszélni:-"Jó reggelt, jó reggelt! Hogy vannak? Én Imot vagyok! A barlangban leszek a túravezetőtök, sajnos nem vagyok jó harcolásban hisz csak egy lélek macska vagyok. Bármi kérdés?"- Ti furcsán összenéztetek és aztán Zalán megkérdezte:-"Hová vezet egyáltalán ez az út?"- Imot megállt egy pillanatra, de aztán azt felelte-"Mindenkinek más, valójában én csak az odautat ismerem."- Bibi sóhajtott, aztán Gábor feltette a kérdést-" Mikor indulunk el?"- Amint egy kicsit beljebb értetek láttátok hogy: Ez egy konkrét Dungeon(ejtsd:DÁNZSÖN), egy hosszú lefelé vezető lépcső volt ott ami a Barlang széleihez kapaszkodva vitt le titeket. A növényzet érdekesen nézett ki, mintha egy másik bolygón lennének. A barlang szélén rózsaszínen világító fákylák voltak. Ahogyan egy szinttel lejjebb értetek Imot megállt és azt mondta-" Na, kedves utazók, ez lenne az első megálló helyünk. A híres háromfejűkutya kistestvére lakóhelye! Érdekes nem?"- Te bólogatsz, de aztán néhány sárga-lila-kék lélek lények jöttek elő. Imot gyorsan figyelmeztetett-"Oh-oh, úgy tűnik a barátai nem szeretnek minket, jobb ha rohanunk vagy Harcolunk velük... mármint ti :>"-
Ti rájöttetek hogy ez nem lesz egyszerű hisz csak most kaptátok meg ezeket a fegyvereket és erőket. Nem volt nagyon más választás ezért mindenki előkapta a fegyvereit, miközben Imot a hátatok mögé bújt. A rózsaszín fáklyáknak köszönhetően láthattatok, de érdekes hogy ezek a lelkek is világítottak. Te a kardoddal vágtad a lelkeket, ameddig (valahogy) Gábor és Zalán csapatunkát végeztek, és miközben Zalán elterelte a figyelmüket a lélek állatoknak addig Gábor a VasBK (BK=boxkesztyű)-ival döngölte bele a földbe a lelkek fejét. Bibi hátul maradt miközben újra és újra dobálta rátok A regenerációt segítő bájitalokat, néha még előre is jött hogy leverje valamelyik lelket hogy ne zúzzanak össze titeket. Anna váltogatott a stratégiáján, és mindig improvizált a legtöbb szituációban. A harc közepén mindenki valahogy egy nagy energia löketet kapott a semmiből. Nem tudtátok hogy miért kaptátok, de pont jó kor jött mert mostmár piros Nagyobb lelkek is eljöttek a buliba. Neked a mozgásod gyorsult fel míg Annának és Gábornak az ütősebessége(Van ilyen szó egyáltalán? Nem baj mostmár van). Zalán mostmár olyan fülsüketítő zenét csapatot ami titeket is idegesített, Bibi mostmár az új békás bájitaljaival tudta legyengíteni az ellenséget.
Csupán 10 perc után elisfáradtatok, de szerencsére minden lélek addigra vagy visszavonult vagy eltűnt. Így végre Imot kilépett az Óriási növényekből és újra megszólalt-" Köszönöm új barátaim, ha ti nem lettetek volna akkor énsem. Na, remélem jól vagytok, és tessék: Meggyógyítottam a sebeiteket."- Bibi elégedetten nézett ránk miközben Anna elkezdtett vitázni A Cecával higy miért nem tudta volna azt csinálni a harcban. Még tíz perc után elindultatok csak el arrafelé amerről a lila és sárga állatok jöttek. Szépen lassan sok különböző lélek legyőzése után megérkeztetek egy új helyre. Itt a lélek ziza megállt és azt mondta:"BARÁTAIM!"- Erre végre Gábor is felébredt -"Elnézést, de csak szólni akartam hogy itt van a NagyEb lakja, és mivel gondolom van kérdésetek, meg kéne kérdezni őt. Persze nem garantálom hogy fog veletek beszélni lehet majd harcolni kell vele. Ha nem fordultatok eddig vissza attól félek mostmár nem tudtok."- Erre Te annyit mondtál-" Ha eddig akartunk volna, megtettük volna, és amúgyis mi a f***t csináltunk volna egy üres, köves tengerparton?"- Ezzel a többiek is egyetértettek, szóval Imot sem habozott és kinyitotta A NagyEb ajtaját.
