2 Bölüm - MEZUN OLUNCA

292 15 1
                                    

Dışarıya adım atar atmaz tüm kızlar başımızda toplandı.  Ona karşı bir his beslediklerini falanı filanı söylüyorlardı. Beni kolumdan tutup tuvalate götürdü . Kapıda kızlar olduğu için kapiyi kapattı ve kitledi. Minho:
-Senle dalga geçmelerinin bir sebebi de derslerine çok önem vermekten kendine zaman ayirmiyor olman.
Ceplerinden çıkardığı malzemeleri bir bir yüzüme sürdü.  Yüzüne baktıkça kizariyordum. Ondan hoşlanmaya başlamıştım aynaya baktigimda bambaska biri oldugumu fark ettim . O günden sonra Minhoyla yakın arkadaş olduk. Onun her dediğini kelimesi kelimesine yerine getiriyordum. Artık liseden mezun olup aynı üniversiteye gitmiştik.  Yine sıradan bir okul günü okulda çok fazla popüler olduğunu ve kızların pesibde olmasını sevmediğini söyledi.  Ama ben peşimdekilerden memnundum. Kızların hiçbirine gram ilgi duymadığını söyledi. Zaten davranışlarından belli oluyordu . Gay olacağını düşünmedim cubku bu zaman kadar istese yapardı. Bunun sadece fazla ilgiden oldugunu düşündüm. O ders biz yine siraya yayıldık. Hoca sözlü yapacağını söylediğinde irkildik. Ama bu biraz garip bir sözlüydü. Bur konu hakkında konuşacaktık. Hoca bana Hayvanlar hakkında düşüncelerimi ve Minhoya da arkadaşlığın nasıl bir his olduğunu anlatmasini izledi sonraki gün onun 90 benim 85 aldığım açıklandı.  Açıkçası nktlar ikimizin de umrunda değildi.  Neyse arada uzun zaman geçti.  Biz meslek sahibi olduk. İkimizde model ve marka yüzü olmuştuk.  Çok yakışıklıydık. Birbirimizden ayrilamadigimizdan aynı markanın yüzüydük. Fotoğraf çekimi için hazırlanıyorduk. Ben banyoya girmem gerektigini düşündüm nasil olsa hazirlanmak için 2 saatim daha vardı. Banyoya girdim ama girmeden önce kiyafetlerimi hazırlamayı ve bornozumu almayı unutmuşum. Sıcak suya girdiğimden olsa gerek çok çok mayismistim. Ama uyuyakalacagimi düşünmedim.

Misung 'AĞIR BİR CEZA ÇEKECEKSİN' *SMUT İÇERİR *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin