Reggel van... De nem a barlangban vagy.... Hogy?... Csan egy álom volt?... Valószínűleg... kikeltél az ágyból és láttad hogy havazott. Tudod ez mit jelent. HÓEMBER ÉPÍTÉS A HAVEROKKAL ÉS HÓGOLYÓZÁS! Gyorsan elfelejtetted az egészet, felöltöztél és kirohantál a házból. Végre van 20 centi hó! El sem köszöntél az anyukádtól, megse reggeliztél de az most mindegy is. Amikor eljutottál az iskoláig, láttad a barátaidat, és egy új alakot is. Mind hógolyóztak, és egymás kapucnijába rakták a havat. Zalán máris ordított:"GYERE MÁR IDE! ANYUKÁM MINDJÁRT MEGVER!" Mi? Nincs is itt az anyja. Lehet az az új arc nagy mikulás sapkában az anyja? Neeeem, túl fiatal. Neked amúgyis mindegy volt. Oda mentél és te is elkezdtél játszani. Egy olyan 10 perc múlva abbahagytátok mert láttátok a Tanárokat közelíteni. Bementetek és azonnal megkérdezted hogy ki az a lány. Ő csak annyit mondott-"Tudom hogy nem szoktunk sokszor beszélni, de azthittem emlékszel."- Te azt remélted hogy elfogja mondani mi a neve mint a többiek, de úgy látszik most sarokba szorított. Mindegy, inkább tippeljünk! "Jólvan bocsi... Lili!" Erre a lány csak sóhajtott és mondta-"LiliEN(Hehe, Google a barátom higy ilyen menci neveket megtalálok :>) nem Lili."- Te csak kínosan nevettél, mire a többiek is beértek. Egy 5 perc beszélgetés után Gábor azt mondta-"Skacok tudjátok mit? VAN NÁLAM EGY ÖNGYÚJTÓ!"- Zalán azonnal hátrébb ugrott és a tanterem másik végébe futott, Gábor meg "Viccből" utána. Miután Zalán már majdnem a halál szélén volt, akkor Gábor elmondta hogy nem, nem akarja felgyújtani. Zalán meg reflexből akart egy Tarkóst adni(sikertelenül). Gábor elmondta a tervét nektem amiben "véletlenül" benne volt a Tanár széke és az öngyújtó. Szerintem tudjátok hova fog ez kijutni😑. Az első óra Infó(Informatika/Digitális kultúra(?) ) volt, amin te és a barátaid több mint a felét játszással töltöttétek(Y.8:Slope game, Chrome Dino, Ez a jó anyag ;>), de persze csak akkor amikor a Matektanárotok nem tanított, vagy valaki lemaradt. Szünetben miután mindenki kiment(Ti meg vécére és vissza), elkezdtétek meggyújtani a Tanár székét, bár 5 perc próbálkozás után se tudtátok és akkor Lilien szólt(ő őrizte az ajtót) hogy már néhány Tanár elindult a termetek felé úgyhogy úgy tettetek mintha elővennétek a tancuccotokat. Biosz volt a második óra, nem volt nagy cucc, aztán szünetben megkérdezted Lilient-"Amúgy Zalán miért hívott 'Anyának'?" Erre ő fáradtan azt mondta-"Hosszú történet, egy egész könyvet írhatok róla, de röviden annyi:Van egy kitalált családfánk és az összes Fiú az én adoptált gyerekem, és ők engem néhány kivételével anyucinak hívnak." Te csak néztél hülyén mintha elment volna az eszed, de gyorsan összeszedted magadat és mondtad:"aaaaaaa, szóval onnan jött! Hehe... ':>" Ezután a szünet után volt Föci(Földrajz ha valaki nem tudná), Néztetek néhány érdekes videót valamiről, nem nagyon érdekelt. Szünetben észrevetted a hogy Lilien és egy másik lány éppen leindultak az Infó terem felé, te meg megkérdezted hogy hova a jó büdös Zalánba mennek. Ezt viszont Lilien nem hallotta mert már a kulcsal lement, úgyhogy egy másik csaj válaszolt hogy-"Zenét berakni? Nem volt egyértelmű? Már vagy lassan 3 hónapja ezt csináljuk, bár tudjuk nem vagyunk olyan jó mint az előző iskolarádiósok, Miki és Bence, de azért próbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni. Bár a kicsik nem nagyon segítenek."- Te mivel nem akartál jobban gyanúsnak tűnni(hát tesa itt már késő), inkább nevettél egyet és kimentél az udvarra hógyolyóznj, bár kár volt, mert majdnem beírtak azért :/. Anna és Gábor titokban dobálták egymást míg az 5-6. Osztályosok hóembert építettek. Aztán német volt, ami egy külön osztályban volt megtartva úgyhogy felmentetek a k***a nagy hóban, félig átázva az ebédlő melletti 2 emeletes épületbe amiben egy lépcső vezetett fel.
Mikor beértél a fiúk máris elkezdtek mindenféle hülyeséget csinálni most a táblával. Fáradtan, leültél egy székre és vártad hogy az óra elkezdődjön. Kivéve hogy ez a mikulás óra volt és (míly meglepően) eljött a mikulás és adott nektek Gumicukrot, csokoládét, Mogyorót, Mandarint és még sok mást! YEEEEEE
Az óra befejeztével már viszont a szünet is eltelt szóval rohanni kellett vissza. Az óra megint a Töri volt amin néhányan feleltek és volt ott egy Csaba vagy Lacika? Kitudja, a fiúkon kívűl mindenki Csabának hívta. Valljuk be ez az osztály elég furcsa, úgyhogy már nem kéne meglepődnöd. Na viszont ez a Csalika(Csaba+Lacika=Csalika XD) aki feltehetően eléggé s**r volt Töriből, de szerencsére nem annyira hogy megbukjon :>. Az óra végeztével már csak Tesi volt hátra amin röpiztetek és te eléggé jó voltál benne, bár eléggé *sokan* nem voltak jók. Sikerült Gábornak majdnem eltörni az ujját, mert mikor visszaakarta adni a labdát akkor az ujja a fal és a labda közé szorult és azt mondta hogy:Nope. Vissza fordultak de nagyon. Hanga majdnem a bokáját törte el (sikertelenül). Végre, Szabadság! Aztán rájöttél... Ma fogtok kimenni Annáékkal! Úgyhogy mivel már mindenki ott hagyott( túl lassú voltál te idióta) te előkaptad a telódat és ráírtál:
___
____________________/_●_\____________________
AnnaTe: Annnnnnaaaa,
akkor maaaaaa
kimegyünk?Anna: Sajnos ma nen.
Majd holnao
Sokan lemondták, en
meg nem akarok egy-
ket emberrel kimenni. Az ugy uncsiTe: Ja, ok
________
___________________/________\_________________Szomorúan haza ballagtál. Betoppanva megláttad anyukádat ahogyan éppen a vacsorát csinál, apukád még éppen dolgozni indul. Gyorsan köszöntél, elloptál egy rántotthúst és berohantál a szobádba. Sajnáltad hogy nem mehettél ki, de ha már irogatásnál tartunk megnézted hogy ki van fenn:
___
____________________/_●_\____________________
*App neve*Anna: Utoljára 5 perce
Bbibii: Utoljára 3 napja
Gábor: Elérhető
Hanga: Utoljára 2 órája
Andi: Nem elérhető
AnnabáttyaGábor: Utoljára 9 napja
Csabika: Utoljára 1 napja
Lilien: ElérhetőGábor
Te:Gábor, unatkozok
Gábor: És én mit kezjek veled?
Te: Gyere Codozni
Gábor éppen ír...
Gábor: Most nem érek rá, épen apámnak segítek
Te: Szuper:/
Gábor: Na most haggyál, éppen PÉNZÉRT segitek
Te: Jóvanna >:(
___
____________________/_●_\____________________Ezután megvacsoráztál és egyedül Codoztál(amúgy az Call of Duty(No shet sherlock))amiből egyet mégis nyertetek Yeeeee.
Mikor legközelebb ránéztél az órára láttad hogy már 22:56 van, és menned kéne aludni. Gyorsan kimentél megmosni a fogadat, és lefeküdtél aludni. Vissza jött az emléked arról az érdekes álomról, de nem tudtad befejezni a gondolat menetedet mert már szunyókáltál...
YOU ARE READING
egyenlőrenincsennevemmajdlesz
HumorEgyszer felébredsz, és rájössz hogy nem tudod hol vagy(tudom nagyon kreatív), és a dolgok innentől csak rosszabbak lesznek... vagy jobbak?