Egy nagy fehér fény áramlott ki a házból. Vakító volt. Lassan kinyitottátok a szemeiteket és Benn rengetek különböző lélekkutyát láttatok meg. Néhánynak még páncélja is volt. L(Lélek)Labradortól a fáradt utolsó vén 18 éves kutyáig minden is itt volt. Ezek itt Partiztak.
Zalán és Imot egyből (Zalán remegve) mögétek kúszott. A kutyák azonnal észre vettek titeket és mint valami őrült börtönrabok úgy jöttek felétek ugatva. Gábor és a te segítégeddel gyorsan mindenkit hátra löktetek és az ajtót olyan fürgén csaptátok rá a kutyákra mintha az életetek múlna rajta, főleg azért mert tényleg ezen múlt. Az ajtó hatalmas csattanással becsapódott, és Zalán véletlenül Imotra esett. Miután Zalán lemászott Imotról, megszólalt a kedves túra vezetőtök-"Elnézést hogy ilyen nagy problémát okoztam, nem hittem volna hogy ennyien lesznek benn. Főleg azt nem hogy buliznak! Sajnálom."- Bibi Miután megbizonyosodott hogy nem volt bajotok azt mondta:"Semmi baj Imot, végülis Zalán ágyán kívűl mindenünk egyben van."- Ti csak nevettetek amíg Zalán Bibit próbálta megütni(sikertelenül).
Egy pár perc múlva Anna megszólalt-"Minden szép és jó, de ne felejtsük el hogy bekéne jutnunk a "Nagyeb"hez, és még nekünk tervünk sincsen..."- Ti mind egy nagyon hosszú percig gondolkodtatok, mikor Gábor megszólalt-" Na akkor, valakinek van ötlete? Nekem már van :>"- Mindenki elkezdte mondani a tervét sorban, Anna kezdett:" Szerintem el kéne terelni a figyelmét ezeknek az állatoknak valami csonttal vagy valamivel!"- Egyet értettetek, de nem volt egyetlenegy csontotok sem( hiszen senki sem akarta volna kitépni az egyik fehér kálciummal teli fontos részét(azt jól megaszondtam XD)). Aztán Bibi folytatta:" Szerintem felkéne oszlanunk és körülnéznünk, hátha van más bejárat."- Aztán te meg kérdezted-"És azután?"- Erre Bibi csalódottan rávágta-" Akkor majd kitaláljuk a helyzet szerint hogy mit csináljunk"- Eléggé jó ötlet. Zalán volt a következő:"Szerintem csak verjük meg őket"- Ti nem vártatok el nagyon semmit tőle, de ezt szerencsére Zalán is tudta. Aztán Zalán próbálta azt mondani hogy ez csak egy vicc volt, de senki se vette be. Te és Imot azt mondtátok hogy nincs nagyon ötletetek, de a Bibi ötlete nagyon tetszik. Végül Gábor tette közzé jól kitervelt tervét(XD):" Együnk." Igaz már rég nem ettetek, de az éhség eddig nem zavart titeket. Végül a ti kis lélek zizátok ezt a tervet adta nektek:" Szerintem keressünk egy jó helyet, egy kicsit távolabb ezektől a fenevadaktól, Süssünk ebédet vagy vacsorát, ezt őszintén nem tudom. Aztán feküdjünk le aludni néhány puhább kövön és reggel nézzünk körül Bibi terve alapján."- Ez persze mindenkinek tetszett főleg Zalánnak, Bibinek és persze Gábornak.
