Merhabaaaaaaaa ben roxx
Kitabı baştan sona değiştirme kararı aldım.
Senaryo aynı. geçmiş ve gelecek yapmak istiyorum.
Uzun zamandır yb atamıyordum çünkü ficden iğreniyordum (ilerleyişden bahsediyorum).
Bazı şeyler şaçma geliyordu.
Sanırım texting ağırlıklı olacak.
Eski halini sevenlere özürlerimi iletiyorummmm🥺
İyi okumalar...
...
Günümüz.
Hatalar.
Hatalar.
Hatalar...
Hatalar bizi doğruya mı götürür? Yoksa sadece hatamıdır? Benim için hatalar; utanç, heyecan - ki en yanlış yaptıran, seni üzen, kızdıran budur-, sinir, üzüntü, anlaşılmamak, anlaşılamayınca tüm kötü duyguların karışımı ve... Daha fazlasıdır benim için hatalar. Tıpkı bir dipsiz kuyu gibi her ne kadar aşağı insende sonuna ulaşamazsın ya hani onlardan.
Unutmak istersin, unutturmak istersin, başkaları unutsa da sen unutamazsın. Kuyunun sonu gelsin artık rahat olayım dersin ama olamazsın. Şimdi anlıyorum... Bizi biz yapan hatalarımız. Eğer hatalarımız olmasaydı şuan ki ben, şuan ki sen olmayacaktı.Annem her zaman şunu derdi "bir kitap düşün oğlum içinde sadece mutluluk var hata yok üzüntü yok, heyecan var ama sonu asla olumsuza çıkmıyor. Karakterlerin bir olayı yok sadece mutlular acaba ne zaman mutlu olurlar, aşkı bulurlar, başarırlar diye düşünemiyorsun çünkü bunları hep yaşıyorlar. Renk var hayatlarında ama o rengin nasıl ortaya çıktığı yok. Rengi renk yapan kaynak hiç olmadı. Kitap hakkında ne düşğnürdün?" Demişti.
Annem haklıydı bu kelimeler bana anlamsız geliyordu ama geçmişe bakınca benim kitabımı oluşturan renge iyice bakıyorum da benim hatalarım, sevinçlerim, üzüntülerim, heyecanlarım, ilk aşklarım,
aldatılışlarım hepsi şuan ki rengimi diğer bir değişle kişiliğimi oluşturdu.Peki ya pişmanlıklar?
hatalar pişmanlıkla aynı mıdır? Kırılan bir kalbi onarmak kolay mıdır? 'zaten geçmişte kaldı ya çokta önemli değil/o kendini değiştirdi beni bir daha hiç kırmayacak' bu düşünceler doğrumu?
Yokşa pişmanlık duyan (?) kişiye inanmak için söylenilen bir lafmı?
Ne kadar çok soru var öyle değilmi. Daha çok soru varken öylece oturmak ve ağlamak hoşmuydu 17 yaşında ki ben için? Peki şuan benden geçmişteki hataları için özür dileyen adama ne demeliydi 23 yaşında ki ben ne yapmalıydı? 6 yıllık acıyı unutmasımı lazımdı? Ne yapmalıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cruel Time || taekook
FanfictionAşk, tıpkı bir rüzgar gibidir. İlk estiğinde serinletir ruhu, Her esintisinde bir heyecan, her dokunuşunda bir rahatlık. Sürekli hisseder, bırakmak istemez insan. Ama zamanla, Her esintisi tanıdık gelir, Rüzgar sıradanlaşır. Bir an gelir ki, rüzgar...