Egy kis futkosás után végre Anna talált egy normálisnak tűnő helyet. Ahol a fegyvereitekkel a kövekből a fal köré emeletes ágyakat csináltatok. Imotnak is jutott hely hisz miközben Zalán és Gábor veszekedtek egymással hogy ki hol fog aludni Anna csinált neki is egy kis ágyat. Bibi és te eldöntöttétek hogy te lent ő meg fenn fog aludni. Anna inkább egy külön ágyon aludt hiszen nem akart 3 emeletes ágynak a legfelső emeletén aludni. Igaz jó lett volna egy emeletes ágy legalsó szintjén aludni (mert akkor lehetett volna a felső szint alján lévő kőre írni/rajzolni), de inkább alszik egyedül, hisz ígyis tud rajzolni még az ágy alatt is :]. Végül A két jómadár kő papír ollóval döntötték el hogy Gábor alszik fenn Zalán pedig (természetesen) lenn. Zalán nem örült annyira mert ha Gábor és a második ágy rá esik, esélye sem lenne a túlélésre. Mindegy is. Miután elég barlangi fának a ágát téptétek le azután egy rózsaszín fáklyávak gyújtottátok be MERT KIDERÜLT HOGY EZEK VALAMI LEDES SZ***K ÉS NEM TUDJÁK FEL MELEGÍTENI A HÚST. Szerencsére Zalán a táskáját nem hagyta el, mert abban a túl tömött zsákban nem csak hangszerek voltak hanem még vészhelyzeti kaja is, végre valamire jó volt(hehe). A hús megsütése és megevése után mindenki(nagy nehezen) elment aludni. Te nem tudtál nagyon aludni először arra gondoltál hogy lehet hogy ezis megint egy Álom az álomban. De mindig mikor erre rájössz akkor felébredsz, nem? Furcsa... Szépen lassan tényleg eltudtál aludni.
Mikor felkeltél(nem tudni mikor MERT MÉG MINDIG FÖLD ALATT VAGYTOK), rájöttél hogy rajtad kívűl már csak Bibi és Anna alszik. Gábor és Zalán sehol a láthatáron és Imot éppen téged bámul. Egy pár perc szemezés után megkérdezted -"Amúgy hol az isten valagában vannak a többiek?"- Imot ásított egyet és fáradtan válaszolt-" 'Játszani' mentek"- -" Ameddig nem ölik meg magukat addig szerintem senkit sem érdekel"- Erre Imot is bólintott. Pár perc múlva Bibi és Anna is felkelt és Reggelj nélkül elindultatok megkeresni a két jómadarat... Egy kibeb*****t fán voltak, és éppen Gábor Zalánt akarta megverni(sikertelenül). Tíz perc múlva végre lecibáltátok őket a fáról(mint valami túl nőtt fogyatékos macskát próbáltatok volna lerángatni). Amikor Végre odaértetek, Bibi tervét követve körülnéztetek. Vagy fél óra múlva sem találtatok semmit. Ezért az Anna tervét választottátok B tervnek. Zalán feltette a Kérdést ezután-"Viszont ki lenne a Csali?"- Erre mindenki tekintete Zalán felé fordult és Zalán azonnal rájött hogy mit akarnak, ezért elkezdett védekezni-" Skacok, mit gondoltok mi vagyok én? Bozont a Scooby Dooból? Inkább válasszuk Imotot!"- De ez nem hatott meg benneteket. Végül az egész terv megvolt. Lights, Camera, Action Baby!
Gábor és Bibi kinyititta az ajtót és Zalán sikítva berohant, mint egy idióta(talán mert tényleg az) és a Zenéjével (meg az ott létével) elkergette őket egy jobb oldali szobába. Ti mintha Ingát futnátok olyan gyorsan rohantatok át belső szobán keresztül az összes létező szobán. Eközben Zalán lassan már sírva futott össze vissza miközben már pár gyors kutya már mégis harapta, míg meg nem látott egy börtön cellát... Hmmm NEM IS TUDOM MIRE FOG KÉSZÜLNI 🤔. Gyorsan oda sprintelt és egy kamehame mozdulattal kicsúszott oldara míg a kutyák az instabil padlón elcsúsztak, bele a börtön ketrecbe. Zalán gyorsan kiszaladt miközben a szemeit törölte. Pár perc rohanás után találkoztatok és egy gyors szünetet tartottatok. Bibi mindenkit meggyógyított és mindenki megnézte hogy mindene megvan e. A szünet után pár perc sétálással megtaláltatok két kék kutyát(KKK hehe), akik valószínűleg őrök voltak a páncéljuk alapján. Mielőtt megláttak volna titeket Anna mindenkit hátra húzott. Mindenki tudta mit csináljon. Zalánt kiküldeni hogy elterelje az őrök figyelmét és aztán meg kiverni a sz**t is belőlük. Zalán halkan sóhajtott és aztán megkilépett, és az őrök persze azonnal egy nagy... BÁRDOT MEGIDÉZTEK ÉS ZALÁNT MEGÜTÖTTÉK?!?? Úristen... Ti gyorsan Kiszaladtatok mielőtt Zalán meghalt volna. Gábor kigáncsolta az őröket, Anna a dobókéseivel kiütötte a Bárdokat amik azonnal eltűntek, Te meg a kardoddal és Gábor és Anna segítségével Aláztad meg őket míg Zalánt Bibi gyógyította meg (újra). A harc végeztével Bibi gyorsan mindenkit felhealelt, bár már nagyon szeretett volna harcolni. Végre készen álltatok a beszédre a Nagyebbel, bár már nem gondoljátok hogy beszélni akarna veletek, de beléptetek.
A köralakú szobában aminek a tetején egy nagy Üveg volt amit sárga (Ledes) fény világított meg, egy kis Játékos fehér Lélekkutyát láttatok meg akinek a végtagjai átváltottak pirosba. Te előre léptél, és azt mondtad -"Nagyeb! Beszélni jöttünk!"- Erre ő azt ugatta-"A francokat! Kinek képzelitek magatokat? Ha csak beszédért jöttetek volna akkor nem törtetek volna be!(ezt mind mosolyogva mondta :>)"- Gábor tehát azt mondta-" Akkor nincs más választásunk mintsem kiverni belőled a válaszokat!"- -" AZT majd meglátjuk! A HARC MOST KEZDŐDIK!"- Ordította Nagyeb. Persze Imot megint a legtávolabb akart lenni a harctól ezért az egyik ablakpárkányra ugrott fel. Ti addig előhúztátok a fegyvereiteket és mielőtt bármit is csinálhattatok volna Bibi megfogta és rádobott A nagyebre és rátok egy potit(Potion=Bájital, de próbálom nem mindig ugyanazt írni) amivel titeket ha bármi érne gyógyított őt meg megmérgezte. A kutya erre olyan gyorsan kezdett el mozogni hogy vagy 100 lett belőle. Zalán viszont megfogta és 3 nagybőgő megfogott és rádobott az egész pályára ezért márcsak a felén tudott ő is meg ti is járni. Ő erre úgy válaszolt hogy a földből kiugrott és Téged súlyosan megsebzett, de Bibi Drogja(Xd) miatt megse kottyant. Erre Gábor mögülled valahogy kiugrott és a BK-jával egy hatalmas ütést vert rá. Láthatóan az eb egy kicsit elfáradt, de nem annyira hogy feladja. Ugrott párszor és valahogy több tucat kis lélek jelent meg a pályán. Annának már kivolt a f***a a kis idegesítő lényekkel ezért mintha Sonic lenne olyan gyorsasággal az összeset kiiktatta kivéve egyet aki azonnal megharapta és sajnos Bibinek a 🧉-je(de kreatív vagyok UvU) elfogyott, ígyhát ennyi volt a regenerációból. Zalán oldalról rádobott egy Vonót a lélekre de majdnem Anna fejét találta el. Annának most nem volt ideje Zalánt megverni vagy dicsérni úgyhogy csak komoly fejjel bológatatott egyszer. Zalán meg folytatta a fülsüketítő zenét. A kis vakarcsot úgytűnik ezis fárasztotta, de mikor fogja egyáltalán feladni? Senki se tudta. Te gyorsan rádobtad a kardodat mielőtt még bármit csinált volna, de nem találtad el. A kardod viszont mint egy boomerang úgy jött vissza a kezedbe. Már láthatóan a feladás szélén volt. Úgyhogy most egy olyan taktikát választottatok ami lefogya verni A Nagyebet a lábáról. Bibi a bájitalt a földre dobta így nem nagyon tudott sehova se menni A kutya. Zalán csábító zenével vonta el a figyelmét, míg Anna és te közel kerültetek hozzá, de se Anna se Te nem tudtad megszúrni őt hisz a földbe ment. Viszont még volt egy Aduászotok, egy Jokeretek amivel megnyerhetitek:Gábor és a VasBoxkesztyűje. Gábor megfogta felugrott magasra és a boxkesztyűje még magasabbra ment. A lábával mint egy szuperhős megfogta és lebaszta(ezt nem fogom cenzúrázni >:]) ami pont A Nagyebre esett, szerencsére addigra te és Anna már jó távol áltatok tőle. Akkora nagy volt a becsapódás hangja hogy meglepődtetek volna hogy túléli. De persze mert egy lélek volt túlélte. Közelebb mentetek hozzá és Mikor Gábor levente az ebről a BK-ját akkor Bibi megkérdezte-"Na akkor válaszolnál egyetlen egy kérdésünkre?"- A kutya mostmár felülve bólogatott. Bibi folytatta-" Meg tudod mondani hogy lehetne haza jutni? Ez nem a mi világunk és azt sem tudjuk hogy kerültünk ide. Fontos lenne nekünk hogy Haza jussunk."- A kutya bágyadtan azt mondta-"Én nem tudom hogy kéne nektek haza jutnotok, annyit tudok hogy... hogy hívják azt az idegesítő varázslót?... kitérdekel. Az a lényeg hogy egy szinttel lentebb a sötét erdőben lakik egy varázsló aki által már sok ember menekült meg különböző helyzetekből. Ha bárki tudna segíteni az ő lenne."- Ti egymásra néztek és rájöttetek ez egy hosszú kaland lesz. Ki elköszöntök a Nagyebtől, kiengeditek a többi kutyát, és vissza mentek a "búvó"helyetekre.
Sosem gondoltátok volna hogy egy ennyire hosszú, időigényes kalandba vágtatok bele. Mielőtt eljezdtétek volna a hús sütést Imot így szólt-" Elnézést a kellemetlenségért, tudom, nem számítottatok ennyire hosszú kalandra, de szeretnélek titeket addig elkisérni ameddig csak tudlak."- Ti ránéztek a macskára és elmosolyodtok. Zalán ennyit mondott-" Ne búsúlj! Hisz nem te mondtad? Innentől már nem lehet visszafordulni! Miért lennénk szomorú azért mert nem tudunk visszafordulni?"- Gábor erre annyival válaszolt-" Zalán, az életedben először mondtál valami okosat."- Ezt egy nyugodt kis mosollyal folytatta, amire nektek is mosolyognotok kellett. Egy étkezés után elmentetek aludni.
Zalánra szerencsére még mindig nem esett rá az ágy, és Te és Bibi is szépen tudtatok aludni. Anna a rajzolást abbahagyva elment aludni...Nem szoktam ide írni de csak bocsánatot szerettem volna kérni amiatt hogy nem raktam ki semmit sem egy jó pár hétig,>_< de a válasz egyszerű hogy miért: az előzőt még meg se nézték, ihletből is kevés volt és sok mindenen mentem keresztül. Viszont ez most jó hosszú lett, úgyhogy remélem kárpótol:>.
YOU ARE READING
egyenlőrenincsennevemmajdlesz
HumorEgyszer felébredsz, és rájössz hogy nem tudod hol vagy(tudom nagyon kreatív), és a dolgok innentől csak rosszabbak lesznek... vagy jobbak?